Nitro is hier vorige maand komen wonen via een bevriende fokker als aanvulling op onze xHH lijn & zodat haar fokker er ook nog ooit een teef uit terug kan krijgen. Zelf heeft hij nog een half zusje waar hij mee sport.

Moderator: moderatorteam

De site is actueelLongFields schreef:Wow, ze is mooi!![]()
Ik ben geloof ik wel de tel kwijt geraakt voor wat betreft het aantal honden dat jullie nu hebben rondlopen.
Ga ik je site maar weer eens bekijken.crutz schreef:De site is actueelLongFields schreef:Wow, ze is mooi!![]()
Ik ben geloof ik wel de tel kwijt geraakt voor wat betreft het aantal honden dat jullie nu hebben rondlopen.![]()
Enkel Baudi, MaxII, Engy & Dappie zitten niet hier....Dragon in principe ook niet maar nu helaas tijdelijk wel, dat is een minder leuk verhaal....dat moet nu heel even....
Nitro wordt in principe ook uitgeplaatst, maar helaas heeft die persoon nog geen woonruimte (scheiding) & Medusa vertrekt zodra t in de planning past naar Phoenix.
LongFields schreef:Ga ik je site maar weer eens bekijken.crutz schreef:De site is actueelLongFields schreef:Wow, ze is mooi!![]()
Ik ben geloof ik wel de tel kwijt geraakt voor wat betreft het aantal honden dat jullie nu hebben rondlopen.![]()
Enkel Baudi, MaxII, Engy & Dappie zitten niet hier....Dragon in principe ook niet maar nu helaas tijdelijk wel, dat is een minder leuk verhaal....dat moet nu heel even....
Nitro wordt in principe ook uitgeplaatst, maar helaas heeft die persoon nog geen woonruimte (scheiding) & Medusa vertrekt zodra t in de planning past naar Phoenix.![]()
Gelukkig hebben jullie waar jullie nu wonen heerlijk de ruimte voor al die honden.