Wat was er zo abnormaal aan mijn opmerking, baasje van Biène en Numa ?Inge schreef:Ach gut, moet je nu bij alles wat geplaatst wordt gaan bedenken wat nieuwkomers ervan zouden kunnen vinden?TomCee schreef:het moet toch wel als een warm bad aanvoelen, hè. Als nieuwkomers dit topic lezen.
Doe normaal zeg.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welkom nieuwe moderators!
Moderator: moderatorteam
-
TomCee
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Welkom nieuwe moderators!
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Nou nou.luna2906 schreef:Is het vuurtje nog niet hoog genoeg voor je?Ariane schreef:Ja maar, ja maar, het schijnt de vorige keer ook zo gegaan te zijnPepie schreef:Ik heb hem net gekregen,de ene mod dacht dat de andere het zou doen..tenminste zo begrijp ik het
Daniëlle schreef rond half 3 vanmiddag dat zij de vorige keer ook geen bericht had gehad. En Pepie later.
Heeft dus met vuurtje opstoken o.i.d. niets te maken want toen schijnt het dus ook zo gegaan te zijn en gaat het duidelijk niet om een misverstand tussen de modjes. Althans toen niet.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Roompie
- Zeer actief
Maar waar is Ennath nu dan? Ze is mod geworden en floep, je leest niets meer van haar.

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Nee die is vermist geraakt. Vermoedelijk in het IJsselmeer...Roompie schreef:Maar waar is Ennath nu dan? Ze is mod geworden en floep, je leest niets meer van haar.
RIP Cena
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Zeg maar gewoon Inge hoor.TomCee schreef:Wat was er zo abnormaal aan mijn opmerking, baasje van Biène en Numa ?Inge schreef:Ach gut, moet je nu bij alles wat geplaatst wordt gaan bedenken wat nieuwkomers ervan zouden kunnen vinden?TomCee schreef:het moet toch wel als een warm bad aanvoelen, hè. Als nieuwkomers dit topic lezen.
Doe normaal zeg.
Precies wat ik tik, ik vind het van de zotte om rekening te gaan houden met wat nieuwkomers zouden vinden over wat getikt is als ze topics gaan lezen.
Daar is in alle jaren dat ik hier kom nog nooit rekening mee gehouden en dat hoeft ook niet.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Roompie
- Zeer actief
SannePP schreef:Nee die is vermist geraakt. Vermoedelijk in het IJsselmeer...Roompie schreef:Maar waar is Ennath nu dan? Ze is mod geworden en floep, je leest niets meer van haar.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Dat is natuurlijk ook zo. Moet me ook niet bemoeien met dingen die ik niet begrip..Mit schreef:Gewoon een plastuit. Moeilijker dan dat is het niet.
Ook zelf te knutselen met bakpapier.

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Had ook geen HF in gedachten toen ik zei dat dat soms best lekker isMit schreef:Die haal ik in de sauna, niet op het HFBranka schreef:Soms is dat best lekker hoor
Maar het spreekwoordelijke warme bad kan ook prima en gelukkig is dat hier soms wel aan de orde als ik zie hoe er gelukkig nog met elkaar kan worden meegeleefd.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Wat begrijp je niet Thom?thom schreef:Dat is natuurlijk ook zo. Moet me ook niet bemoeien met dingen die ik niet begrip..Mit schreef:Gewoon een plastuit. Moeilijker dan dat is het niet.
Ook zelf te knutselen met bakpapier.![]()
Hoe je door een brievenbus moet plassen?
- Roompie
- Zeer actief
Al doende leert men hethom schreef:Dat is natuurlijk ook zo. Moet me ook niet bemoeien met dingen die ik niet begrip..Mit schreef:Gewoon een plastuit. Moeilijker dan dat is het niet.

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Hou gewoon eens op. Alsjeblieft.Ariane schreef:***quasi onschuldig gebabbel***
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Hoe Nanna door een brievenbus zou kunnen pissen, helemaal nooit aan een plastuit gedacht..Suske schreef:Wat begrijp je niet Thom?thom schreef:Dat is natuurlijk ook zo. Moet me ook niet bemoeien met dingen die ik niet begrip..Mit schreef:Gewoon een plastuit. Moeilijker dan dat is het niet.
Hoe je door een brievenbus moet plassen?

- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
JaRoompie schreef:SannePP schreef:Nee die is vermist geraakt. Vermoedelijk in het IJsselmeer...Roompie schreef:Maar waar is Ennath nu dan? Ze is mod geworden en floep, je leest niets meer van haar.neem maar aan dat dit een geintje is.
RIP Cena
- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
Gewoon een kwestie van een heul rijke en levendige fantasiethom schreef:[
Hoe Nanna door een brievenbus zou kunnen pissen, helemaal nooit aan een plastuit gedacht..
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Waarom ben jij eigenlijk geen mod geworden luna? pure interesse trouwensluna2906 schreef:Hou gewoon eens op. Alsjeblieft.Ariane schreef:***quasi onschuldig gebabbel***
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Roompie
- Zeer actief
Oh okSannePP schreef:JaRoompie schreef:SannePP schreef:Nee die is vermist geraakt. Vermoedelijk in het IJsselmeer...Roompie schreef:Maar waar is Ennath nu dan? Ze is mod geworden en floep, je leest niets meer van haar.neem maar aan dat dit een geintje is.
Dat werd in het Modje-gezocht toppic gezegd, ik praat het alleen maar na

-
tineke
De keuze van Mellow snap ik eerlijk gezegd ook niet gezien haar nogal eens boze wegstampen in het verleden.
Nanna en Branka heb ik geen problemen mee,niet dat dat er wat toe zou doen,voor Nanna heb ik een verbaal maatje 43 indien nodig paraat staan
Nanna en Branka heb ik geen problemen mee,niet dat dat er wat toe zou doen,voor Nanna heb ik een verbaal maatje 43 indien nodig paraat staan
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
De nieuwe mods gaan zo oefenen met de knopjes enz dus als iemand ineens niet meer online kan komen weet je hoe het komt, de ban en/of verwijder account knop zit daar ook bij namelijk 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Branka, ik denk dat jij de laatste bent die zich wat moet aantrekken van het commentaar. Ik kan me erg slecht voorstellen dat iemand er op tegen is dat jij nu moderator bent 

- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
- Branka
- moderator
Yeahhhhh!!! Dat wordt een leuke oefening!cloris schreef:De nieuwe mods gaan zo oefenen met de knopjes enz dus als iemand ineens niet meer online kan komen weet je hoe het komt, de ban en/of verwijder account knop zit daar ook bij namelijk
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Hilde schreef:Branka, ik denk dat jij de laatste bent die zich wat moet aantrekken van het commentaar. Ik kan me erg slecht voorstellen dat iemand er op tegen is dat jij nu moderator bent
zo is dat
Fenneke en Baloe

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
Kunnen we verzoeknummertjes indienen voor het oefenen met de ban-knop? 
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Mogen we verzoekjes indienen?cloris schreef:De nieuwe mods gaan zo oefenen met de knopjes enz dus als iemand ineens niet meer online kan komen weet je hoe het komt, de ban en/of verwijder account knop zit daar ook bij namelijk
Groetjes Inge

- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Suske schreef:Kunnen we verzoeknummertjes indienen voor het oefenen met de ban-knop?
RIP Cena
-
TomCee
- Zeer actief
cloris schreef:De nieuwe mods gaan zo oefenen met de knopjes enz dus als iemand ineens niet meer online kan komen weet je hoe het komt, de ban en/of verwijder account knop zit daar ook bij namelijk
- Branka
- moderator
*bloos*fenneke schreef:Hilde schreef:Branka, ik denk dat jij de laatste bent die zich wat moet aantrekken van het commentaar. Ik kan me erg slecht voorstellen dat iemand er op tegen is dat jij nu moderator bent
zo is dat![]()
![]()
![]()
Bedankt meiden. Overigens iedereen die mij (en de andere nieuwe modjes!) welkom heeft geheten.
Tis een oefening Mit. Eerst leer je bannen, daarna unbannen. Dussss.....tja.... er kunnen wat accounts verdwijnen tijdens het eerste deel van de oefeningMit schreef:Bannen en dan niet meer weten hoe te unbannen?
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Get in lineInge schreef:Mogen we verzoekjes indienen?cloris schreef:De nieuwe mods gaan zo oefenen met de knopjes enz dus als iemand ineens niet meer online kan komen weet je hoe het komt, de ban en/of verwijder account knop zit daar ook bij namelijk

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Branka
- moderator
Suske schreef:Kunnen we verzoeknummertjes indienen voor het oefenen met de ban-knop?
We zaten eerder te denken aan vrijwilligersInge schreef:Mogen we verzoekjes indienen?cloris schreef:De nieuwe mods gaan zo oefenen met de knopjes enz dus als iemand ineens niet meer online kan komen weet je hoe het komt, de ban en/of verwijder account knop zit daar ook bij namelijk