Denk je dat echt?Maryanne schreef: Daarbij vind ik het nogal raar (lees onbeleefd) dat degenen die zich ook aangemeld hebben als mod daar geen enkel bericht over gekregen hebben.
Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Moderator: moderatorteam
Denk je dat echt?Maryanne schreef: Daarbij vind ik het nogal raar (lees onbeleefd) dat degenen die zich ook aangemeld hebben als mod daar geen enkel bericht over gekregen hebben.
Dat denk ik niet, dat staat in dit topicAriane schreef:Denk je dat echt?Maryanne schreef: Daarbij vind ik het nogal raar (lees onbeleefd) dat degenen die zich ook aangemeld hebben als mod daar geen enkel bericht over gekregen hebben.
nou niet om het een of ander maar iemand tot mod benoemen die bij voortduring uit persoonlijke overtuiging een enorm aantal leden en hun honden nogal grof beledigt vind ik toch niet bepaald een voorbeeld van rekening houden met de leden.Maryanne schreef: Tja....
Met geen van drie nieuwe modjes heb ik enig probleem maar ik begrijp dat enkele anderen dat wél hebben. Ik begrijp ook dat het modteam hun keus baseert op een goede samenwerking maar ik vind dat er ook gekeken had moeten worden of nieuwe mods een beetje goed liggen bij de leden want de leden maken het forum nu eenmaal en met hun zal ook rekening gehouden moeten worden.
Daarbij vind ik het nogal raar (lees onbeleefd) dat degenen die zich ook aangemeld hebben als mod daar geen enkel bericht over gekregen hebben.
Persoonlijk vind ik het super jammer dat MJ opstapt om de eenvoudige reden dat zij de grote stabiele factor was. En als ik de posts in dit topic zo lees weet ik niet of die stabiliteit zo zal blijven.![]()
In ieder geval wens ik de dames veel succes.

Kreeg ik vorige keer (toen ik me had aangemeld) ook geen bericht over hoor. Vond ik geen probleem, ik had het vanzelf wel te horen gekregen als ik het wél was geworden.Maryanne schreef:Dat denk ik niet, dat staat in dit topicAriane schreef:Denk je dat echt?Maryanne schreef: Daarbij vind ik het nogal raar (lees onbeleefd) dat degenen die zich ook aangemeld hebben als mod daar geen enkel bericht over gekregen hebben.

ga je weg met je beste reneeAriane schreef:Nee hoor, en ik was niet de enige die het opviel zoals je hebt kunnen zien.renee-uk schreef:Ariane schreef: Kan zijn, geen idee, maar je kunt ook gewoon alleen gefeliciteerd zeggen en verder geen namen noemen.
Of niets zeggen, dat is ook nog een mogelijkheid.
Vind ik danen met wat jij vindt moet door iedereen rekening gehouden worden omdat??
Dus niks omdat, beste Renée.

Dat bedoel ik dus. Alleen zeg ik het misschien wat omslachtigernou niet om het een of ander maar iemand tot mod benoemen die bij voortduring uit persoonlijke overtuiging een enorm aantal leden en hun honden nogal grof beledigt vind ik toch niet bepaald een voorbeeld van rekening houden met de leden.
en dan kan iemand wel zeggen dat de gastgever bepaalt wie hij de baas wil laten spelen in zijn huis, maar als er geen gasten meer zijn kan die gastgever ook wel met zijn plasje naar de dokter
dagmar88 schreef:Erg origineel!
Het was anders wel zo beleefd geweest maar ik ben nu eenmaal van een andere generatieKreeg ik vorige keer (toen ik me had aangemeld) ook geen bericht over hoor. Vond ik geen probleem, ik had het vanzelf wel te horen gekregen als ik het wél was geworden.
Het is natuurlijk altijd netter als je het wél ontvangt, maar ach, het zij zo.Maryanne schreef:Het was anders wel zo beleefd geweest maar ik ben nu eenmaal van een andere generatieKreeg ik vorige keer (toen ik me had aangemeld) ook geen bericht over hoor. Vond ik geen probleem, ik had het vanzelf wel te horen gekregen als ik het wél was geworden.
Deze keer had je toch geen tijd gehad want je hebt veeeeel belangrijkere dingen te doenDazwa84 schreef:Het is natuurlijk altijd netter als je het wél ontvangt, maar ach, het zij zo.Maryanne schreef:Het was anders wel zo beleefd geweest maar ik ben nu eenmaal van een andere generatieKreeg ik vorige keer (toen ik me had aangemeld) ook geen bericht over hoor. Vond ik geen probleem, ik had het vanzelf wel te horen gekregen als ik het wél was geworden.
Kijk.Dazwa84 schreef:PreciesNet nummer 80 aan het inpakken!
Normaal doen ze altijd een bericht sturen misschien is dat gewoon later gebeurd zo kan je altijd iets zoeken om te zeuren wie weet heeft het gewoon een oorzaakAriane schreef:Denk je dat echt?Maryanne schreef: Daarbij vind ik het nogal raar (lees onbeleefd) dat degenen die zich ook aangemeld hebben als mod daar geen enkel bericht over gekregen hebben.
Het 'fijne' van dit soort opmerkingen is dat ze voor de niet geïnformeerde lezer op alledrie van toepassing kunnen zijn. En dat voelt behoorlijk onprettig voor mij.luna2906 schreef:Troost je, dit keer ligt het niet aan jourenee-uk schreef:ik begrijp nooit zo waarop de keuze van het modteam gebaseerd is, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Dank je!SannePP schreef:Wtf?! haha wat een hilarische keuze van namen!
Gebeurd normaal ookfenneke schreef:ik vind dat wel raar![]()
als zich honderden mensen aan melden maar die 4 of 5 dan denk ik dat je die toch echt wel even persoonlijk kan benaderen met reden waarom wel of niet
maar goed ik hoop nog steeds op 1 april
tja, sorry hoor mjMJ schreef:die stabiliteit blijft vast.![]()
en weet je wat ik hoop....? Gewoon...dom als MJ.
Ik wil zo graag het forum van een tijd geleden waarvan ik het gevoel heb dat er interesse in elkaar is , verbondenheid voelen, praten over de honden, trots zijn om ze te laten zien en nog trotser zijn als je de reacties leest.
Het willen delen van dingen ! Sporten, wandelingen, gedrag, opvoed, Daar waar het , mi , om draait .
Hond kent hond..je weet wel.Iederen is anders maar de liefde voor onze honden wordt toch gedeeld.
Niet om modjes af te slachten, niet om elkaar af te matten..best leuk zo af en toe hoor....maar soms heb ik het idee dat we vergeten zijn dat het ook om honden, om ons zelf draait.

dan moet je de hele post lezen, ik zet niet voor niks een 'gefeliciteerd brankaBranka schreef:Het 'fijne' van dit soort opmerkingen is dat ze voor de niet geïnformeerde lezer op alledrie van toepassing kunnen zijn. En dat voelt behoorlijk onprettig voor mij.luna2906 schreef:Troost je, dit keer ligt het niet aan jourenee-uk schreef:ik begrijp nooit zo waarop de keuze van het modteam gebaseerd is, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

niet over modjes...gewoon algemeen bedoeld berichtje, Renee. Wat ik denk zo...gewoonrenee-uk schreef:tja, sorry hoor mjMJ schreef:die stabiliteit blijft vast.![]()
en weet je wat ik hoop....? Gewoon...dom als MJ.
Ik wil zo graag het forum van een tijd geleden waarvan ik het gevoel heb dat er interesse in elkaar is , verbondenheid voelen, praten over de honden, trots zijn om ze te laten zien en nog trotser zijn als je de reacties leest.
Het willen delen van dingen ! Sporten, wandelingen, gedrag, opvoed, Daar waar het , mi , om draait .
Hond kent hond..je weet wel.Iederen is anders maar de liefde voor onze honden wordt toch gedeeld.
Niet om modjes af te slachten, niet om elkaar af te matten..best leuk zo af en toe hoor....maar soms heb ik het idee dat we vergeten zijn dat het ook om honden, om ons zelf draait.
maar dan begrijp ik de keuze al helemaal niet

of helemaal niet meerfenneke schreef:die droom is er al een poosje niet meer mj![]()
zie maar eens hoeveel ""vaste "" leden regelmatig afhaken en nog maar sporadisch langs komen

Sorry Renee, bedankt daarvoor.renee-uk schreef:dan moet je de hele post lezen, ik zet niet voor niks een 'gefeliciteerd branka' neer