Ik duim met iedereen mee
Sterkte...
Moderator: moderatorteam

ja, de coombstest was negatief, maar daarmee is het nog niet helemaal uitgesloten.Marjoleine schreef:Niet altijd.Fizgig schreef:Maar bij SLE zie je meestal koorts en pijnlijke gewrichten, toch?
Onze Lobke is aan SLE overleden. Het beeld dat zij vertoonde lijkt erg op wat Kief laat zien.
Maar ik ga ervan uit dat Gerritsen een Coombs test heeft gedaan, én hij zit bovendien al vol prednison, toch? Als het SLE zou zijn had hij daarop moeten reageren.
Ik geef toe dat het mij ook door mijn hoofd schoot trouwens. SLE is een afgrijselijke ziekte.

Slik, dat soort dingen doet Bruno ook altijd. Als je hem kroelt en je stopt, gaat ie poten geven dat je door moet gaan. Heerlijke grote beer, zet 'm op he! Mooi dat zijn rode bloedcellen stijgen!Hutsje schreef:tijdens de bloedafname drukt hij zijn kop tegen de assistente aan om gekroeld te worden en geeft dan aan welk oor er gekriebeld moet worden door steeds zijn nek te draaien.
hij geeft ook poten.

Hutsje schreef:
hij heeft dus geen longontsteking gehad. dat was een foute diagnose. hij stond dus ook niet meer op de ab, die heeft hij vorige week gehad en de laatste pil op maandag.
Tulp schreef:Dit klinkt positief, hij heeft het zelf niet opgegeven en dat is een goed teken. Hopelijk zet het door en is hij weer gauw de oude, als de zon maar eens gaat schijnen dat is voor iedereen goed!
Wat ik me wel afvraag is waar de longontsteking is dit verhaal gebleven is. Dat was volgens de DA toch duidelijk te zien op de foto?

Fijn dat je hem weer even hebt kunnen knuffelen. En bovenal dat de uitslag van het beenmerg goed was.Hutsje schreef:weer op de terugweg, heerlijk geknuffeld en alle knuffels doorgegeven. de uitslag van het beenmerg was goed, het maakt volop rode bloedcellen aan. geen kanker aangetroffen gelukkig. hij heeft wel een behoorlijke prostaatonsteking en moest veel plassen, maar dat komt ook door de prednison. nu de hoop dat de bloedtransfusie de ommekeer geeft en dat hij het zelf weer gaat doen.
Nee, dat is zo.Hutsje schreef:ja, de coombstest was negatief, maar daarmee is het nog niet helemaal uitgesloten.