Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Numa's avontuur

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Numa's avontuur

Ongelezen bericht door Inge »

Net op weg naar het bos even langs de garage gereden, er brandde een lampje.
Helaas bleek er een lekkage te zijn van de koelvloeistof, dus de auto moest direct blijven.
Shit, honden achterin, wat nu?
De garagemeneer had nog een Suzuki Swift, die mocht ik wel meenemen.
Banken platgegooid, maar er bleken allerlei draden te lopen vanuit de hoedenplank, leek me geen goed idee met Numa. Dus bank maar weer normaal, deken erin en Biène achterin.
Numa gepakt, maar Biène was niet van plan hem erbij te laten achterin, dus meneer moest dan maar op de voorstoel.
Dat was Numa niet van plan, dus hem erin geduwd met moeite en snel de deur dicht. Terwijl ik om liep naar de andere kant begon hij te gillen. Ik dacht nog "wat een aansteller" :roll: maar hij bleef gillen toen ik instapte. Bleek hij klem te zitten met zijn poot tussen de deur en de stoel, oeps :blont:
Slechte baas heeft hij. :jank:
Poot bevrijd en rustig naar huis gereden, ondertussen proberend Numa van mijn schoot te houden (is toch best zwaar, met 1 hand bijna 40 kilo terug duwen) :19:
Daarna maar een rondje door de wijk gewandeld. Hij bleek niets te hebben aan de klem gezeten poot gelukkig.
Nu ligt hij te dromen over zijn grote avontuur. :slaap:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Numa's avontuur

Ongelezen bericht door Suske »

:schrik:
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

OMG ik lig hier helemaal dubbel he, arm dier, aansteller maar wel vast met zijn poot zitten... Arm beessie toch hahahah.
Ik heb ook een swift prima te doen hoor! Diesel ligt graag op de voor stoel alleen die is nog niet zo groot. Devel paste net op de achterbank, maar door mijn verlaagde bak liepen mijn banden aan door zijn gewicht... t was wat...
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Oh ja, na Numa een rondje met Biène gelopen. Op de terugweg gelijk naar de bakker om brood te halen. Dus knoop haar even vast en haal brood, wil ik haar weer losmaken, gaat ze aan de riem hangen en dus net aan het stukje waardoor ze de knoop weer strakker trok. :boos: :boos:
Ze had iig de lachers op haar hand. Voorbijgangers bescheurden het :roll:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Nel
Zeer actief
Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje

Ongelezen bericht door Nel »

Wat een portret zeg... :E: maar je bent uiteindelijk toch weer veilig thuis gekomen...
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Gut dat arme beest! Lekker baasje, en maar laten gillen die hond :hmmm:
Gelukkig geen schade :wink:
Auto wel al weer gemaakt? Best klein zo'n Swift dan. Ik had er 1 toen ik alleen Finn nog had, en dat was best krapjes.
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Ik had hem laten zitten :engel:

Kon hij ook niet op schoot kruipen :LOL: :LOL:

Nee hoor ik vind jou een slechte baas :pffff: :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

blondie schreef:Gut dat arme beest! Lekker baasje, en maar laten gillen die hond :hmmm:
Auto wel al weer gemaakt? Best klein zo'n Swift dan. Ik had er 1 toen ik alleen Finn nog had, en dat was best krapjes.
Nee, gisterenmiddag belde de garagemeneer dat hij pas woensdag gemaakt kan worden. Het bedrijf waar dat onderdeeltje besteld moest worden was vandaag al dicht ivm pasen dus het kan pas dinsdag verzonden worden en komt dus pas woensdag binnen bij mijn garage.
Dus tot woensdag heb ik de swift en hebben mijn honden pech, geen bos voor hen
Groetjes Inge
Afbeelding

blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Inge schreef:
blondie schreef:Gut dat arme beest! Lekker baasje, en maar laten gillen die hond :hmmm:
Nee, gisterenmiddag belde de garagemeneer dat hij pas woensdag gemaakt kan worden. Het bedrijf waar dat onderdeeltje besteld moest worden was vandaag al dicht ivm pasen dus het kan pas dinsdag verzonden worden en komt dus pas woensdag binnen bij mijn garage.
Dus tot woensdag heb ik de swift en hebben mijn honden pech, geen bos voor hen
Oeh dat is niet leuk. maar kun je niet de banken platleggen en er een grote deken over gooien? Dan zijn die draden ook weg. Of een houten plank met daaroverheen een deken?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”