Vraag je dat aan mij???Mina2006 schreef:Waarom doe je zo moeilijk zeg, met al dat berekenen? Ben je wel lekker veel tijd mee kwijt denk ik.Marion. schreef:Even een vraagje, heb je niets anders om je druk om te maken? Ga je gewoon echt de bakjes voer op je weegschaal zetten om na te wegen of het wel 400 gram is?Mina2006 schreef:Wel een vraagje (gewoon ter 'dan weten we dat ook weer') smuldier 400 gram, weegt eigenlijk zo'n 440 gram. Hoe zit dat eigenlijk dan?
Verpakking heb je eraf gelaten denk ik, en de boel volledig ontdooid en afgegoten op je weegschaaltje gezet? Daarbij wel in aanmerking genomen dat het soortelijk gewicht van het bloed dat je afgiet wel hoger is dan het vriesvocht, en dat dus weer opgeteld hebt bij je bakje vlees?
Ik vroeg het me zomaar af
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie kan mij meer vertellen over KVV en een advies geven?
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Wie kan mij meer vertellen over KVV en een advies geven?
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ga er vanuit.. maar dat doe ik ook bij mijn eigen eten... en als het niet zo is, tja dan is het zo... als ik daar ook nog van wakker moet liggen kan ik beter helemaal niet meer naar bed gaan.Jaap* schreef:Ok. Mooi dat jullie zeker wéten dat er geen onherleidbaar vlees in kvv terecht kan komen.
Ik kan het slechts hopen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Mina2006
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Maltezer kruising (samenwonend met een border collie kruising)
- Aantal honden: 2
JaMarion. schreef:Vraag je dat aan mij???Mina2006 schreef:Waarom doe je zo moeilijk zeg, met al dat berekenen? Ben je wel lekker veel tijd mee kwijt denk ik.Marion. schreef:Even een vraagje, heb je niets anders om je druk om te maken? Ga je gewoon echt de bakjes voer op je weegschaal zetten om na te wegen of het wel 400 gram is?Mina2006 schreef:Wel een vraagje (gewoon ter 'dan weten we dat ook weer') smuldier 400 gram, weegt eigenlijk zo'n 440 gram. Hoe zit dat eigenlijk dan?
Verpakking heb je eraf gelaten denk ik, en de boel volledig ontdooid en afgegoten op je weegschaaltje gezet? Daarbij wel in aanmerking genomen dat het soortelijk gewicht van het bloed dat je afgiet wel hoger is dan het vriesvocht, en dat dus weer opgeteld hebt bij je bakje vlees?
Ik vroeg het me zomaar af
Niet ik.
Maar ik geloof dat dit weer uitdraait op niks..Jammer. Ik zei namelijk dat het me niet boeit, ik niet op gewicht kvv geef, maar dat het me eerder (in het begin) opgevallen was. En ik vroeg het me af.
Maargoed, als dat gewoon iets is wat ik me nie af mág vragen. Prima

9,5 jaar
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Als het bevroren is? Ja dan is het zwaarder dan ontdooid... Tijdens het ontdooien gaat er ook vocht verloren.Mina2006 schreef:Dat dacht ik ook, maar is dat dan het 60% vocht, of dat wat van het vriezen afkomt en later in het vlees gaat zitten?TomCee schreef:vocht, schat ik zo in.Mina2006 schreef:Wel een vraagje (gewoon ter 'dan weten we dat ook weer') smuldier 400 gram, weegt eigenlijk zo'n 440 gram. Hoe zit dat eigenlijk dan?
Boeit me verder niet hoor, vond het wel apart haha

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Mina2006
- Zeer actief
Oke, vandaar dus tochmalinois schreef:Als het bevroren is? Ja dan is het zwaarder dan ontdooid... Tijdens het ontdooien gaat er ook vocht verloren.Mina2006 schreef:Dat dacht ik ook, maar is dat dan het 60% vocht, of dat wat van het vriezen afkomt en later in het vlees gaat zitten?TomCee schreef:vocht, schat ik zo in.Mina2006 schreef:Wel een vraagje (gewoon ter 'dan weten we dat ook weer') smuldier 400 gram, weegt eigenlijk zo'n 440 gram. Hoe zit dat eigenlijk dan?
Boeit me verder niet hoor, vond het wel apart haha
Dankjewellll

9,5 jaar
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij Lotgering heb je soms wel echt meer vlees, maar die verpakt op totaal gewicht van het krat. Het totale krat (inhoud) weegt 18 kg, en de pakjes zijn ongeveer 500 gram. (zo staat het ook op de verpakking) Er zitten er dus bwvs van 600 in maar ook van 400 bijv.Mina2006 schreef:Oke, vandaar dus tochmalinois schreef:Als het bevroren is? Ja dan is het zwaarder dan ontdooid... Tijdens het ontdooien gaat er ook vocht verloren.Mina2006 schreef:Dat dacht ik ook, maar is dat dan het 60% vocht, of dat wat van het vriezen afkomt en later in het vlees gaat zitten?TomCee schreef: vocht, schat ik zo in.
Boeit me verder niet hoor, vond het wel apart hahaDacht even dat ze er stiekem meer indeden
![]()
![]()
Dankjewellll

- Mina2006
- Zeer actief
Okee daar is het verpakken ook anders. Vandaar dat ze ook waarschijnlijk alleen grote hoeveelheden hebben?malinois schreef:Bij Lotgering heb je soms wel echt meer vlees, maar die verpakt op totaal gewicht van het krat. Het totale krat (inhoud) weegt 18 kg, en de pakjes zijn ongeveer 500 gram. (zo staat het ook op de verpakking) Er zitten er dus bwvs van 600 in maar ook van 400 bijv.Mina2006 schreef:Oke, vandaar dus tochmalinois schreef:Als het bevroren is? Ja dan is het zwaarder dan ontdooid... Tijdens het ontdooien gaat er ook vocht verloren.Mina2006 schreef: Dat dacht ik ook, maar is dat dan het 60% vocht, of dat wat van het vriezen afkomt en later in het vlees gaat zitten?
Boeit me verder niet hoor, vond het wel apart hahaDacht even dat ze er stiekem meer indeden
![]()
![]()
Dankjewellll
Is dat nu echt voordeliger, als je 200 gram per dag gebruikt ongeveer, om dan groots in te slaan?

9,5 jaar
- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Hazel krijgt 100 gr per dag. Ik het vleesrolletjes van 200 gr. waar ze dus 2 dagen mee doet.
ik heb voor een ongeveer een maand aan vlees in vriezer
ik heb voor een ongeveer een maand aan vlees in vriezer
-
TomCee
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Als je het doet, moet je het niet voor het prijsvoordeel doen. Maar gewoon, omdat je het voer beter vind. Prijsvoordeel heb je pas bij voor jou grote bestellingen, en wat dan als je hondje na 2 weken het toch niet goed doet?Mina2006 schreef:Okee daar is het verpakken ook anders. Vandaar dat ze ook waarschijnlijk alleen grote hoeveelheden hebben?malinois schreef:Bij Lotgering heb je soms wel echt meer vlees, maar die verpakt op totaal gewicht van het krat. Het totale krat (inhoud) weegt 18 kg, en de pakjes zijn ongeveer 500 gram. (zo staat het ook op de verpakking) Er zitten er dus bwvs van 600 in maar ook van 400 bijv.Mina2006 schreef:Oke, vandaar dus tochmalinois schreef: Als het bevroren is? Ja dan is het zwaarder dan ontdooid... Tijdens het ontdooien gaat er ook vocht verloren.Dacht even dat ze er stiekem meer indeden
![]()
![]()
Dankjewellll
Is dat nu echt voordeliger, als je 200 gram per dag gebruikt ongeveer, om dan groots in te slaan?
En je moet het ook allemaal wel kunnen bergen hè. Hier moeten dan de frikandelen wijken, nou.... mooi niet!
- esenhazel
- Zeer actief
Wij eten zelf geen vlees, dus ruimte genoeg voor Hazels etenTomCee schreef:Als je het doet, moet je het niet voor het prijsvoordeel doen. Maar gewoon, omdat je het voer beter vind. Prijsvoordeel heb je pas bij voor jou grote bestellingen, en wat dan als je hondje na 2 weken het toch niet goed doet?Mina2006 schreef:Okee daar is het verpakken ook anders. Vandaar dat ze ook waarschijnlijk alleen grote hoeveelheden hebben?malinois schreef:Bij Lotgering heb je soms wel echt meer vlees, maar die verpakt op totaal gewicht van het krat. Het totale krat (inhoud) weegt 18 kg, en de pakjes zijn ongeveer 500 gram. (zo staat het ook op de verpakking) Er zitten er dus bwvs van 600 in maar ook van 400 bijv.Mina2006 schreef: Oke, vandaar dus tochDacht even dat ze er stiekem meer indeden
![]()
![]()
Dankjewellll
En je moet het ook allemaal wel kunnen bergen hè. Hier moeten dan de frikandelen wijken, nou.... mooi niet!
- Mina2006
- Zeer actief
Haha ja daarom vraag ik ook of het wel echt scheelt (zodat een tweede vriezer wel eruit te halen valt). Ik ken sowieso niet veel daarover, maar weer; vroeg het me af. stukje interesse denk ik, voor als ik het ooit nog nodig heb.TomCee schreef:
Als je het doet, moet je het niet voor het prijsvoordeel doen. Maar gewoon, omdat je het voer beter vind. Prijsvoordeel heb je pas bij voor jou grote bestellingen, en wat dan als je hondje na 2 weken het toch niet goed doet?

9,5 jaar
- esenhazel
- Zeer actief
2de vriezerMina2006 schreef:Haha ja daarom vraag ik ook of het wel echt scheelt (zodat een tweede vriezer wel eruit te halen valt). Ik ken sowieso niet veel daarover, maar weer; vroeg het me af. stukje interesse denk ik, voor als ik het ooit nog nodig heb.TomCee schreef:
Als je het doet, moet je het niet voor het prijsvoordeel doen. Maar gewoon, omdat je het voer beter vind. Prijsvoordeel heb je pas bij voor jou grote bestellingen, en wat dan als je hondje na 2 weken het toch niet goed doet?
- Mina2006
- Zeer actief
Ja dat gokte ik dus ook haha, maar het lijkt me wel makkelijk als je 3 grote vreetmachines hebtesenhazel schreef:2de vriezerMina2006 schreef:Haha ja daarom vraag ik ook of het wel echt scheelt (zodat een tweede vriezer wel eruit te halen valt). Ik ken sowieso niet veel daarover, maar weer; vroeg het me af. stukje interesse denk ik, voor als ik het ooit nog nodig heb.TomCee schreef:
En je moet het ook allemaal wel kunnen bergen hè. Hier moeten dan de frikandelen wijken, nou.... mooi niet!moet je er ook gelijk een grote hond bijnemen om alles op te eten

9,5 jaar
- esenhazel
- Zeer actief
Tja ik heb de mazzel dat ik het vlees hier 5 minuten vandaan kan halen en daar hebben ze een hele rij vriezers,
dus hoef zelf nooit zoveel op voorraad te hebben
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb een vriesvakje in de koelkast, de honden hebben een hele vrieskistTomCee schreef:Als je het doet, moet je het niet voor het prijsvoordeel doen. Maar gewoon, omdat je het voer beter vind. Prijsvoordeel heb je pas bij voor jou grote bestellingen, en wat dan als je hondje na 2 weken het toch niet goed doet?Mina2006 schreef:Okee daar is het verpakken ook anders. Vandaar dat ze ook waarschijnlijk alleen grote hoeveelheden hebben?malinois schreef:Bij Lotgering heb je soms wel echt meer vlees, maar die verpakt op totaal gewicht van het krat. Het totale krat (inhoud) weegt 18 kg, en de pakjes zijn ongeveer 500 gram. (zo staat het ook op de verpakking) Er zitten er dus bwvs van 600 in maar ook van 400 bijv.Mina2006 schreef: Oke, vandaar dus tochDacht even dat ze er stiekem meer indeden
![]()
![]()
Dankjewellll
(en soms jat ik daar een hoekje van waar ik dan een rek in kan hangen voor nog wat van mezelf)

- Mina2006
- Zeer actief
Haha ja dat heb ik ook gelukkig (vandaag lag het vol met smuldier vlees compleet, de vorige 3 keren was alles oppp..) dus toch op bestelling bij de supermarkt vragen hahaesenhazel schreef:Tja ik heb de mazzel dat ik het vlees hier 5 minuten vandaan kan halen en daar hebben ze een hele rij vriezers,
Haha een hele vrieskist, nja met die honden heb je dat onderhand wel nodig, dan heb je niet genoeg aan een laadje in de vrieskast haha.malinois schreef: Ik heb een vriesvakje in de koelkast, de honden hebben een hele vrieskist![]()
(en soms jat ik daar een hoekje van waar ik dan een rek in kan hangen voor nog wat van mezelf)

9,5 jaar
-
TomCee
- Zeer actief
Ik schat zo in dat bij jou de frikandelen consumptie iets lager is als hier met al die ongeschoren pubers over de vloermalinois schreef:Ik heb een vriesvakje in de koelkast, de honden hebben een hele vrieskistTomCee schreef:Als je het doet, moet je het niet voor het prijsvoordeel doen. Maar gewoon, omdat je het voer beter vind. Prijsvoordeel heb je pas bij voor jou grote bestellingen, en wat dan als je hondje na 2 weken het toch niet goed doet?Mina2006 schreef:Okee daar is het verpakken ook anders. Vandaar dat ze ook waarschijnlijk alleen grote hoeveelheden hebben?malinois schreef: Bij Lotgering heb je soms wel echt meer vlees, maar die verpakt op totaal gewicht van het krat. Het totale krat (inhoud) weegt 18 kg, en de pakjes zijn ongeveer 500 gram. (zo staat het ook op de verpakking) Er zitten er dus bwvs van 600 in maar ook van 400 bijv.
En je moet het ook allemaal wel kunnen bergen hè. Hier moeten dan de frikandelen wijken, nou.... mooi niet!![]()
- esenhazel
- Zeer actief
M'n man vroeg nog of ik een extra vriezer wilde, tja als ik er dan ook gelijk nog een paar Havies
bij kan krijgen
Maar daar trapte hij niet in 
bij kan krijgen
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is voor mij voordeliger, ik bestel zo'n 6 kratten ineens en dan betaal ik dus maar 1 x verzendkosten en kan ik er een tijdje tegen.Mina2006 schreef:Okee daar is het verpakken ook anders. Vandaar dat ze ook waarschijnlijk alleen grote hoeveelheden hebben?malinois schreef:Bij Lotgering heb je soms wel echt meer vlees, maar die verpakt op totaal gewicht van het krat. Het totale krat (inhoud) weegt 18 kg, en de pakjes zijn ongeveer 500 gram. (zo staat het ook op de verpakking) Er zitten er dus bwvs van 600 in maar ook van 400 bijv.Mina2006 schreef:Oke, vandaar dus tochmalinois schreef: Als het bevroren is? Ja dan is het zwaarder dan ontdooid... Tijdens het ontdooien gaat er ook vocht verloren.Dacht even dat ze er stiekem meer indeden
![]()
![]()
Dankjewellll
2e voordeel voor mij is dat ze het bij mijn vriezer neerzetten (en er zelfs het erin doen als het erg warm is buiten), ik hoef dus niet eerst naar de winkel het allemaal in de auto te stouwen om het er vervolgens thuis weer uit te moeten slepen. (als ik dan geluk heb dat ze het ook weggezet hebben in de supermarkt en niet gewoon in de winkel, de jumbo deed dit netjes de AH was een ramp).
En het laatste voordeel voor mij is dat ik dan een aantal verschillende smaken heb, ik heb de pens-mix, de totaal en de totaal met vis... (totaal bestaat al uit kip, rund en lam). Dit laatste is eigenlijk alleen meer voor mezelf hoor, de honden zal het een worst zijn.
Maar ik denk niet dat jij veel goedkoper uit bent met dat beetje wat je hoeft te geven

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Frikandellen eet ik zo goed als nooit... en sowieso idd. bijna geen frituur, een keer per maand is veel eigenlijkTomCee schreef:Ik schat zo in dat bij jou de frikandelen consumptie iets lager is als hier met al die ongeschoren pubers over de vloermalinois schreef:Ik heb een vriesvakje in de koelkast, de honden hebben een hele vrieskistTomCee schreef:Als je het doet, moet je het niet voor het prijsvoordeel doen. Maar gewoon, omdat je het voer beter vind. Prijsvoordeel heb je pas bij voor jou grote bestellingen, en wat dan als je hondje na 2 weken het toch niet goed doet?Mina2006 schreef: Okee daar is het verpakken ook anders. Vandaar dat ze ook waarschijnlijk alleen grote hoeveelheden hebben?
En je moet het ook allemaal wel kunnen bergen hè. Hier moeten dan de frikandelen wijken, nou.... mooi niet!![]()

- Mina2006
- Zeer actief
Oke, wel een service zeg! Wat fijnmalinois schreef:
Het is voor mij voordeliger, ik bestel zo'n 6 kratten ineens en dan betaal ik dus maar 1 x verzendkosten en kan ik er een tijdje tegen.
2e voordeel voor mij is dat ze het bij mijn vriezer neerzetten (en er zelfs het erin doen als het erg warm is buiten), ik hoef dus niet eerst naar de winkel het allemaal in de auto te stouwen om het er vervolgens thuis weer uit te moeten slepen. (als ik dan geluk heb dat ze het ook weggezet hebben in de supermarkt en niet gewoon in de winkel, de jumbo deed dit netjes de AH was een ramp).
En het laatste voordeel voor mij is dat ik dan een aantal verschillende smaken heb, ik heb de pens-mix, de totaal en de totaal met vis... (totaal bestaat al uit kip, rund en lam). Dit laatste is eigenlijk alleen meer voor mezelf hoor, de honden zal het een worst zijn.
Maar ik denk niet dat jij veel goedkoper uit bent met dat beetje wat je hoeft te gevenVoor erbij is het misschien een keer leuk als je ruimte heb, een half krat kun je ook krijgen.
Ik denk inderdaad voor mij dat het niet echt handig is

9,5 jaar
- esenhazel
- Zeer actief
Bij ons op loopafstand 4 supermarkten die volop smuldier verkopen, dus misgrijpen is haast onmogelijk.Mina2006 schreef: Haha ja dat heb ik ook gelukkig (vandaag lag het vol met smuldier vlees compleet, de vorige 3 keren was alles oppp..) dus toch op bestelling bij de supermarkt vragen haha
Hazel krijgt Degomeat. Zit een verkooppunt voor versvlees hier 5 minuten vandaan, dus das erg gemakkelijk
-
TomCee
- Zeer actief
Nou, ik moet toegeven: nu kind hier zelfstandig woont is het frituur gebeuren ook behoorlijk gedaald....malinois schreef:Frikandellen eet ik zo goed als nooit... en sowieso idd. bijna geen frituur, een keer per maand is veel eigenlijkTomCee schreef:Ik schat zo in dat bij jou de frikandelen consumptie iets lager is als hier met al die ongeschoren pubers over de vloermalinois schreef:Ik heb een vriesvakje in de koelkast, de honden hebben een hele vrieskistTomCee schreef: Als je het doet, moet je het niet voor het prijsvoordeel doen. Maar gewoon, omdat je het voer beter vind. Prijsvoordeel heb je pas bij voor jou grote bestellingen, en wat dan als je hondje na 2 weken het toch niet goed doet?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Het wisselt een beetje, ongeveer 3 kratten per maand/anderhalve maand dus 3 x 18 kg. Nu in de winter krijgen ze wat meer, in de zomer weer wat minder bijv.Mina2006 schreef:Oke, wel een service zeg! Wat fijnmalinois schreef:
Het is voor mij voordeliger, ik bestel zo'n 6 kratten ineens en dan betaal ik dus maar 1 x verzendkosten en kan ik er een tijdje tegen.
Maar ik denk niet dat jij veel goedkoper uit bent met dat beetje wat je hoeft te gevenVoor erbij is het misschien een keer leuk als je ruimte heb, een half krat kun je ook krijgen.
Hoelang doe je met zo'n kist dan? Wel fijn dat je dan gelijk verschillende smaken hebt om te variëren.
Ik denk inderdaad voor mij dat het niet echt handig is
Zijn ze vol in training/wedstrijden ook weer wat meer etc.

- Mina2006
- Zeer actief
Zozo, handig! Hier 1 supermarkt in de buurt (zo goed als loopafstand) die smuldier (uberhaupt kvv) verkoopt. Als er nood is kan ik wel naar de AH rijden of zo haha, maar ik hou mezelf voor om er circa 4 te kopen, te verdelen en in de vriezer te stoppen, en als het bijna op is (nog 2 dagen over) dan ga ik weer halen.esenhazel schreef:Bij ons op loopafstand 4 supermarkten die volop smuldier verkopen, dus misgrijpen is haast onmogelijk.Mina2006 schreef: Haha ja dat heb ik ook gelukkig (vandaag lag het vol met smuldier vlees compleet, de vorige 3 keren was alles oppp..) dus toch op bestelling bij de supermarkt vragen haha![]()
Hazel krijgt Degomeat. Zit een verkooppunt voor versvlees hier 5 minuten vandaan, dus das erg gemakkelijk

9,5 jaar
- Mina2006
- Zeer actief
Flinke hoeveelheid (wel logisch hoor). Dan is een grote(re) vriezer wel handig hahamalinois schreef: Het wisselt een beetje, ongeveer 3 kratten per maand/anderhalve maand dus 3 x 18 kg. Nu in de winter krijgen ze wat meer, in de zomer weer wat minder bijv.
Zijn ze vol in training/wedstrijden ook weer wat meer etc.

9,5 jaar
- esenhazel
- Zeer actief
Heeft Mina ook wel een verse vis op? Misschien ook lekker voor de afwisseling.
Morgen is het weer zalm-dag hier. Hazels lievelings-dag
- Mina2006
- Zeer actief
Haha nee nog niet, hoe moet ik me dat voor me zien? (waar te kopen, hoeveel, wát te geven ed)esenhazel schreef:Heeft Mina ook wel een verse vis op? Misschien ook lekker voor de afwisseling.
De tip: BUITEN geven, heb ik wel onthouden

9,5 jaar
- esenhazel
- Zeer actief
zalmkoppen durf ik met Hazel niet aan(is nog kleiner als mina) dus ze krijgt zalmfilet uit de vriezer.
laat het natuurlijk eerst goed ontdooien. Ze krijgt het gewoon rauw.
Tja echt wegen doe ik het niet, want Haas mag wel wat meer spek op haar billen krijgen.
Haal altijd van die zakken bij de supermarkt. Zijn toevallig pas in de aanbieding geweest,
dus voor de komende tijd voldoende vis.
laat het natuurlijk eerst goed ontdooien. Ze krijgt het gewoon rauw.
Tja echt wegen doe ik het niet, want Haas mag wel wat meer spek op haar billen krijgen.
Haal altijd van die zakken bij de supermarkt. Zijn toevallig pas in de aanbieding geweest,
dus voor de komende tijd voldoende vis.
-
TomCee
- Zeer actief
een blikje tonijn of zalm is ook wel leuk om te proberen, hoor!Mina2006 schreef:Haha nee nog niet, hoe moet ik me dat voor me zien? (waar te kopen, hoeveel, wát te geven ed)esenhazel schreef:Heeft Mina ook wel een verse vis op? Misschien ook lekker voor de afwisseling.
De tip: BUITEN geven, heb ik wel onthouden