Mina is hier nu twee weken en eigenlijk bijna twee weken krijgt ze KVV. Ik heb hele goede adviezen gehad daarover en steeds meer informatie gekregen.
Ondanks dat bleef ik lekker eigenwijs en ging naar wat anders kijken dan KVV, op aanraden van de dierenarts en omdat ik dacht dat natvoer of brokken ook een goede optie was voor Mina.
In de tussentijd gaf ik Mina een paar dagen wat brokjes en die vond ze lekker, maar..
..haar ontlasting werd direct minder (diarree achtig) en het voelde gewoon niet goed.
De voorgaande discussies kwamen denk ik voort uit het feit dat ik het gevoel had dat ik me moest verdedigen, terwijl ik nu weet dat dit niet zo is..ik moet alleen niet zo eigenwijs zijn.
Alle adviezen die ik heb gehad neem ik zeer ten harte, ook al laat ik dat soms niet goed merken (ben beetje contact gestoord denk ik
Ook werd het me allemaal een beetje veel informatie, want ondanks dat iedereen (terecht) zei: doe rustig en neem de tijd,..kwamen er steeds meer berichten die ik allemaal wilde beantwoorden, wat niet lukte. De een zegt dit, de ander zegt dat. En ik ging er lekker tegenin..
Daar kom ik nu van terug.
Dus bij deze wil ik laten weten; Mina gaat per direct weer volledig naar KVV en blijft daarop, tenzij ze het alsnog slecht gaat doen erop.
Mijn excuses aan iedereen die dit allang hadden gezegd en die mij niet konden volgen (logisch). Hopelijk kan ik hiermee een soort nieuwe start maken op het forum. Ikzelf ben namelijk ook wat rustiger geworden en minder 'stressvol' als het gaat om hoe/wat/waar/waarom voor Mina, en begrijp nu beter dat we beiden gewoon nog erg moeten wennen.
Iedereen die adviezen en tips heeft gegeven, heel erg bedankt, ik ben daardoor zeker wijzer geworden over voeding.
Hopelijk nemen jullie het me niet teveel kwalijk, ik ben nog een beginnertje
Groetjes