Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kiefer is niet meer....uitslag milt
Moderator: moderatorteam
-
Biene
- Zeer actief
Re: zorgen om kiefje *opgenomen
Ik ga snoeihard duimen voor de grote dibbes en voor jou veel sterkte gewenst met het machteloos moeten afwachten! 

- Rinne Roos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 wetterhoun outcrossjes, 3 echte wetterhounen, 4 havanezers
- Aantal honden: 9
he gatsie, wat naar. heel veel sterkte 
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ik duim voor je Kiefer, beter worden hoor!
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- *tweety*
- Zeer actief
Dat klinkt niet goed, arme Kief
Sterkte ermee
Sterkte ermee
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
het is zo gek, ik reed erheen en dacht dat hij vol met kanker zou zitten, maar alles is goed behalve zijn bloed en de geconcentreerde urine. vanwege die urine denkt hij dat er wellicht een tumor in zijn ruggengraat zit.

- Hamilton
- Zeer actief
Wat een zorgen om je mooie Kiefer,
kaarsje brandt en de duimen draaien

kaarsje brandt en de duimen draaien
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
wat moet er veel angst door je heengaan lieverd, ik vind het zo naar voor je dit alles. Hoop dat Kiefer er weer bovenop komt. Vreselijk naar ditHutsje schreef:het is zo gek, ik reed erheen en dacht dat hij vol met kanker zou zitten, maar alles is goed behalve zijn bloed en de geconcentreerde urine. vanwege die urine denkt hij dat er wellicht een tumor in zijn ruggengraat zit.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Dit is precies wat ik ook wilde zeggen...Sucha schreef:wat moet er veel angst door je heengaan lieverd, ik vind het zo naar voor je dit alles. Hoop dat Kiefer er weer bovenop komt. Vreselijk naar ditHutsje schreef:het is zo gek, ik reed erheen en dacht dat hij vol met kanker zou zitten, maar alles is goed behalve zijn bloed en de geconcentreerde urine. vanwege die urine denkt hij dat er wellicht een tumor in zijn ruggengraat zit.
Kom op nou Kiefffielieffie!
- Hutsje
- Zeer actief
mijn eigen da had bloedonderzoek gedaan en erg geschrokken en heeft er geen goed gevoel over. dat had ik vandaag en gister ook al niet, vandaag dat ik gebeld heb. ze stuurde me (gelukkig) meteen door en gelukkig kon ik meteen terecht. ben ook direct naar ommen gereden, ben net pas thuis. daar verwachtte ik dus meteen foute boel, dat hij vol met kanker zou zitten maar dat was dus niet zo.
alles foto's en echo's geven niets vreemds aan, op zich is dat goed maar ze moeten wel een oorzaak kunnen vinden voor de bloedarmoede, anders heeft een bloedtransfusie ook geen zin.
ik zie het heel, heel somber in. hij is er nog, maar hoe lang nog?
alles foto's en echo's geven niets vreemds aan, op zich is dat goed maar ze moeten wel een oorzaak kunnen vinden voor de bloedarmoede, anders heeft een bloedtransfusie ook geen zin.

- Strandjutter
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Strandjutter
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
-
Fin
- Zeer actief
Hij heeft een iets vergrote milt, er is een vlekje te zien, en hemangiosarcoma (ik vind het niet leuk je hierop te wijzenHutsje schreef:mijn eigen da had bloedonderzoek gedaan en erg geschrokken en heeft er geen goed gevoel over. dat had ik vandaag en gister ook al niet, vandaag dat ik gebeld heb. ze stuurde me (gelukkig) meteen door en gelukkig kon ik meteen terecht. ben ook direct naar ommen gereden, ben net pas thuis. daar verwachtte ik dus meteen foute boel, dat hij vol met kanker zou zitten maar dat was dus niet zo.
Ik zou zelf erg achter die test van de miltcellen aan gaan zitten, en niet te lang aan willen modderen. Ik vrees een beetje ervoor dat hij zijn laatste dagen anders doorbrengt bij de DA met het ondergaan van allerlei onderzoeken en testen.
Ik hoop ook heel hard dat het iets anders mag zijn.
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Heel veel sterkte Jes, ik hoop zo hard dat t mee mag vallen allemaal.
Hele dikke knuffel
Hele dikke knuffel
- Hutsje
- Zeer actief
de miltcellen staan op kweek en worden ook nog doorgestuurd voor een 2nd opinie naar utrecht, dus ze zijn er mee bezig. laten we idd hopen dat het dat niet is.....Fin schreef:Hij heeft een iets vergrote milt, er is een vlekje te zien, en hemangiosarcoma (ik vind het niet leuk je hierop te wijzenHutsje schreef:mijn eigen da had bloedonderzoek gedaan en erg geschrokken en heeft er geen goed gevoel over. dat had ik vandaag en gister ook al niet, vandaag dat ik gebeld heb. ze stuurde me (gelukkig) meteen door en gelukkig kon ik meteen terecht. ben ook direct naar ommen gereden, ben net pas thuis. daar verwachtte ik dus meteen foute boel, dat hij vol met kanker zou zitten maar dat was dus niet zo.
ik zie het heel, heel somber in. hij is er nog, maar hoe lang nog?) verspreid zich vaak als hele kleine tumoren door het lichaam, zo klein dat ze soms nog niet op rontgenfoto's of echo's te zien zijn. Bloedarmoede wordt ook genoemd: http://www.causus.be/doorverwijzing.cfm?Id=160.
Ik zou zelf erg achter die test van de miltcellen aan gaan zitten, en niet te lang aan willen modderen. Ik vrees een beetje ervoor dat hij zijn laatste dagen anders doorbrengt bij de DA met het ondergaan van allerlei onderzoeken en testen.

- Saskia241
- Zeer actief
Ik heb hier maar een paar kaarsjes aangestoken. 
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ook hier brandt een kaarsje,......
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
he bah wat en ellende zeg, ik duim mee dat hij er gewoon weer bovenop komt!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Laura-V
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden!
- Aantal honden: 0
Mijn duimen blijven draaien!
Kom op lieve Kiefer.... Vreselijk om te moeten wachten en niets te weten, sterkte.
Kom op lieve Kiefer.... Vreselijk om te moeten wachten en niets te weten, sterkte.
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Hé bah.. wat een ellende.
Ik hoop dat het goed komt met je grote man
Ik hoop dat het goed komt met je grote man
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Heb niet alles gelezen Jessica.
Q is overleden aan een tumor in zijn ruggenmerg, destijds behandelt door Mandigers. Vloeistof kon niet door lopen in zijn ruggenmerg. Geen afwijkende bloedbeelden.
Heel veel sterkte gewenst!
Q is overleden aan een tumor in zijn ruggenmerg, destijds behandelt door Mandigers. Vloeistof kon niet door lopen in zijn ruggenmerg. Geen afwijkende bloedbeelden.
Heel veel sterkte gewenst!
- Mina2006
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Maltezer kruising (samenwonend met een border collie kruising)
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Wat akelig Jessica, heel veel sterkte.
Ik duim dat hij er weer bovenop komt.
Ik duim dat hij er weer bovenop komt.

Groetjes,
Sandra
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Jasses, wat een eng verloop van zaken
Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt, en wens je ondertussen veel sterkte met de zorgen.
Beterschap voor Kiefer!
Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt, en wens je ondertussen veel sterkte met de zorgen.
Beterschap voor Kiefer!
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
jeetje joh wat een wending .... balen.... en wat een onzekerheid.... ik ga heel hard duimen en een kaarsje branden 
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
heel veel sterkte mijn duimen blijven draaien voor Kiefer

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Nou zeg, dat mag ik idd ook niet hopenHutsje schreef:de miltcellen staan op kweek en worden ook nog doorgestuurd voor een 2nd opinie naar utrecht, dus ze zijn er mee bezig. laten we idd hopen dat het dat niet is.....Fin schreef:Hij heeft een iets vergrote milt, er is een vlekje te zien, en hemangiosarcoma (ik vind het niet leuk je hierop te wijzenHutsje schreef:mijn eigen da had bloedonderzoek gedaan en erg geschrokken en heeft er geen goed gevoel over. dat had ik vandaag en gister ook al niet, vandaag dat ik gebeld heb. ze stuurde me (gelukkig) meteen door en gelukkig kon ik meteen terecht. ben ook direct naar ommen gereden, ben net pas thuis. daar verwachtte ik dus meteen foute boel, dat hij vol met kanker zou zitten maar dat was dus niet zo.
ik zie het heel, heel somber in. hij is er nog, maar hoe lang nog?) verspreid zich vaak als hele kleine tumoren door het lichaam, zo klein dat ze soms nog niet op rontgenfoto's of echo's te zien zijn. Bloedarmoede wordt ook genoemd: http://www.causus.be/doorverwijzing.cfm?Id=160.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Maryanne schreef:Nou zeg, dat mag ik idd ook niet hopenHutsje schreef:de miltcellen staan op kweek en worden ook nog doorgestuurd voor een 2nd opinie naar utrecht, dus ze zijn er mee bezig. laten we idd hopen dat het dat niet is.....Fin schreef:Hij heeft een iets vergrote milt, er is een vlekje te zien, en hemangiosarcoma (ik vind het niet leuk je hierop te wijzenHutsje schreef:mijn eigen da had bloedonderzoek gedaan en erg geschrokken en heeft er geen goed gevoel over. dat had ik vandaag en gister ook al niet, vandaag dat ik gebeld heb. ze stuurde me (gelukkig) meteen door en gelukkig kon ik meteen terecht. ben ook direct naar ommen gereden, ben net pas thuis. daar verwachtte ik dus meteen foute boel, dat hij vol met kanker zou zitten maar dat was dus niet zo.
Ik hoop ook heel hard dat het iets anders mag zijn.Ik blijf gewoon doorduimen voor Kief, en hard ook!
Blijf ook duimen voor de grote vent....
- Paddle
- Zeer actief
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4