Bij Joe door het vlees heen, Beuk eet het los.Mina2006 schreef:Mag ik vragen hoe je dat geeft? Want je vriest het in, maar ontdooi je het dan voor gebruik, en geef je dat eigenlijk een beetje hetzelfde als kvv? En maak je het fijn tot moes, of gewoon dat het wat vermalen is? Ik had pas geleden sperziebonen fijngemalen tot moes (met verder niks erbij)..was niet zo'n succes haha.Miranda schreef:Ik deed het nooit, maar bij Skadi merkte ik dat ze er behoefte aan heeft. Die is net een geit als ik haar geen groente voer, grazengrazengrazen![]()
Ik maak met de staafmixer wat groente fijn (tomaat, sla, kiemgroente, wat er maar is) en vries dat met een geklutst ei en wat kwark of yoghurt in kleine portie's in. In écht kleine portie's, als ik mijn duim en wijsvinger tegen elkaar zet is dat ongeveer de maat van anderhalve portie. En dat geef ik dan een of twee keer per week. Dat lijkt meer dan genoeg te zijn. Geef ik het niet, dan graast ze als een geit met graskoorts. Geef ik het wel, dan negeert ze gras (behalve natuurlijk als haar maag wat van slag is).
Groente moet je als je het rauw geeft goed vermalen, als je het gekookt geeft maakt het niets uit.