Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Lekker vogels gekiekt vanochtend, toen de zon nog scheen:
En terwijl ik de vogels aan het fotograferen was zag ik ineens in mijn ooghoek een klein viervoetertje:
We hebben inmiddels 3 verschillende eekhoorns gespot, een hele rode, een echte bruine en deze, die bruin is op de rug en staart en wat rood heeft op de pootjes en het koppie.
Nog een paar vogels:
Laatst gewijzigd door LongFields op 24 mar 2013 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, die zijn echt superleuk, en grappig. Ik heb er ook een filmpje van gemaakt, die moet ik nog uploaden maar ik plaats daarna wel een linkje in dit topic.
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Jaap* schreef:
En leuk, zo'n uitgebreid assortiment voor de deur
Ja, echt super! En dan heb ik nog niet eens alle soorten op de foto gezet vandaag, de matkopmees, groenling, Vlaamse Gaai en nog een meesje dat kleiner is dan een pimpelmees zitten er dit keer niet bij, maar hebben we al wel in de tuin gezien.
sonj@ schreef:Wat leuk, dat het eekhoorntje zo rustig blijft zitten!
Die was hartstikke druk met het volstoppen van zijn wangzakken, ik ben nog een keer tussendoor naar binnen gelopen via de verandadeur om een jas aan te doen ook. Hij vrat gewoon door.
Marjoleine schreef:Wat is die een na laatste voor vogel?
dat is toch gewoon een wijfjesmerel ?
Ik vind het niet zo'n gekke vraag want ik had dezelfde vraag omdat deze merel niet echt "rastypisch" lijkt. De kop is anders en de snavel lijkt anders van vorm, zeker als je het met de merelman vergelijkt. Ook in vergelijking met de andere vrouwtjesmerels in de tuin.
Ik heb dezelfde vraag gesteld aan Marc (Laeken) en die zei dat het waarschijnlijk om een jong vrouwtje gaat, erg laat geboren en nog niet door de jeugdrui gekomen. En ik geloof hem direct.
Inge O schreef:
ik bedoel ook niet dat het een gekke vraag is maar ik kon er in ieder geval niks anders van maken.
Ik ging zelf gewoon erg twijfelen, omdat ze zo anders was dan de standaard merelvrouw.
Maar wij hebben meerdere aparte exemplaren zitten hier in de tuin hoor, zoals een vlaamse gaai met een enorme overbeet (ofte wel de onderkaak van de snavel is niet volledig) en een melanistische merel.
En gisteren aan het eind van de middag zat er een enorm klein meesachtig vogeltje waarvan ik niet weet wat het er voor eentje is. Het was een slag kleiner nog dan een pimpelmeesje, had er wel wat van weg maar was minder blauwig gekleurd.
Rami schreef:Mooi!
En dat eekhoorntje...
Vogels zijn hier zat in de tuin maar voor zo'n rood baasje zou ik een moord doen (nou ja, niet echt natuurlijk ).
We hebben het voordeel dat onze tuin hier midden tussen de bossen ligt, dus er zitten van nature al veel eekhoorns. In onze tuin hebben we in ieder geval 3 verschillende eekhoorns gespot nu.