http://www.dogchannel.com/akc-eukanuba- ... video.aspx
Moderator: moderatorteam
jaaaSas schreef:hadden jullie ook die reclame vooraf van Eukanuba? Wat een mooie retriever!!!
De hond moest gewoon iets kwijt, lijkt me niet dat hij dit altijd doet op shows. Verder in het filmpje word dat duidelijk.Allereerst is die hond veel te gestressd, dat doet hij vast nu niet voor het eerst dus als handler hou je daar rekening mee en ga je pas showen als dit onder controle is..
Dat gangwerk hoort zo bij de Lundehund. Met de voorpootjes moeten ze peddelen en achter zijn ze heel nauw.LongFields schreef:Die hadden ze er wat mij betreft gewoon uit mogen, nee móeten zetten. Wat een geklooi met dat arme hondje zeg... Het best had van het begin tot het einde enorm veel stress en liet dat ook overduidelijk zien.
Wat hebben deze hondjes trouwens een raar gangwerk, op 1 na hadden ze allemaal van die naar buiten heel breed weggezette voorpootjes, en achter liepen ze zowat met de pootjes over elkaar heen (degene die eerste werd had dat het duidelijkst trouwens).
Ik vond het hele filmpje niet echt prettig om naar te kijken, hoewel de dame met het eerste hondje wel de kroon spande.
Okay, ik vermoedde al zoiets omdat ze het op 1 na allemaal zo duidelijk deden. Ik vind het eerlijk gezegd geen gezicht, maar het zal wel een functie hebben bij dit ras.Vorkje schreef: Dat gangwerk hoort zo bij de Lundehund. Met de voorpootjes moeten ze peddelen en achter zijn ze heel nauw.
En voor de toeschouwers, die net zoals jij tóch iedere keer weer zo'n show bezoeken...Nanna schreef:Alles voor de puntjesPtje schreef:Heerlijk om zulke dierenliefhebbers in actie te zien, de hondjes hadden er ook echt lol in (not)
Dat idee had ik dus ook.nathalie schreef:Volgens mij kent dat mens de keurmeester. Tenminste, dat idee krijg ik. Ze hebben een gezellig gesprekje terwijl de hond op tafel staat.
dat was dus ook mijn gedachteYukusaki Akitas schreef:Ik vind ze allemaal slecht handlen, maar die eerste spant de kroon inderdaad. Dat ze dan nog BOB wordt is helemaal vreselijk.
Ik snap uberhaupt niet dat mensen hier excuses voor verzinnen. Elke blinde kan zien dat deze mevrouw veel te ruw is met de hond , en dat het arme dier zich pas beter toont nadat het gepoept heeft. Dat onderonsje tussen KM en handler viel me trouwens ook al op.Vorkje schreef:Dat idee had ik dus ook.nathalie schreef:Volgens mij kent dat mens de keurmeester. Tenminste, dat idee krijg ik. Ze hebben een gezellig gesprekje terwijl de hond op tafel staat.
Het verhaal is trouwens dat die hond achter hem loops is. En de eigenaar vindt dat de handler juist heeft gehandeld, de hond was vervelend en kon dus alleen op deze manier behandeld worden
Zonde, ik zit een beetje te kijken om misschien ook show te doen (kijken he..kijken..niks is zekerNanna schreef:Alles voor de puntjesPtje schreef:Heerlijk om zulke dierenliefhebbers in actie te zien, de hondjes hadden er ook echt lol in (not)
Goed idee! Dan kom ik kijkenZonde, ik zit een beetje te kijken om misschien ook show te doen (kijken he..kijken..niks is zeker ) Maar tegen zulk gedrag kan ik niet tegen. Als ze niet willen, willen ze niet..klaar.
Haha leuk!Maryanne schreef:Vreselijk mens die eerste handler. Die kop die ze trekt als het hondje net op tafel staat![]()
Goed idee! Dan kom ik kijkenZonde, ik zit een beetje te kijken om misschien ook show te doen (kijken he..kijken..niks is zeker ) Maar tegen zulk gedrag kan ik niet tegen. Als ze niet willen, willen ze niet..klaar.
Met welke hond zou je willen gaan showen dan? Dan moet je hond wel een stamboom hebben he.Mina2006 schreef:Zonde, ik zit een beetje te kijken om misschien ook show te doen (kijken he..kijken..niks is zekerNanna schreef:Alles voor de puntjesPtje schreef:Heerlijk om zulke dierenliefhebbers in actie te zien, de hondjes hadden er ook echt lol in (not)) Maar tegen zulk gedrag kan ik niet tegen. Als ze niet willen, willen ze niet..klaar.
Oh..uhm, ja met Mina dus. Ik dacht dat er ook shows waren voor niet-ras honden? Ach, het is ook maar een ideetje hoorAnja schreef:Met welke hond zou je willen gaan showen dan? Dan moet je hond wel een stamboom hebben he.Mina2006 schreef:Zonde, ik zit een beetje te kijken om misschien ook show te doen (kijken he..kijken..niks is zekerNanna schreef:Alles voor de puntjesPtje schreef:Heerlijk om zulke dierenliefhebbers in actie te zien, de hondjes hadden er ook echt lol in (not)) Maar tegen zulk gedrag kan ik niet tegen. Als ze niet willen, willen ze niet..klaar.
Een kruising malthezer/poedel kan je niet showen hoor.
Het filmpje heb ik niet gekeken. Ik word er altijd een beetje knarrig van hoe er soms met honden omgegaan word.