Gisteravond was Knoep niet lekker, duidelijk buikpijn zoals ze wel vaker heeft sinds de darmoperaties.
Vanmorgen werd het erger en vanaf 7.00 was het heel erg.
Ze bleef rondjes rennen, van de bank, op de bank, dicht tegen mij aan en weer een rondje om de tafel...dus toen ze vanmiddag bloed poepte wist ik dat het niets als anders was en hebben we een DA in Amsterdam gesproken waar we terecht konden.
Ze heeft een prik tegen braken gehad (had haar eten van vanmorgen na 3 uur er uit gegooid) en Finidiar voor haar buik, DA denkt aan een virus of infectie.
Thuis heeft ze een paar uur liggen pitten wat ze de hele nacht volgens mij niet gedaan had dus we waren erg blij...tot het vlak na het eten helemaal fout ging.
Ze blijft nu bloed poepen, qua ontlasting is ze leeg maar bloed blijft komen..elke 5 minuten rennen we naar het veld, als we het halen....
Ik mag hopen dat het snel over is want ze heeft vreselijk veel pijn, ze kreunt hardop, trilt vreselijk en hijgt aan een stuk.
Vertrouwen doe ik het niet echt dus morgenochtend bel ik meteen onze eigen DA....