Maar de mensen geven honden nog maar zo'n 70 jaar brokken, misschien zelfs wel minder lang...Mina2006 schreef:Hoho, ik zeg niet dat een hond geen spijsvertering van een carnivoor heeft, ik zeg dat door omstandigheden laatste jaren de hond gewend is geraakt aan bepaalde ander voedsel en dat zijn lichaam hierop ook is aangepast, zoalsss bij de mens edKruimel53 schreef:Wat ik je, kennelijk tevergeefsMina2006 schreef:En konijnen? Hamsters? Vissen? (dat soort gevallen dus)Kruimel53 schreef: Ja, dat denk iken mijn mening is natuurlijk evenveel waard als die van tig deskundigen die er levenslang op gestudeerd hebben
![]()
Nee hoor, honden zijn reuze sterke en stoere beesten. En ze moeten zich verder ook niet zo aanstellen. Als paarden op gras leven moeten honden dat ook maar gewoon kunnen. Mijn mening hooren trouwens, die paarden moeten ook niet zeiken, als ik hier teveel kipkarkassen heb krijgen ze dat gewoon in hun emmer.
Ik snap wel dat mensen voor KVV of BARF kiezen ómdat de hond een wolf is en in het wild ook rauw eet, daar kan ik me echt wel wat bij voorstellen. Maar zoals ik op vele sites (en ook eigen sites van personen hier) lees, is dat dit een mening is, en zo ook heb ik ook mijn mening over ''honden zijn wolven''probeer duidelijk te maken is dat er een onderscheid is tussen een mening als: een oordeel gevormd na zorgvuldig onderzoek van feiten, en een mening als : ik klets maar wat zonder ergens de ballen verstand van te hebben. Dat laatste doe jij.
Een hond heeft de spijsvertering van een carnivoor. Feit, geen mening. Een paard heeft de spijsvertering van een herbivoor. Feit, geen mening.
In die tijd kunnen de darmen echt nog niet zo veranderen hoor
Wil het darmstelsel een verandering doormaken, dan hebben we het al gauw over honderden, misschien wel duizenden jaren.
Wat jij zegt slaat nergens op, je denkt het alleen maar.