Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kleine update
Moderator: moderatorteam
- Vlindchi
- Zeer actief
Kleine update
Hoi hoi,
Ik weet dat ik lang niet meer geweest ben, Tevens in die tijd veel gebeurt...
Om een lang verhaal kort te maken. Ik ben terug op het forum na een stress periode.
Terug verhuist naar Nederland want ik ben bij mijn vriend weg gegaan wegens omstandigheden...
Nena gaat op ook eigenlijk wel goed mee ondanks omstandigheden! Helaas op mijn moeders verjaardag een epilepsy aanval gehad waardoor ik me kapot geschrokken ben.. Al eerder honden gezien die aanval hadden maar het is tog anders als je het bij je eigen hond onverwacht ziet. Dierenarts meteen gebeld en die wouden wachten met lever enzovoort testen tot eventueel volgende aanval ook al zei die dat het maar eenmalig kan zijn geweest dus geen zorgen moest maken. Dus laten we dat maar hopen dan.. Sinds die tijd volledig vrij geweest. Het loslopen gaat super en steeds beter, luistert super maar een volhouder als je nee zegt lol maar ik geef ook niet op haha. Het alleen blijven nog aan het trainen maar vandaag ook weer 2,5 uur alleen geweest en er was niets afgebroken lol en niets binnen gedaan dus ik ben trots! en tuurlijk rustig uitbouwen. Tevens wel erover aan het denken om er een tweede hus bij te nemen. Nena is 50cm hoog laatste keer dat ik gemeten heb en 15 kilo.
Ik ben weer met sporten begonnen zodat ik over een tijdje hopelijk weer fit genoeg ben na alle ellende en lekker met mevrouw kan gaan joggen, rennen, fietsen enzovoort.
Maaaaarr ik kan dus lekker met forum activiteiten mee doen dus nu ik weer terug in NL ben!
Groetjes Sabrina
Ik weet dat ik lang niet meer geweest ben, Tevens in die tijd veel gebeurt...
Om een lang verhaal kort te maken. Ik ben terug op het forum na een stress periode.
Terug verhuist naar Nederland want ik ben bij mijn vriend weg gegaan wegens omstandigheden...
Nena gaat op ook eigenlijk wel goed mee ondanks omstandigheden! Helaas op mijn moeders verjaardag een epilepsy aanval gehad waardoor ik me kapot geschrokken ben.. Al eerder honden gezien die aanval hadden maar het is tog anders als je het bij je eigen hond onverwacht ziet. Dierenarts meteen gebeld en die wouden wachten met lever enzovoort testen tot eventueel volgende aanval ook al zei die dat het maar eenmalig kan zijn geweest dus geen zorgen moest maken. Dus laten we dat maar hopen dan.. Sinds die tijd volledig vrij geweest. Het loslopen gaat super en steeds beter, luistert super maar een volhouder als je nee zegt lol maar ik geef ook niet op haha. Het alleen blijven nog aan het trainen maar vandaag ook weer 2,5 uur alleen geweest en er was niets afgebroken lol en niets binnen gedaan dus ik ben trots! en tuurlijk rustig uitbouwen. Tevens wel erover aan het denken om er een tweede hus bij te nemen. Nena is 50cm hoog laatste keer dat ik gemeten heb en 15 kilo.
Ik ben weer met sporten begonnen zodat ik over een tijdje hopelijk weer fit genoeg ben na alle ellende en lekker met mevrouw kan gaan joggen, rennen, fietsen enzovoort.
Maaaaarr ik kan dus lekker met forum activiteiten mee doen dus nu ik weer terug in NL ben!
Groetjes Sabrina
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
Re: Kleine update
Welkom terug.
Fijn dat het weer wat beter gaat.
Fijn dat het weer wat beter gaat.
-
TomCee
- Zeer actief
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- Vlindchi
- Zeer actief
Dank jullie!
Ja foto's moeten echt geplaatst worden haha ik heb er een aantal van een paar weken terug die ik wel kan plaatsen. Snel weer nieuwe maken!
Ja foto's moeten echt geplaatst worden haha ik heb er een aantal van een paar weken terug die ik wel kan plaatsen. Snel weer nieuwe maken!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Hopen dat de aanval eenmalig was 
Anders kan je ook nog eens kijken/lezen en vragen stellen op het forum van www.epilepsiebijhonden.nl
Anders kan je ook nog eens kijken/lezen en vragen stellen op het forum van www.epilepsiebijhonden.nl
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Vlindchi
- Zeer actief
Heb op de site gekekenranetje schreef:Hopen dat de aanval eenmalig was
Dankje!
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Fijn dat je weer terug bent ook al heb je dan minder leuke dingen meegemaakt.
Ik hoop met je mee dat die aanval maar éénmalig was.
Ik hoop met je mee dat die aanval maar éénmalig was.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Welkom terug...