Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
TomCee schreef:Leuke foto's!!
Is Izzie doof (1 blauw en 1 geel oog)??
Nee hoor, hij hoort en luistert prima!
Volgens mij hebben spierwitte katten vooral last van doofheid en Izzie heeft natuurlijk behoorlijk wat zwart in zn vacht. Polly de kat van mn ouders die is helemaal wit, maar werd met een donkere vlek op haar kop geboren, die later helemaal is weg gegaan, dat zou een ook teken zijn dat witte katten vaak gewoon kunnen horen. (ze is dus ook niet doof)
** Angela ** schreef:Oooowww das een leuk speeltje !!!
Waar haal je die ? Denk dat mijn poezels die ook wel erg leuk zullen vinden
Ik heb ze toen via een kattenforum gekocht, die heeft een hele partij uit amerika gehaald een paar jaar geleden, hier komen ze vandaan. http://www.dragonflycattoys.com/
Er was ook iemand in Nederland die ze maakte, ik heb net even voor je gezocht, maar kon ze zo even niet vinden. Zal zo eens verder zoeken.
leuke foto's. Blijft dat ding een beetje heel als ze hem te pakken hebben? Hier zijn ze al heel fanatiek met zo'n verenhengel, maar die dingen zijn nooit een lang leven beschoren, als ze hem hebben zijn ze niet zo geneigd hem weer af te staan
mito schreef:leuke foto's. Blijft dat ding een beetje heel als ze hem te pakken hebben? Hier zijn ze al heel fanatiek met zo'n verenhengel, maar die dingen zijn nooit een lang leven beschoren, als ze hem hebben zijn ze niet zo geneigd hem weer af te staan
Ja ze zijn echt súper stevig vind ik. Onze katten zijn er ook best ruig mee, Polly van mn ouders wordt er zelfs zo fanatiek van dat ze die libelle in haar bek heeft, en ook niet meer los wil laten en gaat grommen. Maar zelfs het plastic ik gewoon nog helemaal intact. Heb ze denk ik al wel een jaar of 3.
*Eva* schreef:Bedankt allemaal weer voor de complimentjes!
mito schreef:leuke foto's. Blijft dat ding een beetje heel als ze hem te pakken hebben? Hier zijn ze al heel fanatiek met zo'n verenhengel, maar die dingen zijn nooit een lang leven beschoren, als ze hem hebben zijn ze niet zo geneigd hem weer af te staan
Ja ze zijn echt súper stevig vind ik. Onze katten zijn er ook best ruig mee, Polly van mn ouders wordt er zelfs zo fanatiek van dat ze die libelle in haar bek heeft, en ook niet meer los wil laten en gaat grommen. Maar zelfs het plastic ik gewoon nog helemaal intact. Heb ze denk ik al wel een jaar of 3.
Ok, ja dat gaat hier ok zo, je wilt niet weten at voor gegrom en herrie eruit komt dan. Het valt ook niet mee om het dan tussen te tandjes vandaan te prutsen...
*Eva* schreef:Bedankt allemaal weer voor de complimentjes!
Ok, ja dat gaat hier ok zo, je wilt niet weten at voor gegrom en herrie eruit komt dan. Het valt ook niet mee om het dan tussen te tandjes vandaan te prutsen...
Erg he! Ik berg hem wel altijd weer op na het spelen, dan kunnen ze hem niet verder mollen.
Tnx , zit nu toch verplicht op rust dus ik zal ze eens goed door gaan spitten en vriendje heel lief aankijken
Hmmm nu ik zo eens naar Nuki zit te kijken kan mijn Angel trouwens best wel een kruising Ragdoll zijn inpv Noorse Boskat ..
Vergeef me de vreselijke foto's , die kat zit liever in mn camera dan dat ze ervoor staat
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Tnx , zit nu toch verplicht op rust dus ik zal ze eens goed door gaan spitten en vriendje heel lief aankijken
Hmmm nu ik zo eens naar Nuki zit te kijken kan mijn Angel trouwens best wel een kruising Ragdoll zijn inpv Noorse Boskat ..
Vergeef me de vreselijke foto's , die kat zit liever in mn camera dan dat ze ervoor staat
Ah wat een schatje is Angel! Lief koppie, inderdaad wel dezelfde uitdrukking als Nuki.
Hoe is haar profiel? Een Noorse boskat heeft een vrij rechte neus.
Die van Izzie is wel redelijk extreem hoor.
Ariane schreef:
Sorry, dat ik ik dus niet meegekregen
Geeft niet
Ariane schreef:
*Eva* schreef:
Ariane schreef:
*Eva* schreef:
Nuki is een Ragdoll en Izzie een Noorse Boskat.
Dat dacht ik al
Moet je Nuki vaak kammen?
Nee helemaal nooit!
Top!
Nikita (Maine Coon) moet ik regelmatig kammen en in ruil daarvoor gaat ze me krabben
Ja ik vind het ook een ideale vacht, Izzie z'n vacht is niet zo lang, dus die hoef ik eigen ook nooit te kammen.
Polly is een kruising tussen een Pers en een Maine Coon en die vacht is echt een ramp als ze gaat verharen. Dan kun je echt niet kammen tegen de klitten, dus gaat de schaar er maar in.