Mina2006 schreef:TessaThomas schreef:Mina2006 schreef:Als ik moet afgaan op dit forum, kies ik voor brokken. Natvoer wordt de grond in geboord en over rauw wordt nu gezegd dat kans op infectie of iets dergelijks groter is, dan bij brokken.
Keuze gemaakt dus. (aangezien sites die ik aangeef niet kloppen, alleen wat jullie zeggen is waar

) Daarbij ook weer; Mina wilde geen brokken..nu opeens wel (andere dan dat ze eerst had)
Alleen zoals sommige zeggen; euroshopper brokken

Nee..geen euroshopper brokken

Ook in brokken wordt wel eens salmonella aangetroffen, staat in datzelfde topic. En wij hebben jou ook meerdere sites gegeven, waar je kvv of brokken kon vergelijken, maar die vind je blijkbaar ook niet handig. Alles wat jij denkt te lezen is waar, alleen je leest nogal selectief.
Dat eerste, 'ook in brokken' klopt, maar minder kans op dan in rauw, en mn hond moet toch eten. Ik weet dat jullie me meerdere sites hebben gegeven..alleen het probleem is, de ene geeft een andere site dan de andere, waarop miljoenen verschillende argumenten staan. Niet alles wat ik denk te lezen is waar (en ja selectief lezen is wel makkelijk als je 1000 posts en sites gestuurd krijgt

) maar afgaande op: kvv is goed, brok is goed, natvoer is slecht..kvv grotere kans of salmonella dan bij brok ---> brok it is
Meer argumenten hoef ik niet meer..ik blijf bij mijn punt: kvv en brok kan beiden GOED zijn..
ben je in het normale leven ook zo bang voor bacterietjes? Ik zou me knap beroerd voelen met een dergelijke smetvrees...
Ik mix de kvv met mijn blote handen, geef het BARF met mijn blote handen, maak het klaar gewoon op het aanrecht, aai mijn honden elke dag, ze worden niet ontwormd, selectief en met mate geent... wat zou ik dan bang moeten worden

Ow, ik ben bijna nooit ziek trouwens...
Voeg zelfs zo af en toe bacteriën aan mijn aquarium toe... kun je nagaan hoe slecht ze zouden zijn.
Weerstand krijg je alleen maar doordat je lichaam moet werken, niet door alles steriel te houden. Dat geld dus ook voor hond hond, een dier wat van nature zijn eten een dag of wat opspaart en dus niet gekoeld in een vriezertje laat liggen