Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mijn boa's

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

mijn boa's

Ongelezen bericht door Podenji »

vanavond wat fotootjes gemaakt, licht was niet geweldig, maar toch wat leuke plaatjes erbij vond ik, helaas doet het avondlicht de kleur van de slangen geen goed recht, maar welja dat mag de pret niet drukken toch? :)

Eerst maar Leviathan, boa ssp , wildkleur, bijna 1 jaar oud

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

even voor het formaat :-)

Afbeelding

en zus Tiamat, zalmkleur

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dahaka, Boa c.i. Senora , 6 maanden oud

Afbeelding

past nu nog in 1 hand :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Aantal honden: 1

Re: mijn boa's

Ongelezen bericht door luna2906 »

Mooie foto's :ok: ik vind het interessante dieren, al betwijfel ik of ik ze "live" ook zo interessant zou vinden :engel: op foto's vind ik ze in ieder geval prachtig!

Die van een half jaar is een stuk kleiner. Wanneer zijn ze uitgegroeid?
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Mooie slangen. Vind ze leuk, maar lijkt me wel veel onderhoud of valt dat mee.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

luna2906 schreef:Mooie foto's :ok: ik vind het interessante dieren, al betwijfel ik of ik ze "live" ook zo interessant zou vinden :engel: op foto's vind ik ze in ieder geval prachtig!

die van een half jaar is inderdaad een stuk kleiner, maar dat is dan ook een zogenaamd dwerg boa ras :wink: zij zal uiteindelijk ergens tussen de 120-160cm uitkomen maar ook slanker blijven dan de andere 2

de andere 2 zijn zogenaamde SSP, dat staat voor Several SubSpecies, oftewel bastaardjes hahahaa
deze zullen waarschijnlijk niet groter worden dan 2 meter, maar je hebt er uitzonderingen bij, zeker omdat je de volledige afstamming niet kent en er zowel grote als dwergsoorten ingekruist kunnen zijn.

ze groeien hun hele leven door, zegt men ( ze kunnen zeker 30 jaar oud worden ) maar de grootste groei hebben ze als het goed is gehad als ze een jaar of 5 zijn.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

gonnie schreef:Mooie slangen. Vind ze leuk, maar lijkt me wel veel onderhoud of valt dat mee.
valt reuze mee,
het eerste jaar een prooi in de week geven, later word dat om de 2 weken en als ze volwassen zijn eens in de maand.
poep is snel droog, kan je zo weghalen,ze poepen ook niet vaak, en eens in de zoveel tijd het terrarium even goed schoonmaken en de bodembedekking dan ook vervangen, je moet wel elke dag even sproeien met warm water , maar daar kan je ook een sproeier voor kopen die dat automatisch doet en uiteraard er voor zorgen dat het terra de juiste warmte heeft.
en uiteraard even goed opletten dat ze goed door hun vervelling heenkomen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

wat een beauty die Dahaka!
en ik hou zo van boaneusjes :I:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Ik vind Tiamat gewelllllldig :I:
Afbeelding
Ilupa

Ongelezen bericht door Ilupa »

Prachtige slangen!! :I:
gonnie schreef:Mooie slangen. Vind ze leuk, maar lijkt me wel veel onderhoud of valt dat mee.
Als er iets kenmerkend is voor slangen als huisdier is het wel dat je er praktisch géén onderhoud aan hebt. Ik spendeer veel meer tijd aan mijn klein aquariumpje dan aan onze slang. :ok:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Heel mooi!
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Podenji schreef:
luna2906 schreef:Mooie foto's :ok: ik vind het interessante dieren, al betwijfel ik of ik ze "live" ook zo interessant zou vinden :engel: op foto's vind ik ze in ieder geval prachtig!

die van een half jaar is inderdaad een stuk kleiner, maar dat is dan ook een zogenaamd dwerg boa ras :wink: zij zal uiteindelijk ergens tussen de 120-160cm uitkomen maar ook slanker blijven dan de andere 2

de andere 2 zijn zogenaamde SSP, dat staat voor Several SubSpecies, oftewel bastaardjes hahahaa
deze zullen waarschijnlijk niet groter worden dan 2 meter, maar je hebt er uitzonderingen bij, zeker omdat je de volledige afstamming niet kent en er zowel grote als dwergsoorten ingekruist kunnen zijn.

ze groeien hun hele leven door, zegt men ( ze kunnen zeker 30 jaar oud worden ) maar de grootste groei hebben ze als het goed is gehad als ze een jaar of 5 zijn.
Zo dan, als ze twee meter kunnen worden heb je toch een megagroot hok nodig? :80: thanks voor je uitleg. Ik weetniks van slangen, maar dat blijkt wel. Ik wist niet eens dat ze zo oud worden!
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

:80: ohhhhhh wat super groot, ik vind het prachtige beesten maar ik vind ze persoonlijk toch ook wel eng voor in huis. Heb er altijd diep ontzag voor... vanuit angst hahahha
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

Mooi hoor :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”