Rebble schreef:En om het vuurtje dan maar even op te stoken... wát voer je daar bij
Maar mijn ding zou het niet zijn, veel te weinig vlees en veel te veel groenten.
Je hebt toch al een paar keer de tip om
http://voerwijzer.com/ te bekijken gehad? Daar staat echt alles wat je wilt weten en nog vrij duidelijk ook. Ben je nou echt te lui om het zelf uit te zoeken? Kijk dat je een vraag stelt aan mensen die gebruikerservaring hebben snap ik hoor maar je hebt genoeg antwoorden gehad, nu wordt het tijd om de handjes los te laten en zelf beslissingen te gaan nemen.
Ja, wát ik erbij zou kunnen voeren weet ik ook nog niet. Ik heb de site inderdaad gelezen, alleen niet grondig omdat er veel mensen allerlei links sturen en ikzelf ook bezig ben met zelf dingen uitzoeken.
Het gaat mij er om dat nu een beetje gezegd wordt dat die samenstelling nog redelijk goed is (mits hij gecombineerd wordt) terwijl het toch echt een natvoer variant is.
Mja, zodra ze 'natvoer' lezen is het natuurlijk ineens niet meer goed.
Ik neem zeker zelf de beslissingen haha
Deze discussie is ook niet echt vanuit mij begonnen (nja, ik maakte bekend over te willen stappen op nat/blikvoer) en daar kwamen reacties op en ik reageer dan gewoon terug en probeer de reacties te begrijpen.
Ik vind het alleen zeer jammer dat er reacties komen zoals:
JBK schreef:Kruimel53 schreef:
Dat weet ik wel zeker
TS heeft tijd te veel geloof ik.
Pfff nou

Alsof teveel tijd hebben ineens slecht is
Wat ik heb geleerd door deze vragen te stellen is simpelweg: veel mensen willen niet begrijpen dat er mensen zijn die blikvoer goed vinden. Omdat ze dat niet willen/kunnen begrijpen, gaan ze de aanval (?

) in, om blikvoer een slechte naam te geven (ofzo..).
Respecteer nou eens dat IK blikvoer wil geven en geen kvv meer..
En zoals ik al zei, de een heeft meer tijd dan de ander..is dat dan gelijk zo slecht? Zegt dat iets over mij als persoon?
Al eerder is tussendoor snel gezegd; jullie zijn er zelf bij..ik ben blijkbaar niet de enige met een ruime hoeveelheid aan tijd.
Jammer dat het zo moet gaan, gelukkig voor mezelf (en jammer voor jullie) houd dit mij niet tegen om lekker door te typen op onderwerpen waar ik op wil en kan reageren