Kyra likt de bank af na het eten. 's Morgens heeft zij vaak nog geen zin om op te staan. Zij blijft dan in de mand in haar bench liggen terwijl de rest al staat te springen bij de deur. Kyra is ook onze sloerie, zij vindt iedereen aardig. Gaat zelfs in de trein bij wildvreemde mannen in pak op schoot zitten
Dexter is onze holbewoner. Hij kruipt graag onder bank, ook nu hij daar eigenlijk al niet meer helemaal lekker onder past. Je voelt de bank dan ook alle kanten op wiebelen als hij zich eronder werkt of eronder vandaan klauwt. Ligt hij op de bank en verlaat ik de kamer om naar de toilet te gaan oid dan duikt ie direct onder de bank. Ook ligt hij in zijn bench niet op maar onder zijn kussen. Op mijn werkkamer staat een grote mand waar ze met zijn drietjes in passen. In de mand ligt een dekbed. Dexter ligt het liefst niet in de mand, maar trekt het dekbed eruit en kruipt eronder. Ligt hij ergens 'bloot' en verlaat ik mijn kamertje, dan kruipt hij direct onder zijn dekbed.
Ik moet altijd heel erg om Dexter lachen. Wij noem Dexter onze duracel pup omdat hij behoorlijk druk kan zijn. Hij is altijd wel 'iets' aan het doen. Hij sjeest ook graag over de hoekbank, en dan maakt het hem niet altijd uit of daar al iemand zit

.
Pixie krijgt graag aandacht, maar wil niet zomaar opgepakt worden. Ze komt dus als een dolle naar je toe rennen en gaat tegen je benen opstaan. Als je haar wil oppakken rent ze weg. Maar daar is denk ik in haar vroege jeugd wat teveel naar gegrabbeld door kleine kinderhandjes. Haar eerste half jaar woonde ze namelijk bij een mevrouw met twee kleine kinderen. Dus dat is mss niet zozeer gek

Pixie is dus eigenlijk de minst rare van de drie.