Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dwergpoedel - Gratis af te halen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Re: Dwergpoedel - Gratis af te halen

Ongelezen bericht door M@scha »

ik kan hem voor je op gaan halen als je wil van het weekend. al gok ik dat aks ze echt een goede baas zoeken ze jou zelf willen zien en hem misschien wel komen brengen
Afbeelding
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ptje »

Dat is het minste probleem, er hebben al verschillende mensen heel lief aangeboden om het diertje voor me op te halen maar ik ben zélf het probleem hihi.
Mijn thuis situatie is op het moment nog niet zo heel stabiel en ik kan op het moment echt geen vrij krijgen om het dier te laten "aarden" zeg maar.
Maar ja in de tijd dat ik Doerakkie ophaalde was die situatie nog véél rommeliger (zat met die scheiding en nog hééééél veel andere problemen) en die is er ook naadloos doorheen gekomen. pffff.
maar ja 13 hé dan zit ik misschien over 2-3 jaar weer met het afscheid en aan de andere kant heb je met een jonge hond ook geen garanties, die kan ook zó dood neervallen of ziek worden enz ik word gek van mezelf.
Mijn zoon zag het niet zitten, die had er niks mee en vond hem te oud maar ja ik vind dat ik het veto recht heb want ik moet hem verzorgen en opkomen voor de kosten :pffff:
Bah ik krijg wat van mezelf dat ik zo besluiteloos ben maar ik ken mezelf echter ook dus ik weet als ik aan mijn impulsieve kant toegeef dat het dan niet goed gaat (heb ik al vaker ervaren en er door in de problemen geraakt) dus ik denk eerst nog eens goed na want het gaat hier niet alleen om mezelf maar ook om een dier wat maar afhankelijk is van wat de mens over hem beslist.
Pff als ik dit terug lees dan denk ik al wát een muts, wat moeten jullie dan wel niet denken :oeps: .
Wel lief dat jullie met me meedenken :J:
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik denk dat je een lief mens bent :wink:
Voor de rest.. Ja, poedeltje is dertien en kan al snel overlijden, maar beter overlijden met de laatste tijd nog een gouden mandje, dan overlijden in een asiel of in een gezin waar hij niet gewenst is.
Afbeelding
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Crista »

Gewoon even rustig over nadenken.. Ik denk dat iedereen het wel begrijpt dat je zo'n beslissing niet in 1 dag kunt maken. Als het goed is, zit je toch nog wel eventjes aan het hondje vast :wink: En mocht je interesse hebben, dan is het vervoer alsnog zo geregeld.

Maar misschien zijn er nog wel meer liefhebbers op 't forum voor een oudje?
Mitch & Kiyo
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik had hem wel willen hebben... de oma van mijn man had snufke, een poedeltje en het blijft toch een zwak.. helaas kan het niet omdat ik dan binnen een uur 5 poedeltjes heb en dat geeft zo'n rommel zeg maar...
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Ik wil ook wel helpen met vervoer. En vakantieopvang, als je dat ooit nodig hebt.
Afbeelding
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

wat een schetig ding. het is dat ik een zwangere hond in huis heb anders was ik hem gaan halen. mijn aller eerste hond was een dwergpoedeltje, rakker. ik woonde toen nog thuis en ik was gek van dat beest.
ellen
Afbeelding
Pool
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Pool »

Had deze geplaatst op een teckelforum en daar heeft iemand met drie teckeldames een mail gestuurd die zelf ook een dwergpoedeltje heeft gehad. Hopelijk krijg ze antwoord, ben benieuwd.
[img][img] <b>Vóór</b>
Afbeelding
In vrijheid verbonden
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Ptje schreef:Dat is het minste probleem, er hebben al verschillende mensen heel lief aangeboden om het diertje voor me op te halen maar ik ben zélf het probleem hihi.
Mijn thuis situatie is op het moment nog niet zo heel stabiel en ik kan op het moment echt geen vrij krijgen om het dier te laten "aarden" zeg maar.
Maar ja in de tijd dat ik Doerakkie ophaalde was die situatie nog véél rommeliger (zat met die scheiding en nog hééééél veel andere problemen) en die is er ook naadloos doorheen gekomen. pffff.
maar ja 13 hé dan zit ik misschien over 2-3 jaar weer met het afscheid en aan de andere kant heb je met een jonge hond ook geen garanties, die kan ook zó dood neervallen of ziek worden enz ik word gek van mezelf.
Mijn zoon zag het niet zitten, die had er niks mee en vond hem te oud maar ja ik vind dat ik het veto recht heb want ik moet hem verzorgen en opkomen voor de kosten :pffff:
Bah ik krijg wat van mezelf dat ik zo besluiteloos ben maar ik ken mezelf echter ook dus ik weet als ik aan mijn impulsieve kant toegeef dat het dan niet goed gaat (heb ik al vaker ervaren en er door in de problemen geraakt) dus ik denk eerst nog eens goed na want het gaat hier niet alleen om mezelf maar ook om een dier wat maar afhankelijk is van wat de mens over hem beslist.
Pff als ik dit terug lees dan denk ik al wát een muts, wat moeten jullie dan wel niet denken :oeps: .
Wel lief dat jullie met me meedenken :J:
Wat een muts.... :F:
Nee hoor, lief dat je overweegt om zo'n oud hondje op te nemen, maar het moet wel kunnen en daar kun je beter op voorhand over nadenken, dan hem nog een keer moeten laten verhuizen.
Als 't een teefje was geweest had 'ie hier ook mogen komen, maar ja, als mijn tante een piemeltje had gehad, dan was ze mijn oom geweest.
Giza
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Giza »

Ik ben eigenlijk niet zo van het reageren, maar dit wil ik niet laten gaan.

Ik ken dit dwergpoedeltje. Afgelopen zomer, tot ik ziek werd, heb ik de overleden eigenaar als verpleegkundig zorg verleend. (de eigenaar is idd een paar weken terug overleden en zijn vrouw een paar jaar terug)
Het hondje , Connie, is echt een schatje. Wel gruwelijk verwend door zijn baasje die echt dol op hem was. In de paar maanden dat ik daar in huis kwam is me eigenlijk maar een nadeel opgevallen en dat is dat hij wegloopt. Hij woonde op het platteland en zag weinig andere honden, wel heel veel mensen oa omdat zijn baasje zorg kreeg van de thuiszorg en voorheen omdat zijn baasje veel kennissen cq vrienden had.
Als ze me gezegd hadden dat Connie 8 of 9 jaar was geweest had ik het ook zo geloofd, hij is nog erg levenslustig.

Veel werd er niet meer mee gewandeld, dat kon het baasje niet meer. Op het terrein liepen katten en kittens rond, maar ook shetlandpony's. Die zal hij allemaal gezien hebben.

Wanneer ik daar was, soms kort, maar ook wel regelmatig een uur tot anderhalf uur, wist Connie zich te gedragen tot we aan de koffie/thee gingen. Dan kreeg hij ook altijd een koekje en dat wist hij donders goed. Dan mopperde en drentelde hij net zolang tot het koekje gegevens was, om deze heerlijk op te peuzelen. Daarna nog even kroelen en op de stoel/ in de mand lag hij.

Ik wist ook niet dat hij op marktplaats stond en ik heb de familie al een tijd niet meer gesproken, maar zelf zou ik hem, met 2 dames, waarvan 1 bijna 17 weken er niet bij kunnen hebben. Wel durf ik te zeggen degene die hem op haalt krijgt er niet een zielig oud hondje bij, maar een schat van een hond die meent in de bloei van zijn leven te zitten.
Ptje
Zeer actief

Het was kennelijk nog niet voor ons weggelegd.
Net om 20.00 uur had ik nog geprobeerd te bellen met die mevrouw en nu kreeg ik haar aan de lijn.
Ja zei ze, nu moet ik U toch teleurstellen want hij is vandaag opgehaald door heel lieve mensen waar we een goed gevoel bij hadden.
Nou ja goed nieuws toch voor het diertje?!.
Was wel een aardige vrouw leek me,
Maar goed nu dus maar wachten tot er een hond komt die wél voor ons bestemd is, de juiste tijd komt nog wel voor ons.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

alles gebeurt met een reden peet, jouw hondje komt nog wel!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Ptje schreef:Het was kennelijk nog niet voor ons weggelegd.
Net om 20.00 uur had ik nog geprobeerd te bellen met die mevrouw en nu kreeg ik haar aan de lijn.
Ja zei ze, nu moet ik U toch teleurstellen want hij is vandaag opgehaald door heel lieve mensen waar we een goed gevoel bij hadden.
Maar goed nu dus maar wachten tot er een hond komt die wél voor ons bestemd is, de juiste tijd komt nog wel voor ons.

kijk eens naar je onderschrift? :wink:

Volgens mij ben jij een kei van een mens... :ok:
Er komt echt een hond die voor jou bestemd is.
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Ptje schreef:Het was kennelijk nog niet voor ons weggelegd.
he balen zeg
voor jou dan.
die grote poedel komt er nu vast.
Ptje
Zeer actief

Dank jullie wel allemaal voor de reacties, word er gewoon verlegen van. :mann: :J:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”