Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bah, woest!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Devel

Bah, woest!

Ongelezen bericht door Devel »

Hahaha, ja hoor, de jonge lui van tegenwoordig, zeg je de waarheid,wanneer weer een hond weg moet omdat er weer eens geen tijd is,...kindje op komst of blabla, En dan wordt een dier vergeleken met auto's...... :| Alsof een auto gevoel heeft, alsof een auto moet wennen bij zijn volgende eigenaar,.....want ja auto's verwisselen ook heel vaak van eigenaar... :mep:

kom op zeg je neemt een hond voor altijd en niet even om het leuk te hebben en als het volwassen is weg te doen.... en zeker niet van het ras rottweilers, die staan al slecht bekend en dan worden ze juist door dat soort lui bij de verkeerde geplaatst.
En dan lees je over een maand of 2 Rottweiler inbeslag genomen omdat........ jeetje meneetje hier kan ik wel zo kwaad om worden!

Hier 3 weken geleden een rott in moeten slapen, ogen uit mn kop gejankt en andere mensen hangen een beest op of doen hem zonder pardon weg.... ik snap het niet, echt niet! :L: :L: :L: :L: :L:
Laatst gewijzigd door Devel op 21 mar 2013 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.
TomCee
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Bah, woest!

Ongelezen bericht door TomCee »

sorry, ik ben hyperlecties. Ik ben gestopt met lezen na de 2e regel.
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

Aangepast.
Kat1
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Akita

Ongelezen bericht door Kat1 »

Ik begrijp eventjes niet zo goed wat er nu precies aan de hand is. Is het bij jou in de omgeving gebeurd dat er een hond weg moest? Of heb je dat gelezen? Ben het volledig met je eens hoor, dat je een hond niet als oud vuil aan de kant moet schoppen, en ik begrijp je ook als het op dat punt heel gevoelig is omdat jij je hond 3 weken geleden hebt moeten laten inslapen. Maar je berichtje is voor mij een beetje onduidelijk, sorry.
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

ik snap wat je bedoelt, de aanleiding niet helemaal
maar je hebt gelijk
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

aan de andere kant, is een hond niet veel beter af bij mensen die wel tijd voor hem hebben en wat de reden dan ook mogen zijn, hopelijk komt die hond goed terecht :ok:
Marieta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer

Ongelezen bericht door Marieta »

Ik heb 1 ding geleerd. Blijf je er niet te druk om maken. Heeft geen zin, daar gaan die mensen helaas niet anders over denken. Die lachen een keer als ze buiten zijn en denken er nooit meer aan.

Ik snap je heel goed, maar die mensen zullen helaas altijd blijven bestaan. Bekijk het zo positief (als mogelijk) ze hebben hem iig niet op straat gedumpt. Ze hebben iig nog het fatsoen om hem ergens onder te brengen of een baas te zoeken en eerlijk te zeggen hoe ze denken. Geloof me, er zijn er genoeg die de deur open zetten.

Groetjes Marieta.
Afbeelding
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Antonetta »

Ik heb ooit een verhaal gelezen, zogenaamd verteld door een hond, die na de geboorte van een kind teveel was geworden. Een aangrijpend verhaal, de hond komt in het asiel terecht en krijgt uiteindelijk de spuit. Het was maar een verhaal, maar helaas is de werkelijkheid soms niet anders.
Ik hoop dat de hond een goed thuis krijgt, waar hij niet als roerend goed word gezien.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

TomCee schreef:sorry, ik ben hyperlecties. Ik ben gestopt met lezen na de 2e regel.

:LOL:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik begrijp het ook niet zo. Heb ook lang geleden geleerd, me alleen druk te maken om dingen waar ik ook echt iets kan veranderen of helpen. Als ik het alleen kan lezen, dan heeft druk maken weinig zin. En ook ik denk dat als een hond zo wordt weg gedaan, hij/zij waarschijnlijk beter af is. Een hond in een omgeving waar deze niet is gewenst, is veel erger, dan herplaatst te worden. Als ze dan wel een goed tehuis krijgen, is-ie met z'n kontje in de boter gevallen.
anica
Actief

Ongelezen bericht door anica »

Hè jij hier!

Dikke knuffel meid in deze tijd :flower:
Dark_angel_marjo
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dark_angel_marjo »

Je leest niks anders meer op marktplaats :(
Afbeelding