Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even een kort vraagje
Moderator: moderatorteam
-
Corneliana
- Zeer actief
even een kort vraagje
Sky zit een btje verstopt vanmorgen heeft geen zin in eten ( is niet zo'n ramp maar goed) en harde ontlasting, gewoon laten gaan of is er iets wat redelijk snel helpt?
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Re: even een kort vraagje
Gek genoeg zou ik dan even langs de DA, gewoon om zeker te weten dat hij/zij niet vreselijk verstopt zit of dat er dus niets anders aan de hand is. Vooral het "geen zin in eten" vind ik daar een reden toe.Corneliana schreef:Sky zit een btje verstopt vanmorgen heeft geen zin in eten ( is niet zo'n ramp maar goed) en harde ontlasting, gewoon laten gaan of is er iets wat redelijk snel helpt?
Suzanne
-
Corneliana
- Zeer actief
okee.~Suzanne~ schreef:Gek genoeg zou ik dan even langs de DA, gewoon om zeker te weten dat hij/zij niet vreselijk verstopt zit of dat er dus niets anders aan de hand is. Vooral het "geen zin in eten" vind ik daar een reden toe.Corneliana schreef:Sky zit een btje verstopt vanmorgen heeft geen zin in eten ( is niet zo'n ramp maar goed) en harde ontlasting, gewoon laten gaan of is er iets wat redelijk snel helpt?
Suzanne
hij is wel levendig ziet er niet uit alsof hij pijn heeft.
ik zal eens kijken of iets lekker er wel in wil.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
En toch zou ik even langs de DA, puur om te kijken of hij niet heel erg verstopt zit, of het geen vergrote prostaat is of wat anders. Ook als iets heel lekkers er wel ingaat dus.Corneliana schreef:okee.~Suzanne~ schreef:Gek genoeg zou ik dan even langs de DA, gewoon om zeker te weten dat hij/zij niet vreselijk verstopt zit of dat er dus niets anders aan de hand is. Vooral het "geen zin in eten" vind ik daar een reden toe.Corneliana schreef:Sky zit een btje verstopt vanmorgen heeft geen zin in eten ( is niet zo'n ramp maar goed) en harde ontlasting, gewoon laten gaan of is er iets wat redelijk snel helpt?
Suzanne
Je ziet het heus niet altijd als ze pijn hebben namelijk.
Suzanne
-
Corneliana
- Zeer actief
okee~Suzanne~ schreef:En toch zou ik even langs de DA, puur om te kijken of hij niet heel erg verstopt zit, of het geen vergrote prostaat is of wat anders. Ook als iets heel lekkers er wel ingaat dus.Corneliana schreef:okee.~Suzanne~ schreef:Gek genoeg zou ik dan even langs de DA, gewoon om zeker te weten dat hij/zij niet vreselijk verstopt zit of dat er dus niets anders aan de hand is. Vooral het "geen zin in eten" vind ik daar een reden toe.Corneliana schreef:Sky zit een btje verstopt vanmorgen heeft geen zin in eten ( is niet zo'n ramp maar goed) en harde ontlasting, gewoon laten gaan of is er iets wat redelijk snel helpt?
Suzanne
Je ziet het heus niet altijd als ze pijn hebben namelijk.
Suzanne
-
Corneliana
- Zeer actief
dus straks maar ff een paar keer xtra uit
- dagmar88
- Zeer actief
Als de poep echt te hard is, kun je er een scheutje olie over doen of wat hart bij zijn voer.
-
Corneliana
- Zeer actief
dankjedagmar88 schreef:Als de poep echt te hard is, kun je er een scheutje olie over doen of wat hart bij zijn voer.
las net in een ander topic dat je smuldier beter wel kan prakken
hij loopt ook al over de grond te zoeken dus goed teken
- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
- Aantal honden: 1
dagmar88 schreef:Als de poep echt te hard is, kun je er een scheutje olie over doen of wat hart bij zijn voer.
- dagmar88
- Zeer actief
Nanna schreef:h a n s schreef:dagmar88 schreef:Als de poep echt te hard is, kun je er een scheutje olie over doen![]()
![]()