Jes je bent gek als je jezelf iets verwijt, als er iemand haar honden goed kent en daarop anticipeert ben jij dat. (en volgende keer geen pokharde maar gewoon een jankerd
Heel veel sterkte daar en een knuffel van de mannen
Moderator: moderatorteam

ja, ik weet het, maar toch, hij heeft het al minimaal vanaf januari, idioot toch? dan ga ik echt wel twijfelenReny schreef:Heeeeeee Kiefje wat doe je nu???????
Jes je bent gek als je jezelf iets verwijt, als er iemand haar honden goed kent en daarop anticipeert ben jij dat. (en volgende keer geen pokharde maar gewoon een jankerd)
Heel veel sterkte daar en een knuffel van de mannen

nou, ik schrok eigenlijk het meest van de reactie van de da toen ik vroeg waarom nu geen foto's van de rest van zijn organen, toen zei ze dat hij een roesje niet zou hebben overleefd. dat kwam ff aan. en kief stond gewoon naast me te kwispelenalm@ schreef:Ach jezus wat zal je geschrokken zijn van de uitslagarme grote man
hopelijk slaat de medicatie snel aan en is het niet de voorbode van iets anders
voor jou voor de schrik
verwen kiefje maar goed en geef hem maar een dikke
van mij op die lieve snoet van hem.

Ik denk dat dit juist een hart en long foto is geweest en dat er volgende week een buik foto in oa rugligging moet volgencrutz schreef:Jess, & foto's in een paardenkliniek? Bij Zpades (zwaar ontstekingsbeeld vd longen op de foto's) zijn destijds staand de hart & long foto's gemaakt (die DA deed ook paarden) zodat t niet belastend was voor hem. Dan is ook een roesje niet nodig...

Zou dat dan niet gewoon staand met een echo kunnen?Jeannettebo schreef:Ik denk dat dit juist een hart en long foto is geweest en dat er volgende week een buik foto in oa rugligging moet volgencrutz schreef:Jess, & foto's in een paardenkliniek? Bij Zpades (zwaar ontstekingsbeeld vd longen op de foto's) zijn destijds staand de hart & long foto's gemaakt (die DA deed ook paarden) zodat t niet belastend was voor hem. Dan is ook een roesje niet nodig...
ja, inderdaadJeannettebo schreef:Ik denk dat dit juist een hart en long foto is geweest en dat er volgende week een buik foto in oa rugligging moet volgencrutz schreef:Jess, & foto's in een paardenkliniek? Bij Zpades (zwaar ontstekingsbeeld vd longen op de foto's) zijn destijds staand de hart & long foto's gemaakt (die DA deed ook paarden) zodat t niet belastend was voor hem. Dan is ook een roesje niet nodig...

Nee, met een foto zie je weer andere dingen dan met een echo, met een echo kom je niet overal bij.crutz schreef:Zou dat dan niet gewoon staand met een echo kunnen?Jeannettebo schreef:Ik denk dat dit juist een hart en long foto is geweest en dat er volgende week een buik foto in oa rugligging moet volgencrutz schreef:Jess, & foto's in een paardenkliniek? Bij Zpades (zwaar ontstekingsbeeld vd longen op de foto's) zijn destijds staand de hart & long foto's gemaakt (die DA deed ook paarden) zodat t niet belastend was voor hem. Dan is ook een roesje niet nodig...

ik denk dat ze dat vanwege het eerdere gevecht dat ze met hem hadden niet meer hebben willen doen. ze moesten hem met 3 man plat houden en dat ging niet gemakkelijk. daarna hebben ze hem meteen eraf gehaald en rust gegeven. maar voor de behandeling maakt het niet uit ga ik vanuit.crutz schreef:Zou dat dan niet gewoon staand met een echo kunnen?Jeannettebo schreef:Ik denk dat dit juist een hart en long foto is geweest en dat er volgende week een buik foto in oa rugligging moet volgencrutz schreef:Jess, & foto's in een paardenkliniek? Bij Zpades (zwaar ontstekingsbeeld vd longen op de foto's) zijn destijds staand de hart & long foto's gemaakt (die DA deed ook paarden) zodat t niet belastend was voor hem. Dan is ook een roesje niet nodig...

dan zou dat ook een reden kunnen zijn, hij is erg gevoelig op zijn romp.Jeannettebo schreef:Echo staand lijkt me in dit geval ook niet de voorkeur hebben, het is wat anders dan een echo om de dracht te bevestigen. Om sommige organen goed in beeld te kunnen krijgen moet de da flink druk uitoefenen met de echokop, omlaag gaat dan toch makkelijker dan omhoog

dat denk ik nietBiet schreef:En als je de hond op de grond laat liggen, niet op 'n tafel.
Zou dat schelen?

Ik ben me er niet helemaal zeker van, maar ik meen dat Gerritsen ook het hele onderzoek deed met Biet op de grond.Hutsje schreef:dat denk ik nietBiet schreef:En als je de hond op de grond laat liggen, niet op 'n tafel.
Zou dat schelen?. als hij iets niet wil dan wil hij iets niet.
Onze nieuwe DA heeft mobiele röntgen. Ideaal. Controle van Medusa was gewoon bij ons thuis op de keukenvloer....Biet schreef:Ik ben me er niet helemaal zeker van, maar ik meen dat Gerritsen ook het hele onderzoek deed met Biet op de grond.Hutsje schreef:dat denk ik nietBiet schreef:En als je de hond op de grond laat liggen, niet op 'n tafel.
Zou dat schelen?. als hij iets niet wil dan wil hij iets niet.
Ik bij z'n kop, wat maakte dat ie rustig bleef.
Maar ja, dat was 'n echo; geen idee wat je nou precies wel of niet kan onderzoeken daarmee.
Röntgen is weer wat anders natuurlijk.