Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn Trots!!
Moderator: moderatorteam
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: Mijn Trots!!
Frank,jouw reactie slaat sowieso nergens op.
Wie ben jij, dat je denkt te kunnen oordelen over 2 namen die mensen voor hun kinderen hebbem gekozen???
Wie ben jij, dat je denkt te kunnen oordelen over 2 namen die mensen voor hun kinderen hebbem gekozen???

- frank1985
- Zeer actief
Je hebt een punt dat het geen vrijbrief is.LongFields schreef:Goed lezen en iets tactischer zijn zou in dit geval wel te waarderen geweest zijn denk ik. In een hoop andere gevallen ook trouwens, maar daar gaat het hier niet over toch? Soms is het beter om je keutel gewoon weer in te trekken, ofte wel om gewoon niet te reageren in plaats van op een manier waarvan je zelf ook wel zal snappen dat het nogal bot is.frank1985 schreef:Nou, ik wist niet dat het om overleden kindjes ging. Al snap ik niet wat dat er mee te maken heeft. Ik zie weleens heftigere reacties op foto's, tatoeages en dergelijke voorbij komen. Maar omdat een deel nu weet dat het om kinderen gaat die overleden zijn mag je niet eerlijk zijn.
Nou ik doe ook dingen buiten het forum en weet dus niet ieder privé leven. Sorry.![]()
En voor de rest lees ik hier een hoop huichelaars..... Maar dat is niets nieuws.
Dat anderen in andere topics hetzelfde doen geeft in mijn ogen nog geen vrijbrief om het dan overal en in ieder topic maar op dezelfde manier te doen.
De topictitel was in dit geval ook niet "Wat vinden jullie van mijn tattoo?" maar "Mijn Trots!" wat in mijn ogen al heel veel zegt.
Maar ik kijk altijd wel op van mensen die hier kritiek over hebben en in een ander topic het zelfde danwel erger doen.
Verder ben ik verantwoordelijk voor mijn teksten. En nogmaals het was niet kwetsend bedoeld betreft het overleden kind.
Excuses aan ts als dat zo over is gekomen
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik ben het echt compleet met je eens.. goed mijn reactie was misschien niet echt tactisch maar goed we moeten kennelijk in zo'n geval alleen maar lief zijn in dit geval.frank1985 schreef:Nou, ik wist niet dat het om overleden kindjes ging. Al snap ik niet wat dat er mee te maken heeft. Ik zie weleens heftigere reacties op foto's, tatoeages en dergelijke voorbij komen. Maar omdat een deel nu weet dat het om kinderen gaat die overleden zijn mag je niet eerlijk zijn.
Nou ik doe ook dingen buiten het forum en weet dus niet ieder privé leven. Sorry.![]()
En voor de rest lees ik hier een hoop huichelaars..... Maar dat is niets nieuws.
Ik wist het dus niet en mocht het kwetsend overgekomen zijn wil ik ook zeker mijn excuses aanbieden.
Excuses aan de TS voor mijn commentaar dan.
- frank1985
- Zeer actief
Niemand. En omdat ik hier lid ben.Barnsley schreef:Frank,jouw reactie slaat sowieso nergens op.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Er zitten héél wat tinten grijs tussen zwart en wit Hailfall.Hailfall schreef:goed mijn reactie was misschien niet echt tactisch maar goed we moeten kennelijk in zo'n geval alleen maar lief zijn in dit geval.
En soms (of misschien wel vaak) is zwijgen te prefereren boven botheid, als je het niet over je hart kunt verkrijgen om tactvol te willen zijn.
- Cos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer mix.
Inderdaad SuzanneLongFields schreef:Er zitten héél wat tinten grijs tussen zwart en wit Hailfall.Hailfall schreef:goed mijn reactie was misschien niet echt tactisch maar goed we moeten kennelijk in zo'n geval alleen maar lief zijn in dit geval.![]()
En soms (of misschien wel vaak) is zwijgen te prefereren boven botheid, als je het niet over je hart kunt verkrijgen om tactvol te willen zijn.
'Anybody who doesn't know what soap tastes like, Never washed a dog.'
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Dit is iets wat met leeftijd, levenservaring etc komt denk ik...LongFields schreef:Er zitten héél wat tinten grijs tussen zwart en wit Hailfall.Hailfall schreef:goed mijn reactie was misschien niet echt tactisch maar goed we moeten kennelijk in zo'n geval alleen maar lief zijn in dit geval.![]()
Merk ik bij mezelf wel in elk geval.
Niet dat ik altijd maar als een botterik iets over zei hoor, maar tact is niet mijn grootste deugd
En als je het op een bepaalde leeftijd nog niet geleerd hebt...ach...ook mijn Rimpel maakt vanaf zijn 9 e nog allerlei karakaterveranderingen door, dus het is nooit te laat
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Dit dus!laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje. Een beetje als zeggen dat iemands bank lelijk is terwijl daarop hun net ingeslapen hond ligt. Wat wil je hiermee bereiken? Wat wil je iemand hiermee voor gevoel geven? Vraagt ze om een keuring van de tattoo of wil ze laten zien hoe ze haar kinderen heeft vereeuwigd?
Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een tattoo te keuren die gaat om een overleden kindje. Hoe ziek is dat? Ik snap ook niet dat mensen hier nog dergelijke zaken durven delen als er zulke respectloze reacties komen.
Mocht je zelf eens een dergelijk verdriet meemaken en iemand gaat zo reageren dan zal je beseffen hoe ongepast dat is.
Sorry dat ik zo hard reageer maar ik heb echt geen woorden voor deze reacties.
Ik vind de tattoo mooi omdat de betekenis zo ontzettend emotioneel is. Niks mooiers dan een eerbetoon aan je kinderen.
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Dan nog, je kunt je wel bedenken dat het een enorme emotionele waarde heeft.Marion. schreef:En sommigen spellen niet het hele forum, en wéten niet eens dat het om de kindjes van MissLiz gaat (waarvan eentje overleden). Kan ook nog.Ariane schreef:Vind je het niet mooi, hou dan je kop. Het gaat niet om de tattoo maar om de betekenis.
Dus hoeft zo'n reactie nog niet.
-
Sanner
- Zeer actief
Nou, gezellig forum dan.sjaak-k schreef:Dit forum hangt aan elkaar van mensen die elkaar afzeiken en beledigen, daar bestaat het hondenforum van. Als ze al die berichten moeten verwijderen blijft er geen forum over en zijn er nog 200 moderators nodig. Ik vind de reacties helemaal niet zo vreemd. Er wordt gewoon gezegd door enkelen dat ze hem niet mooi vinden, dat mag toch? Nouja, blijkbaar niet omdat één van de kindjes is overleden. Dat hij er niet meer is, is triest, heel triest, maar dat staat voor de mensen die reageren los van hun mening over de mooiheid/netheid van de tattoo, althans, voor mij wel.Sanner schreef:Ik snap bij dat soort reacties eigenlijk niet waarom de moderators niet ingrijpen? Vind het echt respectloos, walgelijk gewoon.
Ik vind het een mooie tattoo, snap dat je er erg blij mee bent.
Daar komt nog bij dat ik op dit forum, ongetwijfeld ook door mensen die hierboven "kotsen" om de "negatieve" reacties, de meest verschrikkelijke dingen geroepen worden tegen mensen die ziek zijn, aandacht nodig hebben, berichten posten, of nog maar 11 jaar oud zijn. Dat vinden we dan weer heel normaal.
Ik ben bij dat de TS er tevreden mee is en er trots op is, echt waar. Ze loopt echter ook lang genoeg mee om te weten dat mensen op dit forum niet snel een blad voor de mond nemen en hun mening kunnen geven. Als ze daar niet tegen kan moet ze wellicht niet meer posten. Hoewel ik denk er vooral een groot probleem van gemaakt wordt door de overige posters, die in dit topic even hun "geweldige ik" laten zien, om vervolgens in het volgende iemand weer compleet af te zeiken.
Wellicht had ik er rekening mee moeten houden dat de kleuren wat minder mooi zijn door de foto, dan wil ik daarvoor mijn excuses aanbieden
Er wordt niet gevraagd om een mening over de tattoo en het is vrij duidelijk waar de tattoo voor staat, tenminste dat vond ik. Ik ken ts ook niet, wist ook niet van haar overleden kindje maar de combinatie van tekst en tattoo was voor mij wel duidelijk.
En ook al ging het niet om een overleden kindje, de titel is 'trots' om dan gelijk als eerste reactie neer te zetten hoe lelijk de tattoo wel niet is, is toch belachelijk?
-
Devel
Een tattoo heeft meestal een emotionele waarde, vaak gaat het om mensen of dieren die overleden zijn of waar je heel erg veel van houdt.
In het 1e bericht wordt al aangegeven mijn engeltje en bengeltje daar moet dan meer als genoeg duidelijkheid over zijn. Zo zie je maar weer dat er mensen zijn die niet na denken voordat ze iets schrijven. De een steekt het vuurtje aan en de rest blaast hem op. Erg jammer, ik vind de tattoo erg mooi en zoals de beschrijving aangeeft met overleden hart en levend hart alleen maar unieker!
Heel erg mooi en wees er trots op ik weet zeker dat je beide's zoontjes hem prachtig vinden!
In het 1e bericht wordt al aangegeven mijn engeltje en bengeltje daar moet dan meer als genoeg duidelijkheid over zijn. Zo zie je maar weer dat er mensen zijn die niet na denken voordat ze iets schrijven. De een steekt het vuurtje aan en de rest blaast hem op. Erg jammer, ik vind de tattoo erg mooi en zoals de beschrijving aangeeft met overleden hart en levend hart alleen maar unieker!
Heel erg mooi en wees er trots op ik weet zeker dat je beide's zoontjes hem prachtig vinden!
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Smaken verschillen maar ik vind hem juist wel mooi ik hou niet van geheel ingekleurde vlakken dan ben je net een kleurboek.
Deze stijl met schaduw vind ik meer kunst,mooi
Deze stijl met schaduw vind ik meer kunst,mooi
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
Barnsley schreef:Frank,jouw reactie slaat sowieso nergens op.
Amen!!
Het zijn mijn kinderen, en samen met hun vader beslissen wij over hun namen!!
Dat het niet in jouw straatje past dat is dan jammer voor jou!!
Bedankt voor degene die mn intenties en gedachten achter mijn tattoo en het openen van het topic snappen..
Natuurlijk is het fijn dat er mensen zeggen dat hij mooi is, dat een ander hem afschuwelijk vind zal me dan ook de reet niet roesten het is mijn tattoo ik moet ermee leven..
Maar er had idd wat meer nagedacht kunnen worden bij het reageren over hoe het tacties te brengen, en ja voor sommigen is dan lezen blijkbaar toch weer een vak apart..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.