Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn Trots!!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Re: Mijn Trots!!

Ongelezen bericht door Ariane »

Wat een walgelijke reacties weer :kotz:
Vind je het niet mooi, hou dan je kop. Het gaat niet om de tattoo maar om de betekenis.
Ik ga dus helemaal met Marc mee.
Bah!
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ariane schreef:Vind je het niet mooi, hou dan je kop. Het gaat niet om de tattoo maar om de betekenis.
En sommigen spellen niet het hele forum, en wéten niet eens dat het om de kindjes van MissLiz gaat (waarvan eentje overleden). Kan ook nog.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

dank marc, ik wist niet hoe ik het moest zeggen, maar jij verwoordt mijn gedachten prima :ok:

ik kan me voorstellen dat je heel blij bent met je tattoo van je twee kindjes gerda, zo heb je ze altijd bij je!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Marion. schreef:
Ariane schreef:Vind je het niet mooi, hou dan je kop. Het gaat niet om de tattoo maar om de betekenis.
En sommigen spellen niet het hele forum, en wéten niet eens dat het om de kindjes van MissLiz gaat (waarvan eentje overleden). Kan ook nog.
Maar iedereen kan bedenken dat dat niet de namen zijn van de hondjes van de buren, toch? :roll:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Maeve schreef:
Marion. schreef:
Maar iedereen kan bedenken dat dat niet de namen zijn van de hondjes van de buren, toch? :roll:
Nee, dat het om namen van kindjes gaat lijkt me vrij duidelijk. En zelfs dat vind ik iets waar je niet mee gaat spotten (iemand opent trots een topic om de geboorte van haar dochter Paquita aan te kondigen, is het niet nodig om te vermelden wat voor waardeloze naam je dat vind).
Maar goed het diepere verhaal in dit geval, snap ik wel dat sommigen niet weten / vergeten zijn dat dat bij MissLiz hoorde.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen.
Ariane
Erelid

Maeve schreef:
Marion. schreef:
Bovendien, dit schrijft ze:
Mijn engeltje en mijn bengeltje
Mij lijkt dat duidelijk.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ptje »

Dat het om namen van 2 kindjes gaat had ik eerlijk gezegd ook niet begrepen want ik krijg ook niet alles mee, daar is het forum gewoon té groot voor.
Een tattoo is gewoon heel erg persoonlijk en tuurlijk zal niet iedereen hem mooi vinden maar zoals al gezegd is, gaat het om het gevoel wat het jou als eigenaresse van die tattoo zegt, als je er zelf maar blij mee bent dat is het allerbelangrijkste.
Heb zelf ook een tattoo die door sommigen niet mooi gevonden wordt en in het begin deed dat best zeer omdat deze gewoon heel veel voor me betekent maar ja die betekenis kent niemand dus ja .
Het gaat alleen om je eigen gevoel en dat is het allerbelangrijkste :ok:
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Dorien schreef:
sjaak-k schreef:
laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje.
Dus, omdat het over een overleden kindje gaat moeten we hem mooi vinden? Juist.
Nee, omdat het over een overleden kindje gaat moet jij je grote bek houden.
Duidelijke taal :mrgreen:
Afbeelding
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Ik snap bij dat soort reacties eigenlijk niet waarom de moderators niet ingrijpen? Vind het echt respectloos, walgelijk gewoon.

Ik vind het een mooie tattoo, snap dat je er erg blij mee bent.
Lisette1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

Ik vind het een mooie tattoo met een nog veel mooiere betekenis.
Zo draag je je kindjes altijd bij je.

Ik vind de reacties nogal lomp die sommigen geven, lijkt met de dag erger te worden hier :kotz:
Gelukkig zegt dat meer over hun dan over jou!
Geniet lekker van je tattoo, maar dat zal vast en zeker goed komen. :E:
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
beppie
Zeer actief

Ongelezen bericht door beppie »

laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje. Een beetje als zeggen dat iemands bank lelijk is terwijl daarop hun net ingeslapen hond ligt. Wat wil je hiermee bereiken? Wat wil je iemand hiermee voor gevoel geven? Vraagt ze om een keuring van de tattoo of wil ze laten zien hoe ze haar kinderen heeft vereeuwigd?

Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een tattoo te keuren die gaat om een overleden kindje. Hoe ziek is dat? Ik snap ook niet dat mensen hier nog dergelijke zaken durven delen als er zulke respectloze reacties komen.

Mocht je zelf eens een dergelijk verdriet meemaken en iemand gaat zo reageren dan zal je beseffen hoe ongepast dat is.

Sorry dat ik zo hard reageer maar ik heb echt geen woorden voor deze reacties.

Ik vind de tattoo mooi omdat de betekenis zo ontzettend emotioneel is. Niks mooiers dan een eerbetoon aan je kinderen.

Helemaal mee eens. Mooi verwoord Marc.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Ik vind trouwens, dat de mensen die zo raar reageerden op de tattoo en niet wisten dat het om een overleden kindje ging, totaal nergens 'schuldig' aan zijn. Maar een excuus is natuurlijk wel op z'n plaats.
Of in elk geval het nuanceren van hun reaktie.
Afbeelding
Lisette1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

thom schreef:Ik vind trouwens, dat de mensen die zo raar reageerden op de tattoo en niet wisten dat het om een overleden kindje ging, totaal nergens 'schuldig' aan zijn. Maar een excuus is natuurlijk wel op z'n plaats.
Ookal gaat het niet om een overleden kindje... Ik vind het gewoon niet netjes om het af te kraken terwijl iemand er zo trots en blij mee is en er een foto van laat zien.
Als je het niet mooi vind, reageer je toch gewoon niet?
Je hoeft toch niet altijd je mening door de strot van een ander te duwen als het geen meerwaarde heeft?
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Lisette1985 schreef:
thom schreef:Ik vind trouwens, dat de mensen die zo raar reageerden op de tattoo en niet wisten dat het om een overleden kindje ging, totaal nergens 'schuldig' aan zijn. Maar een excuus is natuurlijk wel op z'n plaats.
Ookal gaat het niet om een overleden kindje... Ik vind het gewoon niet netjes om het af te kraken terwijl iemand er zo trots en blij mee is en er een foto van laat zien.
Je hoeft toch niet altijd je mening door de strot van een ander te duwen als het geen meerwaarde heeft?
"Auwwww ik ben gewaun eerlijk" :kotz:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Lisette1985 schreef:
Dat dus. :ok:
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik ben niet voor de tatoo's.
Maar in zo'n geval is het heel mooi dat je op deze manier de namen bij je draagt.

Mooi of lelijk is nog altijd een smaak.
Maar in dit geval doet smaak er niks toe. Ts loopt er mee en die heeft voor altijd de namen van haar kindjes bij haar.
Ik denk dat dat het mooiste is wat ze heeft.

Zo ik heb gesproken!
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Ik vindt ook niet ieder interieur mooi, mensen maken keuzes voor wat ze mooi vinden...deze keuze is door Gerda gemaakt met heel haar hart & ze is er trots op, dat telt toch, meer niet...
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Apple schreef:Tattoo's zijn niet mijn ding, maar kan me voorstellen dat het voor jou een heel mooi eerbetoon is. :ok:
Ik ben wel heel benieuwd waarom je hebt gekozen voor deze vormgeving, waarom 'steken' de messen in het hart?
Is dat om weer te geven dat ze 'in je hart' zitten? Gewoon nieuwsgierig hoor!

De zwaarden staan voor een strijd die wij hebben moeten leveren om ten eerste al kinderen te kunnen krijgen.
Daarnaast heeft onze *Mitchel* een hele zware strijd geleverd om de gehele zwangerschap al door te komen en ook na zijn geboorte heeft hij nog 8u gevochten hij wou niet opgeven.. Idd ook een teken dat ze allebei in mn hart zitten, Mitchel zijn kant zijn de kleuren wat donkerder en met schaduw dat in het teken staat van zijn overlijden, Jayden zijn kant is gewoon normaal teken van leven, de blauwe roos is omdat het beide jongens zijn.

De kleuren lijken sowieso op de foto al anders dan in het echt..
En ook is hij nog niet klaar en moet ik nog terug komen om nog eens extra over de kleuren heen te gaan.

Er is een simpele verklaring/reden voor dat de kleur niet goed gepakt heeft op dit moment maar daar over wil ik het nu niet hebben komt later wel een keer..
Het gaat nu over mijn Trots en dat zijn mijn beide jongens..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Ariane
Erelid

Miss_Liz schreef:

Er is een simpele verklaring/reden voor dat de kleur niet goed gepakt heeft op dit moment maar daar over wil ik het nu niet hebben komt later wel een keer..
Het gaat nu over mijn Trots en dat zijn mijn beide jongens..
Juist!

sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Sanner schreef:Ik snap bij dat soort reacties eigenlijk niet waarom de moderators niet ingrijpen? Vind het echt respectloos, walgelijk gewoon.

Ik vind het een mooie tattoo, snap dat je er erg blij mee bent.
Dit forum hangt aan elkaar van mensen die elkaar afzeiken en beledigen, daar bestaat het hondenforum van. Als ze al die berichten moeten verwijderen blijft er geen forum over en zijn er nog 200 moderators nodig. Ik vind de reacties helemaal niet zo vreemd. Er wordt gewoon gezegd door enkelen dat ze hem niet mooi vinden, dat mag toch? Nouja, blijkbaar niet omdat één van de kindjes is overleden. Dat hij er niet meer is, is triest, heel triest, maar dat staat voor de mensen die reageren los van hun mening over de mooiheid/netheid van de tattoo, althans, voor mij wel.

Daar komt nog bij dat ik op dit forum, ongetwijfeld ook door mensen die hierboven "kotsen" om de "negatieve" reacties, de meest verschrikkelijke dingen geroepen worden tegen mensen die ziek zijn, aandacht nodig hebben, berichten posten, of nog maar 11 jaar oud zijn. Dat vinden we dan weer heel normaal.

Ik ben bij dat de TS er tevreden mee is en er trots op is, echt waar. Ze loopt echter ook lang genoeg mee om te weten dat mensen op dit forum niet snel een blad voor de mond nemen en hun mening kunnen geven. Als ze daar niet tegen kan moet ze wellicht niet meer posten. Hoewel ik denk er vooral een groot probleem van gemaakt wordt door de overige posters, die in dit topic even hun "geweldige ik" laten zien, om vervolgens in het volgende iemand weer compleet af te zeiken.

Wellicht had ik er rekening mee moeten houden dat de kleuren wat minder mooi zijn door de foto, dan wil ik daarvoor mijn excuses aanbieden :ok:
Afbeelding
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Ik vind dat je in de gezwets in de veteranenhoek sowieso voor je moet houden. Doe dat lekker in de koffiecorner, als het al nodig is.

Hier was al na de eerste reactie duidelijk waar het om ging. Vindt je het niet mooi, hou het dan lekker voor je. Klik je het onderwerp weg.
Jeetje, beetje respect alsjeblieft.

TS heeft deze tattoo laten zetten om zo ook wat te kunnen verwerken.
Ik vind dat mooi.
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

sjaak-k schreef:
Daar komt nog bij dat ik op dit forum, ongetwijfeld ook door mensen die hierboven "kotsen" om de "negatieve" reacties, de meest verschrikkelijke dingen geroepen worden tegen mensen die ziek zijn, aandacht nodig hebben, berichten posten, of nog maar 11 jaar oud zijn. Dat vinden we dan weer heel normaal.

Wellicht had ik er rekening mee moeten houden dat de kleuren wat minder mooi zijn door de foto, dan wil ik daarvoor mijn excuses aanbieden :ok:

Dat eerste is een aanname want ik weet zeker dat je mij niet kan betrappen op het dingen roepen tegen bv zieke mensen om een voorbeeld te noemen. Ik zeg niet dat ik heilig ben maar ik denk wel dat ik mijn grenzen daarin weet. Ik zeg dus best wel veel als ik denk dat dat echt nodig is, maar ik ga zeker nooit over de rug van echt leed. Verder vind ik het wel heel netjes dat je je excuses aanbiedt. Niet om betweterig of zie je wel te zeggen maar in dit geval was de reactie gewoon echt grof. Denk dat je dat zelf ook wel inziet. :wink:
Afbeelding
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje. Een beetje als zeggen dat iemands bank lelijk is terwijl daarop hun net ingeslapen hond ligt. Wat wil je hiermee bereiken? Wat wil je iemand hiermee voor gevoel geven? Vraagt ze om een keuring van de tattoo of wil ze laten zien hoe ze haar kinderen heeft vereeuwigd?

Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een tattoo te keuren die gaat om een overleden kindje. Hoe ziek is dat? Ik snap ook niet dat mensen hier nog dergelijke zaken durven delen als er zulke respectloze reacties komen.

Mocht je zelf eens een dergelijk verdriet meemaken en iemand gaat zo reageren dan zal je beseffen hoe ongepast dat is.

Sorry dat ik zo hard reageer maar ik heb echt geen woorden voor deze reacties.

Ik vind de tattoo mooi omdat de betekenis zo ontzettend emotioneel is. Niks mooiers dan een eerbetoon aan je kinderen.
Helemaal met je eens laeken !
Het is een schitterend eerbetoon aan je kindjes :ok:
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

Apple schreef:Tattoo's zijn niet mijn ding, maar kan me voorstellen dat het voor jou een heel mooi eerbetoon is. :ok:
Ik ben wel heel benieuwd waarom je hebt gekozen voor deze vormgeving, waarom 'steken' de messen in het hart?
Is dat om weer te geven dat ze 'in je hart' zitten? Gewoon nieuwsgierig hoor!
Ik vul dit zelf in maar misschien wel omdat het verlies van een kindje is alsof iemand je met een mes in je hart steekt.
Barnsley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retrievers
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Barnsley »

Dat je een tattoo niet mooi vindt, dat kan. Maar je hoeft je mening niet altijd te laten gelden.
Wil je toch wat zeggen over de kwaliteit, breng het dan wat netter. Er zijn zoveel manieren om je bericht over te laten komen, dat kan ook op een nette manier. De reactie van Frank daarin tegen, daar heb ik echt geen goed woord voor over.
Wat een aannames, wat een vooroordelen en vooral wat een ontzettende kutopmerking...
Afbeelding
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Barnsley schreef:Dat je een tattoo niet mooi vindt, dat kan. Maar je hoeft je mening niet altijd te laten gelden.
Wil je toch wat zeggen over de kwaliteit, breng het dan wat netter. Er zijn zoveel manieren om je bericht over te laten komen, dat kan ook op een nette manier. De reactie van Frank daarin tegen, daar heb ik echt geen goed woord voor over.
Wat een aannames, wat een vooroordelen en vooral wat een ontzettende kutopmerking...
Helemaal mee eens!

Ik vind de tattoo een heel mooi eerbetoon :ok:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Tact is een groot goed, en in dit topic redelijk zeldzaam, zo blijkt maar weer...
Miss_Liz schreef: Het gaat om mijn 2 kinderen!! Mijn allesjes, die never nooit samen zullen zijn behalve op deze manier!!
Dit is de essentie, wat een ander er van vindt doet totaal niets af aan deze onschatbare waarde die de tattoo voor jóu heeft en altijd zal hebben. :ok:
Tiny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tiny »

LongFields schreef:
Miss_Liz schreef: Het gaat om mijn 2 kinderen!! Mijn allesjes, die never nooit samen zullen zijn behalve op deze manier!!
Dit is de essentie, wat een ander er van vindt doet totaal niets af aan deze onschatbare waarde die de tattoo voor jóu heeft en altijd zal hebben. :ok:
Precies! :ok:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

Nou, ik wist niet dat het om overleden kindjes ging. Al snap ik niet wat dat er mee te maken heeft. Ik zie weleens heftigere reacties op foto's, tatoeages en dergelijke voorbij komen. Maar omdat een deel nu weet dat het om kinderen gaat die overleden zijn mag je niet eerlijk zijn.

Nou ik doe ook dingen buiten het forum en weet dus niet ieder privé leven. Sorry. :roll:
En voor de rest lees ik hier een hoop huichelaars..... Maar dat is niets nieuws.

Ik wist het dus niet en mocht het kwetsend overgekomen zijn wil ik ook zeker mijn excuses aanbieden.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

frank1985 schreef:Nou, ik wist niet dat het om overleden kindjes ging. Al snap ik niet wat dat er mee te maken heeft. Ik zie weleens heftigere reacties op foto's, tatoeages en dergelijke voorbij komen. Maar omdat een deel nu weet dat het om kinderen gaat die overleden zijn mag je niet eerlijk zijn.

Nou ik doe ook dingen buiten het forum en weet dus niet ieder privé leven. Sorry. :roll:
En voor de rest lees ik hier een hoop huichelaars..... Maar dat is niets nieuws.
Goed lezen en iets tactischer zijn zou in dit geval wel te waarderen geweest zijn denk ik. In een hoop andere gevallen ook trouwens, maar daar gaat het hier niet over toch? Soms is het beter om je keutel gewoon weer in te trekken, ofte wel om gewoon niet te reageren in plaats van op een manier waarvan je zelf ook wel zal snappen dat het nogal bot is.

Dat anderen in andere topics hetzelfde doen geeft in mijn ogen nog geen vrijbrief om het dan overal en in ieder topic maar op dezelfde manier te doen. :19:

De topictitel was in dit geval ook niet "Wat vinden jullie van mijn tattoo?" maar "Mijn Trots!" wat in mijn ogen al heel veel zegt.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”