ten eerste, ik kon een week lang niet inloggen!
daarom mijn late reactie.
Bedankt voor jullie medeleven en reacties, kon het helaas nu pas allemaal lezen.
Nu eindelijk is mijn wachtwoord gereset,en kon ik pas sinds vandaag weer inloggen.
Zo jammer, want het was me wat die hele operatie.
Het is gelukkig goed gegaan!!
De hechtingen zijn er al uit,alleen heeft hij nog wel een bobbeltje op de plek van de wond ik denk dat dit komt door vochtophoping?
Narcose is ook goed gegaan, was wel heel lastig,met die kap!
Heb er inmiddels al 3 nieuwe moeten kopen.
Hij is zo slim, als ik weg ben krijgt hij hem gewoon af! dus nu extra goed vastgezet.
En hij knalt overal tegenaan,en die dingen zijn niet zo stevig.
En deze is alweer kapot, maar vastgeplakt met tape,ik laat hem er nog even op, want liever wat langer dan dat hij het weer openkrabt.
Gelukkig was de tumor ook niet kwaadaardig.
ben hier heel blij mee!!
hier een foto van na de operatie:
Nu nogal een probleem weer met zijn oogjes.
Hij heeft onstoken oogjes, en heb oogzalf voor hem, maar dit lukt werkelijk echt niet om erin te krijgen.
Hij is nogal geschrokken van de eerste keer, omdat we hem vasthielden en toen is hij daarna heel angstig voor deze zalf geworden. als ik er al mee aankom rent hij al weg.
Gister weer een poging gedaan, en dat liep nogal uit de hand, je ziet ze ogen vol met angst en staart tussen de benen, is ie maar gevlucht onder het bed, met kap om, dus moest ik hem er nog onder wegtrekken ook.
Dit is natuurlijk niet goed, hij word hier alleen maar angstig van, en ik verpest zo ook mijn band met hem. Hij is gewoon na die eerste ervaring met oogzalf niet meer te houden.Kuur heeft hij ook al gehad, maar mag niet nog een kuur want dan kan hij resistent worden voor antibiotica.
Iemand misschien nog tips hoe ik dit kan aanpakken? Ik laat het deze dagen maar even, wil niet dat hij nog angstiger word, hij heeft al niet zon fijn verleden bij zijn vorige bazin.
Bedankt voor al jullie tips , en medeleven voor bij de operatie dit is dus gelukkig goed gegaan!!