Moderator: moderatorteam

Ja jagabester schreef:omfg

Dat dusHailfall schreef:Ik vind hem echt niet mooi gezet, sorry hoor maar wat een prutswerk.

Dit dus. Ik vind hem ook erg raar ingekleurdHailfall schreef:Ik vind hem echt niet mooi gezet, sorry hoor maar wat een prutswerk.

Nou, je haalt me de woorden uit de mondlaeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje. Een beetje als zeggen dat iemands bank lelijk is terwijl daarop hun net ingeslapen hond ligt. Wat wil je hiermee bereiken? Wat wil je iemand hiermee voor gevoel geven? Vraagt ze om een keuring van de tattoo of wil ze laten zien hoe ze haar kinderen heeft vereeuwigd?
Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een tattoo te keuren die gaat om een overleden kindje. Hoe ziek is dat? Ik snap ook niet dat mensen hier nog dergelijke zaken durven delen als er zulke respectloze reacties komen.
Mocht je zelf eens een dergelijk verdriet meemaken en iemand gaat zo reageren dan zal je beseffen hoe ongepast dat is.
Sorry dat ik zo hard reageer maar ik heb echt geen woorden voor deze reacties.
Ik vind de tattoo mooi omdat de betekenis zo ontzettend emotioneel is. Niks mooiers dan een eerbetoon aan je kinderen.
Nou inderdaad .. Ik heb gewoon maar heel even geen woorden.Dorien schreef:Nou, inderdaad Marc, helemaal mee eens. Wat een schofterige reacties, geeft wel mooi aan wie hier nou echt de tokken zijn.
Dit dus.laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje. Een beetje als zeggen dat iemands bank lelijk is terwijl daarop hun net ingeslapen hond ligt. Wat wil je hiermee bereiken? Wat wil je iemand hiermee voor gevoel geven? Vraagt ze om een keuring van de tattoo of wil ze laten zien hoe ze haar kinderen heeft vereeuwigd?
Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een tattoo te keuren die gaat om een overleden kindje. Hoe ziek is dat? Ik snap ook niet dat mensen hier nog dergelijke zaken durven delen als er zulke respectloze reacties komen.
Mocht je zelf eens een dergelijk verdriet meemaken en iemand gaat zo reageren dan zal je beseffen hoe ongepast dat is.
Ik vind de tattoo mooi omdat de betekenis zo ontzettend emotioneel is. Niks mooiers dan een eerbetoon aan je kinderen.

Helemaal mee eens!laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje. Een beetje als zeggen dat iemands bank lelijk is terwijl daarop hun net ingeslapen hond ligt. Wat wil je hiermee bereiken? Wat wil je iemand hiermee voor gevoel geven? Vraagt ze om een keuring van de tattoo of wil ze laten zien hoe ze haar kinderen heeft vereeuwigd?
TARAKDe meeste mensen nemen een tattoo omdat ze het mooi vinden. Ik ben zelf schilder en illustrator en ik vind tattoo's nooit mooi omdat een huid gewoon geen mooi medium is om op te werken. Op papier of doek is alles 100 keer mooier.Hailfall schreef:Goh diegene die eigenlijk altijd de grootste bek hebben als het in reacties op tattoos gaat doen nu ineens poeslief.
Mooiere uitwerking maakt de tattoo niet dierbaarder. Ik heb zelf de lelijkste tattoo van de wereld. Maar het gaat mij dus ook niet om hoe die eruit ziet maar wel om wat hij betekent. Hij is er niet om mij leuker te maken of mij op te pimpen. Denk dat deze tattoo er ook niet staat om de mooi maar om wat hij betekent. Misschien is hij wel gezet door een bekende? Omdat diegene weet waarom hij gezet is. Of weet wat hij betekent. Ze vraagt niet om een keuring van de tattoo. Ze laat zien wat ze gedaan heeft om haar kinderen een eervol plekje op haar lichaam te geven.Ik heb helemaal niks tegen memorial tattoo's maar dit had zoveel mooier uitgewerkt kunnen worden, met nettere lijnen en niet zulke vale kleuren. En dat is gewoon zonde, echt heel erg zonde.
Het is helemaal niet jammer dat hij er zo uitziet. Hij ziet er uit zoals hij bedoelt is. Hij staat er niet voor de sier maar voor de emotionele betekenis. Heb je wel eens naar tattoos gekeken van bepaalde stammen of mensen die ze door elkaar laten zetten om de betekenis? In mijn ogen is een tattoo zoals ik al zei nooit mooi. Een perfecte karper in 1000 kleuren met de scherpste lijnen vind ik minder mooi dan deze tattoo. Deze is nl persoonlijk. Dat zijn tribals en karpers met bloemen nooit. Dat zijn sierlijke pimp-pogingen van je naakte lichaam.Tja als de TS er blij mee is dan fijn voor haar, het is gewoon jammer dat het er zo uitziet..
laeken schreef:........
Het is helemaal niet jammer dat hij er zo uitziet. Hij ziet er uit zoals hij bedoelt is. Hij staat er niet voor de sier maar voor de emotionele betekenis
Maar eigenlijk gaat het hier niet om. Waar het om gaat is dat iemand een memorial aan haar kindje laat zien en dat sommige mensen het nodig vinden om daar negatief op te reageren. Zou je ook je mond open gedaan hebben over de bloemkeuze op een kist? Of de steen op een graf? Als iemand een foto post van een graf van haar moeder. Zeg jij dan GADVER die steen is lelijk. Jammer van het graf? Hoe ongepast moet het worden hier?
TARAKlaeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje. Een beetje als zeggen dat iemands bank lelijk is terwijl daarop hun net ingeslapen hond ligt. Wat wil je hiermee bereiken? Wat wil je iemand hiermee voor gevoel geven? Vraagt ze om een keuring van de tattoo of wil ze laten zien hoe ze haar kinderen heeft vereeuwigd?
Dus, omdat het over een overleden kindje gaat moeten we hem mooi vinden? Juist.laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje.

Je hoeft het niet mooi te vinden, smaken verschillen sowieso, maar gezien de emotionele waarde kan je dan ook gewoon niks zeggen en ts er gewoon blij mee laten zijn.sjaak-k schreef:Dus, omdat het over een overleden kindje gaat moeten we hem mooi vinden? Juist.laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje.

Ik denk dat jij wat tact mist in deze. Je hoeft niks mooi te vinden. Ik vind kisten en grafjes nooit mooi. Ik vind grafstenen en urnen ook nooit mooi. Maar ik ga ook niet ongevraagd vertellen aan nabestaanden dat ze zo'n lelijk grafje voor hun familielid gemaakt hebben of dat hun urn lelijk is en dat dat zonde is. Kom zeg, van welke planeet kom jij? Sinds wanneer is het normaal om je smaak en oordeel op te dringen als het om zulke zaken gaat? Wordt er gevraagd naar wat jij van de tattoo vindt? Volgens mij staat er mijn trots. En niks meer dan dat. Als jij het nodig vindt om iemands trots de grond in te stampen getuigt dat van erg weinig tact. Beetje alsof je je geroepen voelt dat te doen. En waarom je het doet kan ik dus niet begrijpen.sjaak-k schreef:Dus, omdat het over een overleden kindje gaat moeten we hem mooi vinden? Juist.laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje.
laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje. Een beetje als zeggen dat iemands bank lelijk is terwijl daarop hun net ingeslapen hond ligt. Wat wil je hiermee bereiken? Wat wil je iemand hiermee voor gevoel geven? Vraagt ze om een keuring van de tattoo of wil ze laten zien hoe ze haar kinderen heeft vereeuwigd?
Nee, omdat het over een overleden kindje gaat moet jij je grote bek houden.sjaak-k schreef:Dus, omdat het over een overleden kindje gaat moeten we hem mooi vinden? Juist.laeken schreef:Ik vind het erg raar dat mensen een tattoo niet mooi vinden die bij degene die hem heeft gaat over haar overleden kindje en haar huidige kindje.
En zo is datMiss_Liz schreef:Bedankt voor de lieve reacties, en zoals Laeken zegt het gaat er idd niet om hoe prachtig hij wel niet moet zijn het is de betekenis waar hij voor staat waar het om gaat..
Het gaat om mijn 2 kinderen!! Mijn allesjes, die never nooit samen zullen zijn behalve op deze manier!!
Tja voor degene met hun nutteloze en respectloze reacties, heb er geen woorden voor..
Als je niks fatsoenlijks kunt zeggen, zeg dan helemaal niks!!

Miss_Liz schreef:Bedankt voor de lieve reacties, en zoals Laeken zegt het gaat er idd niet om hoe prachtig hij wel niet moet zijn het is de betekenis waar hij voor staat waar het om gaat..
Het gaat om mijn 2 kinderen!! Mijn allesjes, die never nooit samen zullen zijn behalve op deze manier!!
Tja voor degene met hun nutteloze en respectloze reacties, heb er geen woorden voor..
Zo is dat Marc. Gelukkig wel.laeken schreef:Miss_Liz schreef:Bedankt voor de lieve reacties, en zoals Laeken zegt het gaat er idd niet om hoe prachtig hij wel niet moet zijn het is de betekenis waar hij voor staat waar het om gaat..
Trek je er gewoon niks van aan. Er zijn genoeg mensen die het wel snappen.