6 jaar is hij alweer, mijn grote vriend
Van

Tot

En vandaag

Moderator: moderatorteam

Ik denk dat je het nu heel heel erg onderschatFizgig schreef:Gefeliciflapstaart! Wat een lieve grote beer. Vind ie het fijn als je zijn kop knuffelt eigenlijk? Ik mag Bruno's kop altijd lekker knuffelen en zoenen, vindt ie heerlijk. Gelukkig maar want ik kan er niet vanaf blijven, haha, hij ruikt ook zo lekker. En heeft ie veel verzoging nodig? Doe mij ook maar zo'n Ovcharka! Ik vind dat zelfstandige wel leuk, volgens mij zijn ze eerder langzaam dan moeilijk, of niet? Nou fijne verjaardag noog.

Ja je onderschat het iets FizgigJeannettebo schreef:Ik denk dat je het nu heel heel erg onderschatFizgig schreef:Gefeliciflapstaart! Wat een lieve grote beer. Vind ie het fijn als je zijn kop knuffelt eigenlijk? Ik mag Bruno's kop altijd lekker knuffelen en zoenen, vindt ie heerlijk. Gelukkig maar want ik kan er niet vanaf blijven, haha, hij ruikt ook zo lekker. En heeft ie veel verzoging nodig? Doe mij ook maar zo'n Ovcharka! Ik vind dat zelfstandige wel leuk, volgens mij zijn ze eerder langzaam dan moeilijk, of niet? Nou fijne verjaardag noog.