Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond bij supermarkt achterlaten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Hond bij supermarkt achterlaten

Ongelezen bericht door malinois »

Mina2006 schreef:Elke grote stad heeft zo z'n dorp met hun dorpsgevoel
Nou vind je? Ik heb 10 jaar in Apeldoorn gewoond en dat is niet eens zo'n hele grote stad maar niemand kende de mensen die 4 huizen verder woonde. Vaak nog niet eens gezien zelfs. Ik heb nooit het 'gezellig' idee ervaren in die 10 jaar. Wat anders was dat toen ik in Brabant kwam wonen. Ik stond perplex omdat wildvreemde mensen onderweg hallo zeiden of een praatje begonnen. Hoe anders is t in een durp dan zeg....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Mina2006
Zeer actief
Mijn ras(sen): Maltezer kruising (samenwonend met een border collie kruising)
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mina2006 »

malinois schreef:
Nou vind je? Ik heb 10 jaar in Apeldoorn gewoond en dat is niet eens zo'n hele grote stad maar niemand kende de mensen die 4 huizen verder woonde. Vaak nog niet eens gezien zelfs. Ik heb nooit het 'gezellig' idee ervaren in die 10 jaar. Wat anders was dat toen ik in Brabant kwam wonen. Ik stond perplex omdat wildvreemde mensen onderweg hallo zeiden of een praatje begonnen. Hoe anders is t in een durp dan zeg....
Ik bedoel dat vrijwel elke stad zo'n hoekje heeft. Ik kan me niet voorstellen dat je in élke buurt van Apeldoorn hebt gewoond. Ook in Brabant is het niet altijd zo (ben er zelf opgegroeid) iedereen keek elkaar met de nek aan. Máár je hebt wel van zulke dorps buurtjes. Zoals dus elke stad wel heeft.
Afbeelding

9,5 jaar
Zeeuws meisje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rocky = Yorkshire Terriër (15-06-1992 - 20-03-2007)
Quincy = Golden Retriever (05-03-1999 - 24-10-2011)
Kyra = Kruising Maltezer/Poedel (19-12-2006 - 20-10-2018)
Pixie = Kruising Jack Russel/Chihuahua (06-10-2010-
Dexter = Perro Peruano Peludo (07-04-2012 - 03-02-2024)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Zeeuws meisje »

Ik doe het nooit. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt.

Mijn moeder deed het vroeger (zo'n 35 jaar geleden) met onze kruising mechelaar altijd. Zij zette hem altijd vast voor de buurtsuper totdat er een keer een meneer was met een DH die de hond daar los liet zitten. Dat werd knokken. Onze al oudere hond is daar nooit meer volledig van hersteld :ugh: .

Dus nee, nooit ofte nimmer laat ik mijn honden onbeheerd achter.
Groetjes,

Len
Afbeelding

Dogs are like potato chips. You can't just have one.
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Niet eens zo'n gek idee om als dakloze, of wat dan ook, als hondenoppas bij de supermarkt te gaan staan. Iedereen leert je op den duur wel kennen en je krijgt vast een leuke fooi hier en daar ;)
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Mina2006 schreef:
malinois schreef:
Ik bedoel dat vrijwel elke stad zo'n hoekje heeft. Ik kan me niet voorstellen dat je in élke buurt van Apeldoorn hebt gewoond. Ook in Brabant is het niet altijd zo (ben er zelf opgegroeid) iedereen keek elkaar met de nek aan. Máár je hebt wel van zulke dorps buurtjes. Zoals dus elke stad wel heeft.
Ben daar 3 x verhuist en overal hetzelfde. Overigens zou de laatste juist zo'n 'geweldig gezellige volksbuurt' moeten zijn.... niet dus. Ik kom al 20 jaar zeer regelmatig in Eindhoven en dat bevalt me ook al stukken beter... maar goed ik hou t maar op de brabantse gezelligheid wat je zeker in dorpen daar veel meer tegenkomt imo
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Mina2006
Zeer actief

Het is denk ik maar net waar je precies zit. Ik heb 19 jaar in brabant gewoond en daar ziet het er wel gezellig uit, maar niemand zegt spontaan 'hallo' op straat. Nu woon ik in noord-holland en hier gebeurt het dus wel. Misschien heeft iedereen ook een beetje een andere kijk op wat een dorpsbuurtje is haha, kan ook nog :mrgreen:
Afbeelding

9,5 jaar
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Als ik boodschappen ga doen gaat Joy in principe niet mee.
Wel eens naar de apotheek, daar ga ik lopend heen, dat is aan de buitenkant van het winkelcentrum.
Ze zit dan vast vlak voor het raam, en ik kan haar zien. Vindt ze ook prima, ze blijft rustig zitten kijken naar alles om haar heen.

Vorig zomer heb ik haar een keer moeten vastbinden bij een supermarkt, maar dat was een noodgeval. Het was warm weer, dus kon haar ook niet in de auto laten zitten. Ik was alleen, en kwam erachter dat ik niets te eten bij me had, en was km's van huis. Als iemand met diabetes is dat niet aan te raden, dus ik MOEST echt even wat te eten halen. Natuurlijk ging alles goed, en ik was ook heel snel in en uit.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Mina2006
Zeer actief

Fabiola17 schreef: Vorig zomer heb ik haar een keer moeten vastbinden bij een supermarkt, maar dat was een noodgeval. Het was warm weer, dus kon haar ook niet in de auto laten zitten. Ik was alleen, en kwam erachter dat ik niets te eten bij me had, en was km's van huis. Als iemand met diabetes is dat niet aan te raden, dus ik MOEST echt even wat te eten halen. Natuurlijk ging alles goed, en ik was ook heel snel in en uit.
In deze situatie is het dan inderdaad nodig, wel heel goed dat je haar niet in de auto liet zitten :ok:
Afbeelding

9,5 jaar
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Fabiola17 schreef:Als ik boodschappen ga doen gaat Joy in principe niet mee.
Wel eens naar de apotheek, daar ga ik lopend heen, dat is aan de buitenkant van het winkelcentrum.
Ze zit dan vast vlak voor het raam, en ik kan haar zien. Vindt ze ook prima, ze blijft rustig zitten kijken naar alles om haar heen.

Vorig zomer heb ik haar een keer moeten vastbinden bij een supermarkt, maar dat was een noodgeval. Het was warm weer, dus kon haar ook niet in de auto laten zitten. Ik was alleen, en kwam erachter dat ik niets te eten bij me had, en was km's van huis. Als iemand met diabetes is dat niet aan te raden, dus ik MOEST echt even wat te eten halen. Natuurlijk ging alles goed, en ik was ook heel snel in en uit.
dat zijn uitzonderingen die de regel bevestigen. :ok:
Corneliana
Zeer actief

malinois schreef:
Mina2006 schreef:
malinois schreef:
Ben daar 3 x verhuist en overal hetzelfde. Overigens zou de laatste juist zo'n 'geweldig gezellige volksbuurt' moeten zijn.... niet dus. Ik kom al 20 jaar zeer regelmatig in Eindhoven en dat bevalt me ook al stukken beter... maar goed ik hou t maar op de brabantse gezelligheid wat je zeker in dorpen daar veel meer tegenkomt imo
nou als je in de gehuchten die eronder vallen komt is het best gezellig hoor
als je tenminste het dialect spreekt :engel:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Corneliana schreef:
malinois schreef:
Mina2006 schreef:
malinois schreef: Nou vind je? Ik heb 10 jaar in Apeldoorn gewoond en dat is niet eens zo'n hele grote stad maar niemand kende de mensen die 4 huizen verder woonde. Vaak nog niet eens gezien zelfs. Ik heb nooit het 'gezellig' idee ervaren in die 10 jaar. Wat anders was dat toen ik in Brabant kwam wonen. Ik stond perplex omdat wildvreemde mensen onderweg hallo zeiden of een praatje begonnen. Hoe anders is t in een durp dan zeg....
nou als je in de gehuchten die eronder vallen komt is het best gezellig hoor
als je tenminste het dialect spreekt :engel:
Ik ben geboren in Apeldoorn, 23 jr. onder de rook er van gewoond in een klein dorp en daarna 10 jr. in Apeldoorn... maar voor mij hoeft het niet... ik mis er weinig aan :wink: Ik versta het dialect, kan het ook spreken indien nodig.. :wink:
Afbeelding
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.

Ongelezen bericht door chaos »

Mijn honden zitten met regelmaat ergens vast of los op mij te wachten, als ik met ze fiets stop ik op de terugreis om even boodschappen te doen. Zo combineer ik het nuttige mt het aangename. Nog nooit iets gebeurd zou wel kunnen hoor, ik hou er rekening mee wb de plek waar ik ze neerzet en dergelijke.
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief

Cleva schreef:Verder stel ik er in het kader van al te grove aanmatigendheid niet zo veel op prijs om mijn karakter geëvalueerd te krijgen door iemand waaraan ik niet ben voorgesteld. Dat zou zomaar als onbeleefd, om het niet onbeschoft te noemen, opgevat kunnen worden.
Cleva schreef:Maar goed, als ik jouw berichten lees dan schat ik in dat je weinig in staat bent om feiten van momenteel handig uitkomende prietpraat te onderscheiden.
Wat doe jij daar dan? Jij vind 'karakter evalueren' toch niet netjes?

Het komt mij overigens helemaal niet handig uit om dit te zeggen. In het kader van dit topic ben ik het eens met de mensen die hun hond niet graag bij de supermarkt achter laten. Los van dit topic vind ik het hier vrij dorps.
Cleva schreef:Verder is het gegeven "in centraal amsterdam maakt iedereen met elkaar een praatje" natuurlijk lulkoek van de bovenste plank. Dat is domweg niet zo. Net zoals het daar niet dorps is, of jij dat nu leuk vind klinken of niet.
Ik vind het niet vriendelijk om iets gelijk 'lulkoek van de bovenste plank' te noemen. Alleen omdat jij het er niet mee eens bent. Door dit soort opmerkingen schatte ik in dat je niet vriendelijk bent. Hoeft natuurlijk niet te kloppen, ik ken je niet.

Ik heb ook absoluut niet gezegd 'in centraal amsterdam maakt iedereen met elkaar een praatje'. Ik heb gezegd dat dat hier in de buurt zo is. Dat weet ik omdat ik er woon. Zoals ik al zei: jammer dat dat bij jou niet zo is/was.
Leonie.
Zeer actief

Nou, nog één reactie dan. Het ging daar wél over, want het ging over de vriendelijkheid van mensen in de buurt. Het was ook niet in het wilde weg, het was een voorzichtige constatering ;)

Ik kom tijdens mijn blokjes om met de hond allerlei buren tegen, die een praatje maken. Haast nooit toeristen. Niet alle buurten in het Centrum zijn hetzelfde, niet overal zijn hoeren, treinstations en musea. Maar je zal het beter weten.
Corneliana
Zeer actief

Leonie. schreef:Nou, nog één reactie dan. Het ging daar wél over, want het ging over de vriendelijkheid van mensen in de buurt. Het was ook niet in het wilde weg, het was een voorzichtige constatering ;)

Ik kom tijdens mijn blokjes om met de hond allerlei buren tegen, die een praatje maken. Haast nooit toeristen. Niet alle buurten in het Centrum zijn hetzelfde, niet overal zijn hoeren, treinstations en musea. Maar je zal het beter weten.
die stelen alle3 geen hondjes toch?
Leonie.
Zeer actief

Nee, ook dat :lol1:
Paddle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Paddle »

In het gat waar mijn ouders en de hond wonen, no problemo. Al hebben ze daar geen supermarkt dus heb ik het over de bakker of slager.

Daar passeert geen kip en als er toch één zou passeren zou ie het zeker niet in z'n hoofd halen om een hond te gaan steleren.
Is ook zo'n dorpje waar je twee dagen later er kan achterkomen dat je autosleutels nog op de kofferdeur zitten.

Hier kan dat allemaal niet, ondanks dat iedereen best vriendelijk is enzo.
Afbeelding
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

Ongelezen bericht door Anja »

Ik ben een geboren en getogen dorpse, opgegroeid in de polder. Nu woon ik in een Vinex wijk in hetzelfde dorp.
Mijn auto zit nooit op slot en mijn achterdeur ook niet en de fietsen staan gewoon voor mijn huis. Tot nu toe gaat dat allemaal nog goed.
Zelfs 's nachts vergeet ik vaak de deuren op slot te doen.
Ik vermoed dat ik mezelf binnenkort wel een keertje tegenkom, want heel Rotterdam en Den Haag wil graag hier wonen.
Het stroomt hier vol met Crooswijkers en Hagenezen met bijbehorende staffords en autowrakken :O: en bezoekende vriendjes.
O hemel... ik wil verhuizen.
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
h a n s
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastin Espanol

Ongelezen bericht door h a n s »

Cleva schreef:
Kells schreef: Waar woon jij?
Ja, dat ga ik nu zeker lekker zeggen. Haha.
Dan weet iedereen het. Moet ik ook mijn deur en auto op slot doen. Haha.

Maar inderdaad, ik kan mijn auto voor de deur parkeren, mijn telefoon en portemonnee er in laten liggen, de auto niet afsluiten en niemand die er aan komt.

Ik ga rustig twee uur met de honden wandelen met de achter of ook voordeur wagenwijd open.

Zálig!
Tot er een paar Oostblokkers voorbij komen....
(en neem maar van mij aan; dat gebeurt steeds vaker)
Leonie.
Zeer actief

Cleva schreef:Dat is nou net wat ik niet mis aan stadsmensen. Dat eeuwige gezeur dat ze al het andere ook heus wel zijn.
Maar als je wil weten waarom ik er nu niet meer woon, en Leonie, het ligt niet aan jou maar jouw opmerkingen prikkelen me daar wel toe, is het dat drammerige gezeur. Dat domweg niet willen accepteren dat er ook iets bestaat dat niet in een stad te vinden is. Dat eeuwige zoeken naar de onmogelijkheden. En inderdaad ook dat lelijke gegraai naar andere verwijten als je in de minste manier je zin niet krijgt.
En ja, dat heb ik zelf ook want ik ben ook zo'n stadse zeikerd. Maar dan is het nog wel zo.
Dat stukje heb je dan helemaal verkeerd begrepen. Ik ben echt niet dol op de stad en zou heel graag in the middle of nowhere willen wonen, of dan tenminste in een dorp. Ik hou niet van de hoeveelheid mensen hier en snap heel goed de voordelen van een dorp! Heerlijk, die rust die je beschrijft. Als het kon met mijn werk was ik allang weggeweest. Maar goed, dat komt later wel.

Dat ik de buurt hier dorps vind is echt niet omdat ik vind dat de stad alles heeft. Ik ben geen stad fan hoor.
Theraposa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
Contacteer:

Ongelezen bericht door Theraposa »

Ik zou dit nooit doen , te bang dat ze meegenomen word.
Afbeelding
Moskovietje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Moskovitische Waakhond
Dwergteckel Ruwhaar
Berner Sennenhond
en een Sint Bernard-kleuter
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Moskovietje »

Ik neem Yuki vaak mee als ik een klein boodschapje moet doen, parkeer haar aan de paal op het pleintje bij Bakker Bart, en doe snel mijn boodschapje in de Lidl die tegenover ligt.
Yuki vind het aan de paal liggen prima, mensen laten haar met rust en de jeugd treitert niet ( voordeel van een dorp, iedereen kent elkaar , er loopt altijd wel een moeder, tante, opa of oma van het grut ) als traktatie huppelen we de Dobey in, daar mag ze standaard op de weegschaal, en daarna mag ze zelf iets uit het schap kiezen !
Grote boodschappen doe ik met de auto, maar een brood en wat beleg of het vlees voor die avond neem ik gezellig mee tijdens onze grote ronde.
Afbeelding

Een dag niet gewandeld met de doggies, is een dag niet geleefd !
Nissa
Actief
Mijn ras(sen): Tervuerense Herder

Ongelezen bericht door Nissa »

Ik laat Nissa alleen buiten bij een winkel als ik haar vanuit de winkel goed in het oog kan houden.
Anders niet, dan ga ik terug naar de winkel nadat ik haar thuis gebracht heb.

Een tijdje terug stond er hier een hond buiten bij de supermarkt en een klein humpie van een jaar of twee besloot haar kaasstengel met hem te delen toen haar mama niet op lette.
Dat ging prima, en de hond genoot er duidelijk van, maar toch schoot bij mij de gedachte "wat gebeurt er als dat humpie nu die kaasstengel in één van zijn ogen prikt?" door mijn hoofd.
Ik wil gewoon niet dat onze hond benaderd wordt door andere mensen of honden zonder dat ik daar bij ben of het in de gaten kan houden .
Irta
Zeer actief
Mijn ras(sen): xHH

Ongelezen bericht door Irta »

Paisley schreef:
M@rleen schreef: Daarnaast gaat hij wel eens mee naar 1 supermarkt, daar wacht hij ook los buiten. Daar is een straatkrantverkoper, die een beetje oplet in de zin van wat er gebeurt.
Boomer zoekt geen contact met andere honden, aaien ondergaat hij en vind hij prima, maar zoekt hij niet op. Eten neemt hij niet aan, ook niet als ik erbij ben.
Hey wat een goed idee.
:hmmm: Een ander opzadelen met jouw verantwoordelijkheid? Het is maar wat je een goed idee noemt :oeps:

Hier dus absoluut niet. Ik neem in zulke dingen geen risico (en ik zou er precies zo over denken als ik een "sociale" hond had). Naar mijn idee doe je een hond er trouwens ook helemaal geen plezier mee. En later eventjes zonder hond gaan is een kleine moeite, lijkt me.

Een paar weken geleden hier trouwens nog een heel akelig voorval. Ik liep voor de schuifdeur van een winkelcomplex langs een andere winkel in, en op dat moment liep er net een vrouw naar binnen met een stukje er achter een hondje. Toen de schuifdeur weer dicht ging zag ik pas dat zijn lijn buiten vast zat, omdat hij helemaal met zn halsband tegen de schuifdeur gedrukt werd :schrik: Gelukkig was de lijn niet net iets korter en zag ik het gebeuren, dus meteen degene met wie ik was naar de hond "gestuurd" en zelf die vrouw gewaarschuwd. Nou zal dit (hoop ik) zelden voorkomen, maar je hebt op het moment dat je je hond alleen laat gewoon geen controle over en zicht op wat er met hem gebeurd of wat hij doet. Ik snap echt niet waarom je daar bewust voor zou kiezen :U:
nusca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mechelaar.

Ongelezen bericht door nusca »

Ach zo hadden wij iemand eens die zo slim was de hond vast te maken aan ons rolluik. Gelukkig wel precies bij het raam waar mijn collega stond om het luik omhoog te doen. Die zag ineen keer een hond mee omhoog gaan.
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

ik doe het ook niet. Heb het jaren geleden wel gedaan bij de bakker, maar daar zat alleen een raam tussen. Maar bij een supermarkt neerleggen zou ik niet doen.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Ik doe het alleen als ik even bij de balie bij de ingang iets moet halen. Dan heb ik zicht op haar, zij op mij en ben ik met 5 seconden bij haar mocht er wel iets mis gaan. Voor diefstal of pesterijen ben ik niet bang. Teveel sociale controle in het dorp :mrgreen: en daarbij zijn er genoeg mensen die Luna zullen herkennen en weten bij wie ze hoort.
SimoneV
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door SimoneV »

Irta schreef:
Paisley schreef:
M@rleen schreef: Daarnaast gaat hij wel eens mee naar 1 supermarkt, daar wacht hij ook los buiten. Daar is een straatkrantverkoper, die een beetje oplet in de zin van wat er gebeurt.
Boomer zoekt geen contact met andere honden, aaien ondergaat hij en vind hij prima, maar zoekt hij niet op. Eten neemt hij niet aan, ook niet als ik erbij ben.
Hey wat een goed idee.
:hmmm: Een ander opzadelen met jouw verantwoordelijkheid? Het is maar wat je een goed idee noemt :oeps:

Hier dus absoluut niet. Ik neem in zulke dingen geen risico (en ik zou er precies zo over denken als ik een "sociale" hond had). Naar mijn idee doe je een hond er trouwens ook helemaal geen plezier mee. En later eventjes zonder hond gaan is een kleine moeite, lijkt me.

Een paar weken geleden hier trouwens nog een heel akelig voorval. Ik liep voor de schuifdeur van een winkelcomplex langs een andere winkel in, en op dat moment liep er net een vrouw naar binnen met een stukje er achter een hondje. Toen de schuifdeur weer dicht ging zag ik pas dat zijn lijn buiten vast zat, omdat hij helemaal met zn halsband tegen de schuifdeur gedrukt werd :schrik: Gelukkig was de lijn niet net iets korter en zag ik het gebeuren, dus meteen degene met wie ik was naar de hond "gestuurd" en zelf die vrouw gewaarschuwd. Nou zal dit (hoop ik) zelden voorkomen, maar je hebt op het moment dat je je hond alleen laat gewoon geen controle over en zicht op wat er met hem gebeurd of wat hij doet. Ik snap echt niet waarom je daar bewust voor zou kiezen :U:
Dat was hier bij de supermarkt laatst ook inderdaad, een hond die zo dichtbij de deur vastgebonden zat dat hij net tot tussen de deuren kon lopen. Heb hem maar wat korter vastgemaakt, was een vriendelijke hond gelukkig.
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Mijn vriendin ging boodschappen doen tegenover haar huis en nam de hond mee, dat deed zij vaker.
Zij heeft haar hond vastgelegd.
Haar hond heeft zich met de riem vastgedraaid in een fietsenrek, een voorbijganger die de hond kende wilde de hond helpen en is toen gemeen gebeten door de hond, die trouwens in paniek was.
Daar is een hoop gezeik van gekomen want haar hond was vals.
Gelukkig dat het geen kind was die dacht even te gaan helpen, dan was het misschien wel goed gegaan wie weet maar je moet er toch niet aan denken.
Ik ga OF boodschappen doen OF wandelen.
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

L@nghaar schreef: Ik ga OF boodschappen doen OF wandelen.
Ik ook hoor, ik vind het ook niet te combineren voor mij persoonlijk...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”