Na lang dubben en met al jullie leuke suggesties ( viewtopic.php?f=29&t=262478&start=30) ook een naam gevonden: Ollie!
Natuurlijk was ik een half uur te vroeg maar gelukkig was de fokker net thuis. Even de pupjes naar buiten gedaan en een bakje koffie gedronken, alhoewel, de fokker dronk koffie en ik zat alleen maar met mijn neus tegen het raam naar de pupjes te kijken
Alles netjes afgehandeld met de fokker, zakje voer mee voor de overgang naar mijn eigen voer en een nestlap, klaar voro de rit. Dit vond ik wel spannend want ik was alleen. Ik had een tuigje voor Ollie meegenomen en een stevig krat vastgezet op de passagiersstoel met een lekker fleece dekentje erin. Ollie erin, en wat denk je? Hij valt pardoes in slaap.
Op een slakkengangetje naar Groningen gereden waar ik mijn man heb opgepikt vanuit zijn werk. Toen werd Ollie een beetje misselijk en hij spuugde wat blaadjes uit. Daarna viel hij gelukkig weer in slaap.
Eenmaal thuis meteen in de bench gezet. Hier wandelt hij net zo hard weer uit want hij wil het liefst op schoot. Ook heeft hij een beetje last van vlooitjes denk ik dus meteen maar even een pipetje Stronghold gebruikt.
Ook heeft hij de katten al gezien, het staartje van Ollie begint te wiebelen maar die van de katten wordt dik. Ze zitten hem van een afstandje te begluren, dat wordt even aanpassen voor ze!
Wat een dotje hebben we in huis gehaald, hij kan niet zitten op de plavuizen want zijn kontje schuift steeds weg
Wie weet er nog een andere site om foto's te uploaden? Tinypic crasht steeds

.