Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond vergiftigd met Leverworst!!!!
Moderator: moderatorteam
- BuddyLeiden
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Siberishe Husky
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hond vergiftigd met Leverworst!!!!
LEIDEN - In Leiden heeft de eigenaresse van een hond het dier moeten laten inslapen nadat hij van een vergiftigde worst had gegeten. De vrouw was zaterdag 2 maart met haar hond gaan wandelen toen hij in een portiek van een flat aan de Turkooislaan een stuk leverworst at.
De baas kon een gedeelte van de leverworst nog uit de bek van de hond halen, maar vrijwel direct braakte hij bloederig slijm. Bij de dierenkliniek bleek dat van de hond zijn bek, slokdarm en stembanden verbrand waren. Ook had hij gaten in zijn wang en verhemelte.
Het lijden van de hond was zo erg dat de dierenarts donderdag de hond heeft laten inslapen. Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) onderzoekt de worst.
De baas kon een gedeelte van de leverworst nog uit de bek van de hond halen, maar vrijwel direct braakte hij bloederig slijm. Bij de dierenkliniek bleek dat van de hond zijn bek, slokdarm en stembanden verbrand waren. Ook had hij gaten in zijn wang en verhemelte.
Het lijden van de hond was zo erg dat de dierenarts donderdag de hond heeft laten inslapen. Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) onderzoekt de worst.

- *tweety*
- Zeer actief
Re: Hond vergiftigd met Leverworst!!!!
Ik had het al ergens gelezen,
triest weer dat er zulke gekken rondlopen
triest weer dat er zulke gekken rondlopen
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Het zal je maar gebeuren! Arm hondje!

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
- BuddyLeiden
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Er is nu weer een geval in Leiden alleen nu in een andere wijk in Leiden echt het wordt steeds gekker.
Ik zou wel willen weten wie dit doodt die krijgt van hetzelfde en hoop dat op een langlopen pijnlijk einde voor hem wat een gekken tegenwoordig.
Ik zou wel willen weten wie dit doodt die krijgt van hetzelfde en hoop dat op een langlopen pijnlijk einde voor hem wat een gekken tegenwoordig.

- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Waar in Leiden is het nu?
- BuddyLeiden
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Ik had het al op twitter en FB gedeeld en voorbij zien komen, echt vreselijk dat er zulke mensen bestaan
Gelukkig woon ik niet meer in Roomburg, maar ik hou mijn dames in Leiden voorlopig aan de lijn en let goed op.
Was het in Roomburg ook zulk bijtend gif als de eerste keer en IN de portiek neergelegd????
Euhmmmmmm
nu vind ik dit online: http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ ... in-de-Mors
Gelukkig woon ik niet meer in Roomburg, maar ik hou mijn dames in Leiden voorlopig aan de lijn en let goed op.
Was het in Roomburg ook zulk bijtend gif als de eerste keer en IN de portiek neergelegd????
Euhmmmmmm
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jakkes, wat eng. Klinkt hetzelfde als een vergiftiging elders jaren geleden, uitgeholde kaas met daarin ontstopper poeder. Dat brand dus gewoon de halve slokdarm en maag weg.
Bizar dat er mensen zijn die dat doen.
Bizar dat er mensen zijn die dat doen.
- BuddyLeiden
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Bekend verhaal ineens weten ze nergens vanaf.Om geen paniek te veroorzaken stel Hufters zijn het.Sarah5 schreef:Ik had het al op twitter en FB gedeeld en voorbij zien komen, echt vreselijk dat er zulke mensen bestaan![]()
Euhmmmmmmnu vind ik dit online: http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ ... in-de-Mors