Ik ben 1x bij Dijkstra en de Wit geweest met de hond van mijn moeder , Opzich hele fijne dierenarts.. Heel rustig, begripvol.. Je hebt er meer een "thuisgevoel" vind ik dan een artsen gevoel.. Mijn hond was er ook een stuk rustiger dan bij de dierenarts in Landgraaf
Ze vroeg bij mij ook naar voeding en wij gaven haar Eukaneuba altijd.. en ze zei dat dit ook goed was.. (brokken dus:P van slecht merk weet ik nu..) Dit is ongeveer een half jaar geleden. Verder raadde ze mij ook aan om alles weer te laten vaccineren , hele cocktail omdat ze al een paar jaar geen vaccinaties meer gehad , had.. 6 jaar geleden ofzo
En ze zei dat 1 spier onderontwikkeld was van 1 been omdat ze waarschijnlijk pijn heeft aan de botten van die poot.. en dat klopt ook want ze likte die poot altijd en nu ze op Metacam zit doet ze het veel beter. Kostte rond de 150-200 euro denk ik samen.. Weet het niet meer precies.
Ook vind ik het fijn dat je heel makkelijk naar binnen kunt lopen om je hond daar te wegen. Mijn hond was erg afgevallen dachten we, en zei ze dat we gewoon elke week even binnen konden lopen om de hond te wegen (in de wachtkamer staat een weegschaal). Ik voelde me erg welkom en goed geholpen. + Ik vond het fijn dat mijn hond de dierenarts op die manier niet meer met "eng" associeerde maar ook met "even wegen"
Ze heeft de hond goed nagevoeld en zij dat mijn hond heel gezond was voor haar leeftijd, ook goed gebit etc(12 jaar) .. 2-3 maanden erna toen ze weer bij mijn moeder was kreeg ze een operatie (ze at niet meer) , 5 liter pus uit + baarmoeder etc eruit gehaald en melkklier tumor. Ik weet niet of je dit al van te voren had moeten kunnen voelen. Dus ik weet niet of dit iets over deskundigheid zegt. (ze heeft de operatie wel overleefd trouwens) ..
Als ik zelf een hond in de toekomst heb ga ik ook weer bij deze dierenarts denk ik