ute schreef:Of hij heeft in een keer heel veel gedronken, dan moeten hier ook een kwartier later uit om een grote plas te doen.ramoon schreef:Het kan ook komen dat ie het allemaal te interessant vind buiten te veel met andere dingen bezig is en vergeet te plassen in de tussen tijd.
Maar het is ook heel goed mogelijk dat ie jou stemming oppikt en het daarmee te maken heeft, misschien kan je is opschrijven hoe jou stemming was toen ie het deed of wat er anders was dan anders.
En dan is het daarnaast inderdaad goed mogelijk dat het toch iets medisch is, heeft de dokter misschien zijn urine nagekeken of iets anders specifieks gedaan om te kijken waardoor het zou kunnen komen?
DIT, precies dit heb ik gemerkt.
Lijkt idd soms alsof die zijn drinkgedrag niet onder controle heeft. Zet ik hem iets voor, drinkt die het bijna helemaal in 1x leeg, dan laat ik hem na ~30min even snel buiten plassen, komt binnen, doet die weer hetzelfde.
Op een gegeven moment ben ik maar (op advies) in beurten gaan geven, halve bak 's morgens, 's middags ook weer, en 's avonds weer, krijgt ongeveer een 1.5-2 liter per dag.