Wij gaan elk jaar minimaal 1 keer met het hele gezin van schoonouders een weekendje weg. We zijn met 8 volwassenen en 3 kinderen, 2 van 3 jaar en 1 van 5. Normaal gaan we altijd naar vakantieparken waar we meestal in 2 huizen zitten. Alleen de grote maar is, dat is een ramp met de honden. We moeten paniekerig alle deuren gesloten houden, want Tessa loopt weg en de hond van schoonouders gaat er dan achteraan. Daarnaast zijn die vakantieparken leuk voor de kinderen, maar is er voor ons werkelijk niks te doen. Afgelopen jaar hadden we het geluk dat we vlakbij de uitgang zaten en dus binnen no time in het bos liepen, maar het park waar nu naar gekeken wordt is alleen gericht op de kinderen. Dat is voor de rest heel leuk, maar wij gaan dan liever niet mee, want dan zitten we een weekend binnen. (wij hebben liever 2 huizen, zodat we de honden bij de kinderen weg kunnen houden en de honden eventueel scheiden, maar schoonmoeder wil liever 1 huis. Als het 2 huizen zijn, moeten ze wel naast/bij elkaar zitten)
Nu is mijn vraag, weten jullie een huis (of 2 huizen) met een omheinde tuin en leuke wandelplekken voor ons en de honden? Waar er tegelijk ook leuke dingen voor de kinderen in de buurt zijn? (een zwembad oid)
Alvast bedankt!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vakantiehuis NL 8 volwassenen, 3 kinderen, 3 honden
Moderator: moderatorteam
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Vakantiehuis NL 8 volwassenen, 3 kinderen, 3 honden
is dit misschien iets? http://www.vanmaanenvakantiehuizen.nl/
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Re: Vakantiehuis NL 8 volwassenen, 3 kinderen, 3 honden
Dat ziet er erg leuk uit!Irene schreef:is dit misschien iets? http://www.vanmaanenvakantiehuizen.nl/