Icecold81 schreef:Bruce-Roxy schreef:of meer mensen het zakje weg zullen gooien betwijfel ik, maar dan kan ik ze er iig op aanspreken!
Vind het best asociaal.
Maar hoe weet je dan wie je moet aanspreken? Want je weet toch niet wie er dan op dat stuk z'n hondenpoep heeft laten liggen?
Ik zie het vaak genoeg gebeuren dat mensen hun "shit" laten liggen, en nu krijg ik gegarandeerd de reactie "moeten ze maar een vuilnisbak plaatsen" Als ik het dan zie kan ik er tenminste wat van zeggen!
Ik loop daar 4/5 x per dag, dus zou toch een aantal moeten betrappen!
iones schreef:Ik vind dat als men veronderstelt dat je je hondenstront opruimt en het keurig in een zakje doet, dat men je ook een beetje tegemoet komt door op geregelde plaatsen deponeerbakjes neer te zetten, zodat je niet de hele weg met dat zakje stront moet blijven wandelen. Lijkt mij toch heel fair.
Dit is dus een beetje mijn probleem. Ik ruim het altijd keurig op, maar vaak poepen ze beide op de heenweg, dus dan loop ik met twee honden, en twee zakjes mn ronde af. Soms kan ik het laten liggen en neem ik het op de terug weg mee, maar het grenst aan een kinderspeelplaats, dus als daar kinderen spelen neem ik het wel altijd mee.
j.werkman schreef:Hier heeft de gemeente in al haar wijsheid vorig jaar besloten alle prullebakken uit de wijk te verwijderen. Maar niet meer nagevraagd, ze doen wel vaker dingen die ik niet begrijp. Tot nu toe begreep ik het nog steeds niet na langdurige vriendelijke gesprekken waarin ze het probeerden uit te leggen, als ik een vraag had. We zitten gewoon niet op 1 lijn denk ik. Ik hoop de je de prullebakken krijgt......uiteindelijk.
En zwerfafval e.d.? heeft jou gemeente niet denken ze? Wat sommige gemeentes wel niet doen om geld te besparen. Wij hebben trouwens wel een vuilnisbak langs de route die ik loop!
OP het terrein van de kinderboerderij. Nou daar kan ik met mn Hussel en enge heddur maar beter niet mn zakjes gaan weggooien!
Vlindchi schreef:Wanneer ik bij mijn moeder ben en we een rondje gaan wandelen is het altijd zoeken naar de prullenbak -.- Er staat er serieus eentje op de hele wandel route.. En wat denk je? Ze moeten natuurlijk altijd nadat je die gepaseert bent lol

Gezellig rond lopen met een zakje lol Zou ook eens moeten proberen te bellen kijken of dat hier ook werkt o.-
Ik had ook niet zo'n positieve reactie verwacht hoor!! Eigenlijk moet ik vragen of ze er een bordje bij hangen!
"Mede mogelijk gemaakt door.."