On the road

Amerikanen doen ook aan windenergie

Trona pinnacles (decor van diverse sciencefictionfilms)

Lake Kaweah

Nog een weekje genieten van de zon, de mooie, ruige landschappen hier en van mijn geliefde.
Moderator: moderatorteam

Wandelen in de States?DeDiana schreef:Je ziet hier niet veel mensen met honden wandelen, maar hier en daar kom je af en toe toch wat honden tegen.
Zijn er zat die helt wel doen hoor.h a n s schreef:Wandelen in de States?DeDiana schreef:Je ziet hier niet veel mensen met honden wandelen, maar hier en daar kom je af en toe toch wat honden tegen.
Hahahahahahaha!

Nou ja, het ligt eraan waar je bent. Hier zijn geen stoepen. Dus mensen stoppen hun hond in de auto en rijden ermee naar een hondenpark of ander fijn wandelgebied. Mijn vorige hotel in de Central Valley was tegenover een park en daar zag ik best wat mensen met de auto aan komen rijden, hun hond uitladen en dan lekker wandelen in het park.bouvierpoedel schreef:Zijn er zat die helt wel doen hoor.h a n s schreef:Wandelen in de States?DeDiana schreef:Je ziet hier niet veel mensen met honden wandelen, maar hier en daar kom je af en toe toch wat honden tegen.
Hahahahahahaha!
Prachtige natuur en hondenparken waar je mensen ziet en ook veel in hun buurt met hond.