Marjoleine schreef:Duurt gewoon drie weken

Dat pieperige is vooral omdat ze anders is dan anders en als je pech hebt gaat ze straks lopen lonken. Ik heb hier een wegloper, ook leuk. Die kan dus gewoon niet los, die randt momenteel alles aan wat vier poten heeft
Ik zal ook blij zijn als het klaar is maar dat is vooral omdat ze nummer vijf is en ik dus inmiddels al 2,5 maand loopse teven heb hier.
Maar goed. Nog effe

Ik ken de theorie, ik ga nu op voor het praktijkexamen

Loken naar andere honden doet ze altijd. Alleen op een andere manier denk ik

Ze is in de veronderstelling dat alle honden leuk zijn om mee te spelen. Dus houden we haar maar gewoon weg van andere honden.
Maar 5 loopse teven, daar word je toch gek van. In plaats van dat ze het allemaal tegelijk plannen
Irta schreef:Jeffy schreef:
Maar ja, gelukkig zijn ballen ook leuk om mee te spelen
Dat lijkt mij nou juist niet zo'n goed idee
Tadej vond het ook maar vreemd de eerste keer dat ze loops was. Ze had wat extra behoefte aan steun. De tweede keer was dat al een stuk minder, en inmiddels (bijna 4 jaar) weet ze het wel. Ze is altijd ook extreem aanhankelijk, en slaapt veel. En soms zit ze met haar eten te klooien, in de zin van niks willen eten. Maar dat is gelukkig dus niet elke keer.
De ballen waar ze mee speelt kunnen weinig kwaad gelukkig
Slapen doet ze helemaal niet veel, eten doet ze nog gewoon als altijd.
[Sandra] schreef:Ik zeg niks.
Ik wijs je alleen even op mijn onderschrift

Een broekje wordt ze denk ik alleen maar drukker van. Dat moet uit
lets have fun schreef:Valt wel mee hoor, die loopsheden.
De rommel kan me niks schelen, ik dweil en ik poets toch wel. Het vervelendste vind ik nog dat Floor zo lang lekker blijft ruiken voor reuen. Het begint een maand van te voren al, ik kan nergens meer rustig lopen want we hebben een hele optocht reuen achter ons aan. Die domme muts snauwt ook niks weg. Integendeel. Ze blijft heel geduldig staan

Ze laat het zich duidelijk heerlijk aanleunen, al die aandacht van Henk, Piet, Klaas, Wim en de rest

Het is gewoon genant, zo'n slettebak.
En dan komt de loopsheid en moet ik m'n eigen reu erbij weg houden. Ook al zo'n ontspannen bezigheid.

Ik krijs de hele dag door tegen vriend en kinderen "deur dicht!". Heel gezellig

Het is me gelukt om ze uit elkaar te houden, maar vraag niet hoe. Rufus kon opeens over hekjes heen springen en deuren open maken waar hij voorheen niet naar táálde. En als heer Roef niet bij zijn jonkvrouw in de toren kan komen zijn er altijd nog kussens om te verkrachten

Wat ben ik blij dat dit maar 1 keer per jaar is

Ik kan gelukkig wel normaal over straat. Hier in de buurt wonen toch aardig wat honden. Maar daar hebben we geen last van. Alles loopt ook aan de lijn hier. Als ze straks niet meer loops is wil ik haar goed laten wassen door een trimmer. Dat helpt hopelijk wel tegen de lekkere geurtjes. Ik ben wel blij dat we geen reu erbij hebben hoor. Daar hebben wij het huis ook niet echt voor, scheiden zou lastig zijn.
Hailfall schreef:Ik heb gemerkt dat alle teefjes in de omgeving ook zo langzaam aan loops worden haha.. Loki loopt alvast met zijn neus in de lucht (tegen bomen aan omdat hij niet oppast) naar teefjes haha
Tegen bomen ook
Vanmiddag is ze al de hele tijd aan het klieren met Coren. Kan ze daar lekker haar energie in kwijt

En met dit mooie weer staat de balkondeur open dus kan ze zich lekker vermaken met naar buiten kijken. Een week voorbij, nog maar twee te gaan!