Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kwam het tegen op mijn FB en vond dat ik het bericht hier neer moest zetten, was het hier op het forum nog niet tegengekomen! En hier zijn veel hondenkenners en wie weet komt er alsnog een baasje boven water!!
Vond het ook sneu, zo'n hondje zou zeker gemist moeten worden!!
Skittles schreef:Mag dit niet verplaatst worden naar Dier & Leed? Ik had nou niet gedacht een dooie pup te zien en daar kan ik niet zo goed tegen.
Bah.
Gottegot. Als iemand de foto had geplaatst met de mededeling dat het hondje slaapt had je 'o schattig' geroepen.
Er is niks aparts op de foto te zien hoor, geen bloederige wonden.
Wat is er eng aan dood?
Ik vind het hartstikke sneu en zielig dat zo'n jong pupje niet kan opgroeien tot een volwassen exemplaar maar eerlijk gezegd zie ik hier niks engs in.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat de doodsoorzaak is en ik hoop heel erg dat het baasje wordt terug gevonden.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Skittles schreef:Mag dit niet verplaatst worden naar Dier & Leed? Ik had nou niet gedacht een dooie pup te zien en daar kan ik niet zo goed tegen.
Bah.
Gottegot. Als iemand de foto had geplaatst met de mededeling dat het hondje slaapt had je 'o schattig' geroepen.
Er is niks aparts op de foto te zien hoor, geen bloederige wonden.
Ik had het al gezien op dichtbij.nl. Zo sneu! Hij lijkt ook wel wat mager te zijn. Maar hij heeft een mooie halsband om dus hoe kan dat nou? Misschien dat ie gewoon is gestorven aan een ziekte oid en dat de mensen geen geld hadden voor de crematie? Zou een scenario kunnen zijn maar het is een vreemd verhaal. Ik hoop dat ze sectie doen, dat zou al wat kunnen helpen het mysterie op te lossen. Ik ken die plek in Zaandam niet, iemand? Wat zit daar?
Fizgig schreef:Ik had het al gezien op dichtbij.nl. Zo sneu! Hij lijkt ook wel wat mager te zijn. Maar hij heeft een mooie halsband om dus hoe kan dat nou? Misschien dat ie gewoon is gestorven aan een ziekte oid en dat de mensen geen geld hadden voor de crematie? Zou een scenario kunnen zijn maar het is een vreemd verhaal. Ik hoop dat ze sectie doen, dat zou al wat kunnen helpen het mysterie op te lossen. Ik ken die plek in Zaandam niet, iemand? Wat zit daar?
dan begraaf je hem toch?
wat een mooi beest trouwens jammer dat ie dood is
Ja, dat is ook zo, daarom vroeg ik me af wat er daar zit in Zaandam, misschien is ie gevonden in een parkje oid. Maar hij is dus gespot, lees ik nu, ik had het idee ook al, zo'n jonge pup valt toch op? Die komen niet ver uit hun directe leefomgeving dus iemand moet hem gezien hebben.