LadyMB schreef:Roompie schreef:
Dat een discussie alle kanten opgaat is omdat er zoveel mensen hier op dit forum zitten en iedereen heeft een eigen mening en sommigen kunnen niet lezen

. En ja, ik snap dat je het verleden wilt weten. Maar ik denk alleen dat je dat niet te weten zult komen dus zul je moeten handelen in het nu.
Tsja, niks tegen andere meningen, als het maar een beetje respectvol blijft en mensen niet voorbarig conclusies trekken.
Maar waarom kan ik niet tegelijk handelen in het nu...en ondertussen zoeken naar het verleden?
Het is niet alsof ik zo bezig ben met haar verleden..dat ik ondertussen niks aan haar gedrag doe en situaties niet aanpak..
Omdat je er niks aan hebt...
Ik heb er hier eentje lopen die zich voelde aangevallen door een sneeuwpop en daar dus ook zeer 'verdedigend' op reageerde... Ik denk dat als die de kans gekregen had, de sneeuwpop in een hoopje motsneeuw was veranderd...
wat had jij dan gedacht als jouw dat gebeurd was? Ow heeft ie vroeger trauma's gehad van sneeuw??
Nou ik heb ze hier allemaal vanaf pup en het is gewoon raar... en raar is onbekend en onbekend kun je beter voor zijn gok ik is de beredenering geweest.
Dus normaal doen, en we gaan niet eerder verder dan dat je je normaal gedraagt. En de dag erop weer en de dag erop weer (als je mazzel hebt en hij is nog niet gesmolten). En dan kan ik engelengeduld hebben hoor...
Nou heb ik al een ras wat snel iets anders opmerkt dus als ik daar altijd iets achter zou moeten zoeken ben ik daar mn hele leven mee bezig gok ik maar zo...
En wat moet dat moet, ze zijn hier nooit onder een douche of in de bus geweest... als dat onverhoopt zou moeten, dan moet dat en dan gaat dat gewoon hoe ik dat wil op dat moment. En reken erop dat we dat voor elkaar krijgen hoor... want dat weten ze hier ook, wat moet dat gaat toch wel gebeuren of je het nu leuk vind of niet.