Roompie schreef:Tuurlijk kun je beiden doen. Het kwam op mij alleen een beetje over dat je niet echt een plan van aanpak wist als je niet weet wat er precies gebeurt is.LadyMB schreef:Tsja, niks tegen andere meningen, als het maar een beetje respectvol blijft en mensen niet voorbarig conclusies trekken.Roompie schreef: Dat een discussie alle kanten opgaat is omdat er zoveel mensen hier op dit forum zitten en iedereen heeft een eigen mening en sommigen kunnen niet lezen. En ja, ik snap dat je het verleden wilt weten. Maar ik denk alleen dat je dat niet te weten zult komen dus zul je moeten handelen in het nu.
Maar waarom kan ik niet tegelijk handelen in het nu...en ondertussen zoeken naar het verleden?
Het is niet alsof ik zo bezig ben met haar verleden..dat ik ondertussen niks aan haar gedrag doe en situaties niet aanpak..
Nee nee, dat ik zeker niet zo. Ik heb een plan van aanpak
Dit onder begeleiding van een trainer. We zijn nu een maand of 2 bezig en het gaat langzaam vooruit, ik merk dat ze minder stresssignalen vertoont, dus dat is al positief.
Ik ben echt duidelijk ergens mee bezig en ik weet waar ik mee bezig ben, ik heb me ingelezen en ga 100% voor deze aanpak, alleen zo kan ik zien of deze aanpak succesvol zal zijn uiteindelijk. En mocht dit het niet zijn, dan kijk ik gewoon weer verder.
Maar ik heb er vertrouwen aan het gaat lukken om haar gedrag dusdanig te verbeteren dat het in mijn ogen weer acceptabel is.