Ik vind het heel aardig voor die paar mensen die mij willen helpen, maar ik heb het idee dat sommige mensen hier nogal voorbarige conclusies over me trekken en alleen uit zijn op discussie of mij gewoonweg belachelijk willen maken.Irta schreef:wat is dat toch met sommige mensen, dat ze in een topic op een gegeven moment alleen nog maar reageren op posts die ze als zijnde negatief (kunnen) opvattenLadyMB schreef:bouvierpoedel schreef:**tekst verwijderd door moderator.Nanna schreef: Boefpoedel is de kwaaiste niet hoor
Hij reageert alleen een beetje aangebrand over dit soort opmerkingenEn het geeft ook wel een beetje aan hoe je er in staat. Dat in wezen de hond belangrijker is dan een kind.
Moet je natuurlijk ook helemaal zelf weten, maar het lokt wel reacties uit.
Sorry hoor, maar dit is de druppel.. ik ben echt niet gediend van zulke opmerkingen.
Ik doe potverdomme hardstikke mn best voor mijn hond en word hier gewoon belachelijk gemaakt.
Ik ben hier weg. Ik heb geprobeerd het hier vriendelijk en netjes te houden en laat iedereen in z'n waarde en presenteer mijn mening op een respectvolle manier. Maar ik heb het idee dat sommige mensen mij hier willen afdoen als iemand die er de ballen verstand van heeft en liever mij als mikpunt maken van grapjes, in plaats van daadwerkelijk willen helpen.
Er mag een slotje op dit topic.
Ik sta open voor andere ideeen, maar niet als die ideeen worden gebracht als de enige waarheid en conclusies worden getrokken over mijn manier van opvoeden die onjuist zijn.
En als dan iemand ook nog zo aardig is om onvriendelijke grappen naar mij te maken, terwijl dit voor mij allemaal erg belangrijk is, dan heb ik het wel gehad ja.
Ik probeer alle reacties bij te houden, maar krijg het idee dat elke keer als ik iets typ ik door anderen weer even de grond in geboord word. En dan heb ik liever advies per PB van mensen, die oprecht willen helpen.