En ik maar denken dat Jade gek op water is. Maar dat is gelukkig alleen buiten tot nu toe.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waterobsessie.
Moderator: moderatorteam
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Waterobsessie.
Jemig, wat een beest. 
En ik maar denken dat Jade gek op water is. Maar dat is gelukkig alleen buiten tot nu toe.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
samantha! schreef:Dat doe ik soms inderdaad alranetje schreef:Hij is dus echt slimsamantha! schreef:Dat probeer ik al 8 maanden maar dan doet meneer ineens of ie dom isranetje schreef:![]()
![]()
![]()
Overdrijven is ook een vak![]()
Zou je hem dat kunnen uitleggen Samantha?![]()
Misschien kan je hem leren dat hij eerst bepaalde oefeningen samen met jou moet doen voor hij nat mag worden?
Wel meteen leren dat hij je daar 's nachts niet voor wakker mag maken![]()
Dan doen we wat opdrachtjes en zijn beloning is dan dat hij even het water in mag, dat vindt hij werkelijk ge-wel-dig![]()
Het liefst zou hij me 's nachts altijd wakker houden, hij wil altijd actie, maar over het algemeen begrijpt hij redelijk dat we in de nachten moeten slapen
Hopelijk gaat dat in de komende tijd nog veranderen in acceptatie dat het zo is en niet anders
Hij klinkt wel als een geweldige hond................. beetje bewerkelijk, maar heerlijk
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Het is inderdaad echt een heerlijke knul, ben echt dol op dat kereltjeranetje schreef:samantha! schreef:Dat doe ik soms inderdaad alranetje schreef:Hij is dus echt slimsamantha! schreef: Dat probeer ik al 8 maanden maar dan doet meneer ineens of ie dom is![]()
Misschien kan je hem leren dat hij eerst bepaalde oefeningen samen met jou moet doen voor hij nat mag worden?
Wel meteen leren dat hij je daar 's nachts niet voor wakker mag maken![]()
Dan doen we wat opdrachtjes en zijn beloning is dan dat hij even het water in mag, dat vindt hij werkelijk ge-wel-dig![]()
Het liefst zou hij me 's nachts altijd wakker houden, hij wil altijd actie, maar over het algemeen begrijpt hij redelijk dat we in de nachten moeten slapen![]()
Hopelijk gaat dat in de komende tijd nog veranderen in acceptatie dat het zo is en niet anders![]()
Hij klinkt wel als een geweldige hond................. beetje bewerkelijk, maar heerlijk
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2