Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KVV paard

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

KVV paard

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Knoep had de afgelopen dagen weer last van 'aanvallen', daar ben ik al eens voor naar de DA geweest en die was even bang voor een alvleesklierontsteking want dat beeld gad het een beetje wat pijn en gevoeligheid in haar maag/darmen maar gelukkig was dat het niet. Een aantal dingen zijn uitgesloten maar iets gevonden is er niets.
Ben toen op zijn aanraden probiotica gaan geven wat vrij snel werkte en waardoor ze maanden geen last heeft gehad.
Nu sinds donderdag heeft ze weer aanvallen (een aanval wil zeggen uit haar slaap overeind schieten, de bank af springen, rondje om de tafel rennen, de bank weer op springen, bij mij op schoot troost komen zoeken, weer van de bank af etc. en rekken (spelbuiging), kortom, onrust door pijn).

Vandaag weer onderzocht door de DA maar die denk weer aan hetzelfde en wellicht is het een lichte voedselallergie maar niet zo erg dat we er wat aan moeten doen, die keus is aan ons natuurlijk. Ze heeft er 2-3x per jaar last van..
Ik moet de volgende keer primperid met Gaviscon gaan geven om het tegen te gaan (nu gaat het al een stuk beter en moet ik alleen nog Gaviscon geven omdat dat een maagzweer zou kunnen worden, DA kon ook wat geven maar kwam op hetzelfde neer)

Nu ben ik wel aan het rondkijken want ik zou dan paard kvv willen gaan voeren áls ik dat ga doen maar valt niet mee om echt iets te vinden. Veel die ik tegen kom zijn mixen of zoals Kiezenbrink zonder bot dus niet compleet. Weet iemand een complete kvv paard?
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Bmamavan2
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradormix

Re: KVV paard

Ongelezen bericht door Bmamavan2 »

Lupa heeft volgens mij paard compleet, dacht tinlo of haaksbarf ook
Afbeelding
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Volgens mij is HaaksBarf paard compleet.
Caat*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Caat* »

Lasagne van de Lidl...... Sorry, flauw grapje. Wordt een beetje melig van al dat nieuws over paardenvlees ;)
Haaks Barf heeft een volledige paardvariant. Tinlo is sowieso niet volledig als je maar 1 variant geeft. Voor de rest weet ik het niet.
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Lupa heeft ook paard compleet en kost maar 3,75 per kilo, dat is echt heel goedkoop met wat ik met de andere merken (al dan niet compleet/gemengd) heb gezien..
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
yukon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell
Teckel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door yukon »

Ik dacht bij de titel aan iets anders...

... kvv voor het paar, dacht al betaat dat tegenwoordig ook al ;)
Astrid en Indra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pyreneese Berghond

Ongelezen bericht door Astrid en Indra »

Misschien moet je het even nakijken op de site van Tinlo, maar ik dacht dat er ook eend in Barfmenu Paard zit (karkas en orgaan).
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”