tbeast schreef:Ik mis Barat nog steeds verschrikkelijk en krijg nog steeds een knoop in mijn maag als ik aan hem denk (zoals nu), maar ik heb weer een soulmate gevonden, gewoon, toen ik er helemaal niet mee bezig was...
Ja, dat kan ook nog. Wie weet wat er nog op mijn pad komt.
jan nop schreef:Alle 6 de honden zitten diep in me, allemaal kanjers, heel speciaal en niet te vergelijken.
Toch moest ik ze los laten, met heel veel pijn en verdriet, maar in de zekerheid dat ik daarmee een pijnvrij einde mocht kiezen. Hoop die keus ook te mogen krijgen voor mezelf.
Nou, ik ook.
En Billy heb ik wel losgelaten, hij was 14 jaar, we hebben zo veel fijne jaren gehad, en hij was ziek, op.
Ik ben ook niet op zoek naar een 'Bill' maar wel (een beetje) naar zo'n lekkere grote lomperik. Altijd klaar om iets uit te vreten, een beetje eigenwijs, maar wel met een peperkoeken hartje.
blondie schreef:Wat bijzonder dat je de blik opvangt van een hond die je weer terug bij Bill zet. Koesteren.
Ja, het was een oude Golden die me met ondeugende, levendige ogen onderzoekend aankeek. En ik zei 'Hé hoi'! En hij begon enorm te kwispelen. Toen trok zijn baasje hem mee.