Als we wandelen bij water ligt hij er constant in, als hij er even uit moet van mij is het shaken want hij wil zooooooo graag.
Nouja, hij heeft geluk, er zijn maar weinig wandelgelegenheden zonder water hier.
In de auto als we langs een sloot oid rijden is het ook
Een paar weken geleden besloot hij eens een keer de deur open te maken toen ik in de douche was (daar komt ie normaal nooit) en meneer was dolgelukkig en heeft met sprankelende oogjes met mij onder de douche gestaan
De dag daarna toen ik ging douchen zat hij al klaar van: jaaaaaa
Als ik niet in de douche ben gaat hij regelmatig even kijken en onder de douchekop zitten in de hoop dat er water uitkomt, hij besloot ook maar in de douche te gaan slapen voor het geval dat ding ineens aan zou gaan ofzo
Gisteravond was ik aan het afwassen en zoals altijd stond meneer naast mij, gefascineerd naar het water te kijken.
Vanmorgen kom ik beneden, geen Jack?
Ik loop naar de keuken en daar zit meneer, kont in de waskbak, voorpoten op het aanrecht en de kraan liep zachtjes
Nu kan ik het me echt niet voorstellen dat ik gisteravond (of eigenlijk vannacht) de kraan niet goed dichtgedraaid heb dus meneer heeft het dus gewoon voor elkaar gekregen hem open te draaien
En hij was happy
Op de vloer lag een behoorlijke laag water en ook de tegels aan de zijkant en de koelkast etc waren zeiknat dus waarschijnlijk heeft hij er echt een leuk spelletje van gemaakt en heeft hij ook nog eens lol gehad met het laagje water wat inmiddels op de vloer lag
Echt, die hond is gewoon echt
Voortaan is de keukend dus verboden terrein, en als hij weet hoe dit werkt zou hij nu dus ook wel weten dat de douchekraan hetzelfde werkt dus daar moet ik ook maar iets op gaan verzinnen (de deur maakt hij open)