Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zusjes gezocht van onze stafford 15-06-2011

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: zusjes gezocht van onze stafford 15-06-2011

Ongelezen bericht door malinois »

Kippetje1992 schreef:ja maar dat is de reden dat we ondertussen ook bij een andere dierenarts zitten
moet hem natuurlijk wel kunnen vertrouwen
en die vent die dat zei zei ook toen hij 3 aanvallen achter elkaar kreeg dat het niet erg was :S
Ja je moet een DA kunnen vertrouwen, maar ik zou eerst mezelf eens heel goed inlezen over zaken. Daar kom je al een heel eind meer...
Want hoeveel DA enten niet standaard de grote coctail, drukken je al een castratie/sterilisatie folder onder je neus als je met je pup voor de eerste enting komt, vinden het geven van vers vlees/kvv zo ongeveer gelijk staan aan dierenmishandeling, adviseren elke 2 maanden je hond te ontwormen etc. etc. etc.
Dat zijn geen uitzonderingen dat is het gros helaas....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

Meerdere meldingen zijn toen gemaakt toen hij die gecoupeerde pups van 6 weken verkocht.. En er werd gewoon niks aan gedaan
Laatst gewijzigd door wenmart20 op 23 feb 2013 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Tara schreef:
Kippetje1992 schreef:altijd het zelfde met die fokkers als er iets mis is met de hond weeten ze van niks.
Oh.

Nooit geweeten.
Heb er nooit last van gehad bij de fokkers van mijn honden. Nog altijd betrokken, ook na 11 jaar....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

wenmart20 schreef:Jah je heb m ook bij een super top fokker ( broodfokker ) vandaan..
Die kruist en fokt maar aan.
Volgens mij is hij ook degene die toen pups van 6 weken die gecoupeerd waren verkocht op marktplaats

Fijn volk...
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

malinois schreef:
Muk schreef:Waarom heb je bij deze fokker een hond gekocht?
Nou dat snap ik dan ook niet, als ze hier al in een paar minuten het hele reilen en zeilen van deze fokker kunt terugvinden, dan kun je dat niet vooraf even opzoeken :U: Ik denk dat ik het nooit zal begrijpen zoiets....
Inderdaad.
Ik vind dat je als pupkoper ookwel wat moeite mag doen als je een hond koopt. Nu heeft ts bij de eerste de beste broodfokker wat gekocht zonder vooronderzoek. En nu het misgaat ineens gaan klagen, tsja, dat vind ik wat makkelijk. Zelfs bij de beste fokker kan er wat misgaan, want je kunt als fokker niet alles voorkomen, maar je moet wel wat moeite doen om die te vinden.
Een hond gaat zo'n 10 jaar mee, langer dan dat mensen normaal gesproken met een auto doen, dus een beetje vooronderzoek kan nooit kwaad.
Natuurlijk is dat nu mosterd na de maaltijd, maar ik kan er weinig mee dat mensen geen moeite doen om naar een goede fokker te zoeken, maar wel meteen gaan klagen als er iets mis is met de hond. Je hebt hier zelf ook een aandeel in gehad namelijk.
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

crutz schreef:
wenmart20 schreef:Jah je heb m ook bij een super top fokker ( broodfokker ) vandaan..
Die kruist en fokt maar aan.
Volgens mij is hij ook degene die toen pups van 6 weken die gecoupeerd waren verkocht op marktplaats

Fijn volk...
hij liet ze met 4 a 5 weken overkomen uit polen, Tsjechië , Hongarije etc en verkocht ze hier via marktplaats
Afbeelding
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.

Ongelezen bericht door monky555 »

Ach ja die yurek :roll:
Ik heb nu 2 honden met boom en ik kan altijd aankloppen bij hun fokker, ook van mijn am.staff teefje en die mankeert nogal wat, als ik haar fokker nodig heb dan is ze der :E:
En die van mijn Peruaan staat vanavond nog op de stoep als het nodig zou zijn, toppertje (Sonja).
Rio komt van een broodfokker (herplaats pup), en monky ook (eerste hond, pup), Sara in mijn ogen ook van een 'broodfokker' al fokken hun volgens alle regels en hadden ze haar netjes gecastreerd voor ze herplaatst werd (7jaar) ik zou der alleen nooit een pup kopen :wink:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Wijze les voor het hele leven. Doe vooronderzoek. Geloof niet iemand op zijn blauwe ogen. Check het verhaal van een fokker: voor je tot koop overgaat wel te verstaan! Ook de dierenarts is maar een mens. Als 1 van mijn dieren iets heeft, zoek ik net zo hard mee naar de oorzaak. En controleer ik een verhaal van de dierenarts en kijk ik hoe andere honden behandeld worden. Met internet is het allemaalzo makkelijk geworden, dat dat echt niet zoveel tijd kost! :U:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”