Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zino UPDATE......FOTO'S!!!
Moderator: moderatorteam
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
- Aantal honden: 1
Zino UPDATE......FOTO'S!!!
Hoihoi,
lange tijd geleden. Er is veel gebeurd in mn leventje weer en nog steeds aan de gang, maar ik denk ik ga toch maar eens ff posten hier en laten weten wat er nu gebeurd is.
We hebben 22 december onze Zino gekregen (lach me niet uit, maar het is Zini poe geworden hahaha, klinkt zo grappig als je het met een piepstemmetje zegt en hij wordt er zo blij van)
De nachten waren eigenlijk pas stil vanaf, ja hoor, nieuwjaar! Ik heb heel erg moeten wennen aan de Boxer streken;o) Wat bij de meeste honden een "dominante" actie is, is bij de boxer gewoon achterlijk doen. Maar begin er steeds meer aan te wennen.
We hebben al 2 puppiecursussen achter de rug. Hij trekt enorm aan de riem (zelfs de instructrice zei het), dus ze hebben gekeken naar een U lead. Puur omdat ik op het moment minder kracht heb en met dooie vingers zit met de koude.
Maar ik moet zeggen. Ik ben aan het oefenen met volgen en hij lijkt iets door te krijgen. Ik heb vandeweek 20 minuten gedaan over 15 meter hahaha. Maar hij begint me steeds meer in de gaten te houden.
Meneer kouwt overal op.... werkelijk OVERAL! Zelfs de latjes op de serredeur tussen de raampjes als ie de kans krijgt. Hij heeft al stukjes beton uit de muur, waar geen plint nog zat. En meneer heeft het al voor elkaar om op een of andere manier een hoektand af te breken.
Hij en mijn zoontje wisselen elkaar perfect af. Met niet luisteren dan en doen wat niet mag hahahaha. Ik heb heel wat haren uit mn kop getrokken. Constant nee roepen tegen hond of kind, ik werd er gek van. Maar dat is wat minder nu. Met tijden, maar meestal heeft hij dan niet goed genoeg zijn energie kwijt gekund;o) Dus eigen bult schuld dan.
Maar kinderen hij is er gek op. Mijn dochtertje en Zino...... Hij ligt constant bij haar (en ja ook op de bank, slecht he, maar wel heeeeeeerlijk!). Waar Christa zit, zit Zino. Kenley gaat er bovenop liggen om te knuffelen, hij vindt het goed.
Ik moest ff oppassen op 2 kindjes vorige week. Zino moest en jou precies tussen de 4 kindjes in het midden gaan zitten. 2 aan elke zeide, en hij zat er heerlijk. En heeft er heerlijk liggen slapen.
Ik moet nog afleren dat hij snapt dat niet iedereen die me aankijkt of iets tegen me zegt buiten, dat dat niet tegen hem bedoeld is hahaha. Tips zijn welkom:P
Hij is nog jong, dus komt goed.
Het is gewoon een heerlijk beest! Foto's komen nog iig. even zorgen dat ik ze ergens op zet dat ik ze hier kan plaatsen.
Groetjes Marieta.
lange tijd geleden. Er is veel gebeurd in mn leventje weer en nog steeds aan de gang, maar ik denk ik ga toch maar eens ff posten hier en laten weten wat er nu gebeurd is.
We hebben 22 december onze Zino gekregen (lach me niet uit, maar het is Zini poe geworden hahaha, klinkt zo grappig als je het met een piepstemmetje zegt en hij wordt er zo blij van)
De nachten waren eigenlijk pas stil vanaf, ja hoor, nieuwjaar! Ik heb heel erg moeten wennen aan de Boxer streken;o) Wat bij de meeste honden een "dominante" actie is, is bij de boxer gewoon achterlijk doen. Maar begin er steeds meer aan te wennen.
We hebben al 2 puppiecursussen achter de rug. Hij trekt enorm aan de riem (zelfs de instructrice zei het), dus ze hebben gekeken naar een U lead. Puur omdat ik op het moment minder kracht heb en met dooie vingers zit met de koude.
Maar ik moet zeggen. Ik ben aan het oefenen met volgen en hij lijkt iets door te krijgen. Ik heb vandeweek 20 minuten gedaan over 15 meter hahaha. Maar hij begint me steeds meer in de gaten te houden.
Meneer kouwt overal op.... werkelijk OVERAL! Zelfs de latjes op de serredeur tussen de raampjes als ie de kans krijgt. Hij heeft al stukjes beton uit de muur, waar geen plint nog zat. En meneer heeft het al voor elkaar om op een of andere manier een hoektand af te breken.
Hij en mijn zoontje wisselen elkaar perfect af. Met niet luisteren dan en doen wat niet mag hahahaha. Ik heb heel wat haren uit mn kop getrokken. Constant nee roepen tegen hond of kind, ik werd er gek van. Maar dat is wat minder nu. Met tijden, maar meestal heeft hij dan niet goed genoeg zijn energie kwijt gekund;o) Dus eigen bult schuld dan.
Maar kinderen hij is er gek op. Mijn dochtertje en Zino...... Hij ligt constant bij haar (en ja ook op de bank, slecht he, maar wel heeeeeeerlijk!). Waar Christa zit, zit Zino. Kenley gaat er bovenop liggen om te knuffelen, hij vindt het goed.
Ik moest ff oppassen op 2 kindjes vorige week. Zino moest en jou precies tussen de 4 kindjes in het midden gaan zitten. 2 aan elke zeide, en hij zat er heerlijk. En heeft er heerlijk liggen slapen.
Ik moet nog afleren dat hij snapt dat niet iedereen die me aankijkt of iets tegen me zegt buiten, dat dat niet tegen hem bedoeld is hahaha. Tips zijn welkom:P
Hij is nog jong, dus komt goed.
Het is gewoon een heerlijk beest! Foto's komen nog iig. even zorgen dat ik ze ergens op zet dat ik ze hier kan plaatsen.
Groetjes Marieta.
Laatst gewijzigd door Marieta op 23 feb 2013 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.

- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Re: Zino
Leuke update, ben heel benieuwd naar de foto's van Zini poe
ik heb hier ook regelmatig een mickeypoe en hiervoor een prinniepoe, zou dat door die schattige boxer koppies komen
die zorgen er in ieder geval voor dat je de puppystreekjes snel vergeeft en dat weten ze ook dondersgoed 
-
Corneliana
- Zeer actief
ik heb wel 1 tip: minder nee roepen tegen je zoontje
( is 2 denk ik?)
mijn dochter gaat vanaf een jaar over de rooie tegen het woord nee of niet of moet.
dus verander ik mijn zinsbouw. werkt ook prettiger en de boodschap komt op hetzelfde neer.
bij de hond werkt dat natuurlijk niet (wat een leukerd trouwens) en daar heb ik ook niet zoveel verstand van.
mijn dochter gaat vanaf een jaar over de rooie tegen het woord nee of niet of moet.
dus verander ik mijn zinsbouw. werkt ook prettiger en de boodschap komt op hetzelfde neer.
bij de hond werkt dat natuurlijk niet (wat een leukerd trouwens) en daar heb ik ook niet zoveel verstand van.
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Re: Zino UPDATE......FOTO'S!!!
Wat ontzettend
, gefeliciteerd met je pupje! De foto dat je dochtertje slaapt met hem en dan pootje in handje vind ik zo verschrikkelijk lief, dat is er een om boven de bank te hangen.
-
Asta
Wat een leuke hond, en een eigenwijze kop 
- Marieta
- Zeer actief
Ik geloof dat ik een verkeerd woord gebruikt heb. Het is niet zo dat ik constant loop te kwéééken tegen die 2 hoor
Ik had er beter "zeggen" neer kunnen zetten;o)
Maar het is al niet meer zoveel nodig zowiezo hoor hahaha.
En hij is idd stront eigenwijs lol, maar dat zijn ze allemaal geloof ik...
Groetjes Marieta
Mijn zoontje is anderhalf trouwens;o)
Groetjes Marieta

- annemick
- Zeer actief
Wat een scheetje is Zino
Eigenwijs zijn ze wel en spelen willen ze ook veel, het is net of je er een kind bij hebt
Eigenwijs zijn ze wel en spelen willen ze ook veel, het is net of je er een kind bij hebt
- Marieta
- Zeer actief
Spelen???? Hij denkt ga dat ding zelf maar halen, en dan ploft ie op schoot neer om te knuffelen en in je handen of trui te kouwen. Maar meestal gaat ie liggen mafffen...

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Die slaapfoto met je dochter. 
-
Corneliana
- Zeer actief
dat is een superleuke leeftijdMarieta schreef:Ik geloof dat ik een verkeerd woord gebruikt heb. Het is niet zo dat ik constant loop te kwéééken tegen die 2 hoor![]()
Groetjes Marieta
en hoe meer je nu nee zegt
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Haha wat een eigenwijze donder, aan dat gezicht te zien 
-
Wenda
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Wat een heerlijke pup. Ik ben sowieso altijd helemaal verliefd op boxerpupjes. En hoe hij daar zit tussen de kinderen op de bank, gewoon TE cute

- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Oh wat een lekker bekkie heeft ie zeg...
De ondeugd straalt er vanaf.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Wat een leukerd zeg
En die foto's met je dochter, wat lief
En die foto's met je dochter, wat lief
- annemick
- Zeer actief
Marieta schreef:Spelen???? Hij denkt ga dat ding zelf maar halen, en dan ploft ie op schoot neer om te knuffelen en in je handen of trui te kouwen. Maar meestal gaat ie liggen mafffen...
-
blondie
- Zeer actief
Ohw wat een heerlijk diertje 
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Wat een leuke pup, en die foto's met je dochtertje, schattig!
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
hoe gaaf, die foto op de bank hahaha.. zitten ze daar allemaal op een rijtje 
- Maltezers
- Zeer actief
Marieta schreef:
- Marieta
- Zeer actief
hahahaha dank jullie wel allemaal!!! Het is een heerlijke, stronteigenwijze pup. Maar wel mijn pupje