Alweer 2 jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van onze grote kanjer, ons lieve kleine meisje en een grote heldin!
Voor altijd in onze harten en gedachten
Moderator: moderatorteam

Deze quote ik.massam schreef:
wat gaat het toch snel! alweer twee jaar. maar jij bewijst het jonge dame.. je bent pas echt dood als ze niet meer over je praten en in jouw geval? springlevend!

Oh absoluut Marion! Ik had de periode met haar nooit willen missen! Echt een goudmijntje was ze inderdaadMarion. schreef:Het zal altijd een moeilijke datum blijven. Sterkte met dit grote gemis, maar tegelijkertijd was het volgens mij een goudmijntje om meegemaakt te hebben.
Wow Maschamassam schreef:he knap kind!
wat gaat het toch snel! alweer twee jaar. maar jij bewijst het jonge dame.. je bent pas echt dood als ze niet meer over je praten en in jouw geval? springlevend!
Hoihoi,Kat1 schreef:Slik...wat erg dat je je kindje verloren bent...
Wat een prachtig meisje. Ik ken het hele verhaal niet, en ik snap het als je er geen behoefte aan hebt om het hier weer neer te zetten, maar hoe oud is je mooie meisje geworden?
Heel veel sterkte.
maitestar schreef:Wow Maschamassam schreef:he knap kind!
wat gaat het toch snel! alweer twee jaar. maar jij bewijst het jonge dame.. je bent pas echt dood als ze niet meer over je praten en in jouw geval? springlevend!![]()