Hallo ,
Als een hond loops moet worden en van te voren wittige afscheiding heeft. Hoe lang kan het dan ongeveer duren dat ze gaat bloeden? Mijn hond heeft sinds (eer)gisteren (weet niet precies) witte afscheiding en de bank begint ook een beetje smerig te worden. Ook zie ik dat haar vulva opzwelt maar nog niet heel erg. En mag ze nu nog gewoon los? Niet zo dat als er een reu op springt dat ze zwanger raakt. En kan een hond de normaal nooit van zich af snauwt in het begin van loopsheid wel gaan snauwen naar andere honden?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraag over loopsheid
Moderator: moderatorteam
-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 1
Re: Vraag over loopsheid
Ik denk dat dit het begin van de loopsheid is.
Grote kans dat ze nu reuen gaat afsnauwen als die opdringerig gaan doen en ze wil nog niet. Maar let op, ineens kan ze wel willen!
Ik zou haar deze eerste loopsheid voor de zekerheid vasthouden. Je hebt nog geen idee hoe ze doet en wanneer ze er wel klaar voor is. Er zijn teven die het zelf zo goed bijhouden dat je amper iets ziet en dan kan het zomaar gebeurd zijn.
Grote kans dat ze nu reuen gaat afsnauwen als die opdringerig gaan doen en ze wil nog niet. Maar let op, ineens kan ze wel willen!
Ik zou haar deze eerste loopsheid voor de zekerheid vasthouden. Je hebt nog geen idee hoe ze doet en wanneer ze er wel klaar voor is. Er zijn teven die het zelf zo goed bijhouden dat je amper iets ziet en dan kan het zomaar gebeurd zijn.
-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Contacteer:
Normaal snauwt ze nooit naar andere honden maar wil ze er graag heen om te spelen. dat kan dus compleet omdraaien? 3 weken aan de lange lijn houden (lang wanneer er geen reuen in buurt zijn natuurlijk)? En mag je trouwens ook met een loopse hond fietsen? Ik wou haar eigenlijk morgen lekker laten rennen met een andere husky teef van 4 jaar. Maar dan moet ik dat risico maar niet nemen... Lopen ook wel eens mensen voorbij met andere honden. Wel aan lijn.

- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Ze is niet ziek hoor gewoon lekker blijven doen wat je anders ook doet, alleen dus oppassen voor opdringerige reuenTheraposa schreef:Normaal snauwt ze nooit naar andere honden maar wil ze er graag heen om te spelen. dat kan dus compleet omdraaien? 3 weken aan de lange lijn houden (lang wanneer er geen reuen in buurt zijn natuurlijk)? En mag je trouwens ook met een loopse hond fietsen? Ik wou haar eigenlijk morgen lekker laten rennen met een andere husky teef van 4 jaar. Maar dan moet ik dat risico maar niet nemen... Lopen ook wel eens mensen voorbij met andere honden. Wel aan lijn.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Met een loopse teef kun je alles doen wat je anders ook doet.
Dat snauwen is normaal: ze ruikt of ze gedekt zou kunnen worden. Snauwen is haar manier om te zeggen dat het niet zo is. Heel normaal
Pas als ze niet meer snauwt moet je op gaan letten, dan is ze dus "willig". Dan zal ze de reuen niet meer weren.
M<aar tot die tijd kun je alles doen wat je altijd doet. Nouja, en daarna ook, alleen dan dus meer oppassen voor reuen, aangezien ze dat dan zelf niet meer doet
Dat snauwen is normaal: ze ruikt of ze gedekt zou kunnen worden. Snauwen is haar manier om te zeggen dat het niet zo is. Heel normaal
Pas als ze niet meer snauwt moet je op gaan letten, dan is ze dus "willig". Dan zal ze de reuen niet meer weren.
M<aar tot die tijd kun je alles doen wat je altijd doet. Nouja, en daarna ook, alleen dan dus meer oppassen voor reuen, aangezien ze dat dan zelf niet meer doet
-
Theraposa
- Zeer actief
- Contacteer: