voor een onderschrift
of mij vertellen hoe ik in het nieuwe photobucket foto's kan veranderen van maat?
bij de oude had je daar een knop voor die ik nu niet meer kan vinden
Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Heb je misschien een andere foto van Sookie?Eefje83 schreef:wie is er genegen om voor mij iets met mijn onderschrift te doen?
Demi(bulletje) is helaas overleden dus als die vaag op de achtergrond kan zijn en dan Harley en Sookie samen op de voorgrond?
Sookie is de voorste op deze foto
ik kwam deze nog tegen,hier staat Demi met haar voetjes in de zee,wellicht kan iemand daar in combi met de andere foto's wel iets mee dus ik zet hem er maar even bij

gewoon rechtermuisknop doet ie niet?Eefje83 schreef:oh leuk!!!bedankt!
ik kan hem alleen niet opslaan

malinois schreef:Hij is prachtig hoor, maar misschien ben ik een zeikerd hoormaar zou hij iets sprekender kunnen? Dus iets stoerder> Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven
Eefje83 schreef:&Nicole,ik heb hem nu op facebook opgeslagen,dat lukte wel.Ik kreeg hem bij mijnalbum er niet op omdat het bestand te klein zou zijn.
Nu is het wel gelukt,nogmaals,bedankt!!
Irisz schreef:Zou iemand kunnen proberen bij deze foto de vrachtwagen weg te photoshoppen? Of is dat te groot?

Wil je nog een osje? Aangezien je blijkbaar toch het knopje hebt kunnen vindenfenneke schreef:wie kan iets met deze foto's maken
voor een onderschrift
of mij vertellen hoe ik in het nieuwe photobucket foto's kan veranderen van maat?
bij de oude had je daar een knop voor die ik nu niet meer kan vinden![]()
Jee, wat goed!!! Je bent een engel!!Terre schreef:Irisz schreef:Zou iemand kunnen proberen bij deze foto de vrachtwagen weg te photoshoppen? Of is dat te groot?
Graag gedaanIrisz schreef:Jee, wat goed!!! Je bent een engel!!Terre schreef:Irisz schreef:Zou iemand kunnen proberen bij deze foto de vrachtwagen weg te photoshoppen? Of is dat te groot?
![]()
Dankjewel!
Terre schreef:Wil je nog een osje? Aangezien je blijkbaar toch het knopje hebt kunnen vindenfenneke schreef:wie kan iets met deze foto's maken
voor een onderschrift
bij de oude had je daar een knop voor die ik nu niet meer kan vinden![]()

Terre schreef:Prima, ga ik even wat proberen voor je, wat voor kleuren?

luna2906 schreef:Super Nicole!! Ik vind hem echt heel gaaf!
He die is gaafsTefaniA schreef:Ik had er ook nog één gemaakt.

&nicole schreef:
zoiets?

Klopt het dat hij nu kleiner is geworden in formaat?Terre schreef:Irisz schreef:Zou iemand kunnen proberen bij deze foto de vrachtwagen weg te photoshoppen? Of is dat te groot?